Kelpaisinko malliksi???
Moi! Olen 13 vuotias tyttö ja haluan tietää olisinko hyvä malli. Kotikaupungissani alkaa tammikuussa mallikolu ja haku on nyt päällä. Ovatko mittani hyvät mallille?
pituus 169cm
paino 60kg
rinnanympärs 105
vyötärönympärys 76
lantionympärya 114
kiitos jo etu käteen.
Kommentit (14)
Aikamoinen paino ton ikäiselle tytölle
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen paino ton ikäiselle tytölle
Ok mut mun mielestä ei oo hirveen kilttii sanoo noin sitä paitsi terkkari sano et mun paino on hyvä ku oon niin pitkä...Taidat vaan ite olla läski....
Vierailija kirjoitti:
Moi! Olen 13 vuotias tyttö ja haluan tietää olisinko hyvä malli. Kotikaupungissani alkaa tammikuussa mallikolu ja haku on nyt päällä. Ovatko mittani hyvät mallille?
pituus 169cm
paino 60kg
rinnanympärs 105
vyötärönympärys 76
lantionympärya 114kiitos jo etu käteen.
Eipä sitä mitoista voi mitenkään tietää ihmistä näkemättä. Valokuvamallille on mittojakin tärkeämpää kasvojen oikeanlainen luusto ja piirteet.
Malleja on niin lyhyitä kuin pitkiä, kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Liian lyhyt
No nii mut mä kasvankin viel et mun pituusennuste on 180cm onkse sit hyvä???????
Naismallit ovat 175+ pitkiä ja hoikempia kuin missit joiden ihannemitat 90-64-90
Olet tällä hetkellä aivan liian lyhyt malliksi, mutta ehkä kasvat vielä. Mallien käyttämät vaatekoot ovat yleensä 34-36, eli et sovi niihin, mutta plusmallikokoon kylläkin sovit. Mallikoulusta saat varmasti kokemusta ja itsevarmuutta tukevaisuutta varten, mutta mallihaaveiden kanssa kannattaa olla realistinen.
Vierailija kirjoitti:
Ai Porvoossa alkaa mallikoulu?
En mä asu Porvoossa... Miks asusin
Ei sinun tarvitse noin nuorena hakea malliksi. Odota ja kasva rauhassa vielä muutama vuosi, keskity koulunkäyntiin ja hae sitten malliksi jos vielä sitten sitä haluat. Mallimaailma on todellisuudessa melko karu, kova, raskas ja stressaava paikka.
Vierailija kirjoitti:
hei oikeesti vastatkaaaaa tarviin tiedon nopeee
Hae sinne sitten kuulet vastauksen .Ei tavalliset tallukat osaa muuta kuin arvostella.Lykkyä tykö.
No ok nyt on hakulomake lähetetty jos musta tulee kuuluis mainitsen teiät haastattelussa kiitti
hei oikeesti vastatkaaaaa tarviin tiedon nopeee