Onko normaalia, ettei 13v poika saa esinahkaa taakse?
Pojallani on tällainen ongelma ja kysyisin nyt neuvoja että miten tällaisessa tilanteessa yleensä toimitaan? Oletteko vienyt ympärileikattavaksi vai odotelleet, että nahka alkaa ajan kanssa liikkumaan?
Kommentit (27)
Jos käytät vähän enemmän voimaa? EI se siitä mene rikki. Heh heh
Viet tietenkin lääkäriin näyttämään. Jos on liian tiukka, niin ei voi mitään. Sitten tehdään ympärileikkaus, ja elämä jatkuu normaalina.
Ei siihen kyllä mtn ympärileikkausta tarvi, vain pieni kirurginen toimenpide (nips-naps) ..pitäs kyllä venyäkkin pikkuhiljaa.
Miksi tiedät poikasi esinahsta yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
No jos vaikka on isälleen saunassa jutellut? Ollut huolissaan itse ja kysynyt vanhemmilta neuvoa? Sairas suhde sulla lapsiisi, jos jotain pervoa saat tällaisesta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos vaikka on isälleen saunassa jutellut? Ollut huolissaan itse ja kysynyt vanhemmilta neuvoa? Sairas suhde sulla lapsiisi, jos jotain pervoa saat tällaisesta asiasta.
13-vuotiaalla ei ole penis vielä kehittynyt niin paljoa että tuollaista huomaisi
Siskon pojalla myös liian kireä leikattiin jo lapsena siis lääkäriin ei niin paljon veny ilman leikkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13-vuotiaalla ei ole penis vielä kehittynyt niin paljoa että tuollaista huomaisi
Niin kaikkihan kehittyvät samaan aikaan? Huoh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kaikkihan kehittyvät samaan aikaan? Huoh..
No kuinka pitkä se 13-vuotiaan penis on erektiossa ja mikä on halkaisija?
Ihan tavallista se on. Itsellänikin oli ja korjautui venyttelemällä. Tietysti jos on tosi tiukka voi tarvita saksia.
Ei veny enää itsestään ja ehdottomasti lääkärille. Pääsee ympärileikkaukseen. Alla voi muhia ja todennäköisesti muhiikin jotain ikävää jo. Lääkärille nopeasti.
Ap lapsi ei vielä ole keksinyt vemputuksen riemua, löystyy aloittamisen jälkeen.
Kyllä se siitä venyy pikkuhiljaa. Itsellä oli sama ja sitten kun masturbointi tuli kuvioihin niin esinahka venyi.
Mattoveitsellä esariin viilto, kyllä se siitä sitten.
Jos ahkerat venyttelyharjoitukset eivät riitä, niin lääkäriin.
Onko se vaan tiukka vai kiinni jossain terskanreunassa tms.? Jos tiukka, voi venyttää esim. Phimocure-setillä.
Varmasti riippuu tapauksesta. Minulta leikattiin 8- tai 9-vuotiaana, kun oli liian tiukka. Ei ympärileikattu kokonaan, mutta sen verran että esinahka liikkuu helposti, eikä peitä enää terskaa kokonaan. Suosittelisin näyttämään lääkärille.
Kyllä poika sitä itse päätyy venyttelemään. Ympärileikkaus on kuin repisi kynnen irti sormesta, koska ei jaksa hakea pinsettejä tikun poistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Viet tietenkin lääkäriin näyttämään. Jos on liian tiukka, niin ei voi mitään. Sitten tehdään ympärileikkaus, ja elämä jatkuu normaalina.
Paitsi seksielämä
Kyllä se siitä venyy, ei syytä huoleen.