Laulaja Sannin esiintyminen Linnan jatkoilla suututti tv-katsojat – show haukuttiin täydeksi flopiksi
https://www.is.fi/linnanjuhlat/art-2000005924944.html
Miten onnistuikin valitsemaan tuotannostaan ne kaksi kappaletta, jotka tuohon tilaisuuteen huonoiten sopivat?
Kommentit (48)
En tajua Sannin suosiota.
On kuulemma musikaalinen. Miksi siis ei käytä lahjojaan?
Keskenkasvuinen hyypiö.
Miksi kukaan ei järkyttynyt Kalevauvan ”kaikki tahtoo Saulista siittäjän” biisitä. Tosi typerä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua Sannin suosiota.
On kuulemma musikaalinen. Miksi siis ei käytä lahjojaan?
Mitä ilmeisimmin sinä vaan et tajua musikaalisuudesta enempää kuin sika ydinfysiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, mielensä pahoittaminen kertoo pikemminkin onnistumisesta.
Itse olen pitänyt Sannia vähän turhana live-esiintyjänä, mutta eilinen telkkarilähetys kumosi käsitykseni. Hän oli iloinen ja elävä ja esitys kaikkiaan oli tosi hyvä.
On tavallaan lohdullista, että vuonna 2018 vielä on mahdollista esittää musiikkia, joka ärsyttää vanhakantaisia kalkkiksia liki raivon partaalle.
Kun pyydetään itsenäisyyspäivänä esiintymään tuollaisessa tilaisuudessa, pitäisi ymmärtää ettei se ole oikea hetki typerään sensaation hakemiseen.
Hehheh hihhulihee. Sanni on suosittu artisti jonka musa myy rutkasti ja soi kaikilla kanavilla. Valtavirtaa ja arkipäivää. Miten ihmeessä sinä saat kehiteltyä sellaisen ajatuksen, että listakärjessä vuodesta toiseen viihtyvä palkittu artisti olisi normaalia ohjelmistoaan esittäessään jotenkin sensaatiohakuinen? Täysin pönttöpäistä sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei järkyttynyt Kalevauvan ”kaikki tahtoo Saulista siittäjän” biisitä. Tosi typerä.
Missä linnanjuhlissa kalevauva esitti tuon biisin?
Täytyy kyllä sanoa, että kaikki esitykset mitä näin tuosta lähetyksestä olivat myötähävettävän huonoja. En ole varma johtuiko huonoista ääniteknillisista asetuksista, vai mistä. Jenni Vartiainen kuulosti livenä hyvin mitäänsanomattomalta.
Petteri Sariolan rämpytys ja tekopirteä "Hei nyt kaikki mukaan!" kliseily oli myötähävettävää. Ymmärrän kyllä että on lahjakas kitaristi, mutta tuo esiintymistapa oli kuin suoraan jostain ohjekirjasta ja/tai että yritti kopioida jotakuta.
Ja sitten tuo Sanni. Eihän hän artistina istu ollenkaan tuohon Linnan juhlien porukkaan ja todella outo valinta musiikkityylillisesti, kun vieraat ovat olevinaan "arvokkaita" ja vähän tai paljon jäykkiä. Todella kiusallinen yhdistelmä laittaa Sanni sinne.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisethan ne juhlatkin oli lööppien perusteella... "että mitähän vittua, kohta alkaa toukolta leegot tippua" sanoi kepulaisen avec kun linnaan pääsi
:D
Vierailija kirjoitti:
Sanni oli ihan huippu!
Mutta sääkin sitä vanhas kökköZombia, joka yritti vetää rockia.
Pappa olisi voinut jäädä kotiin lepäämään.
Mikä tarkoittaa ”kökköZombia”?
Miksi tuota onnetonta määkijää, jonka (taiteilija)nimi on Sanni, kutsutaan laulajaksi tai peräti artistiksi? Kumpaakaan hän ei mielestäni ole.
Linnan juhlat jatkoineen 2018 osoittivat nyt konkreettisesti paljon puhutun ihmiskunnan älykkyyden laskun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2018 linnanjuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pitänyt Sannia vähän turhana live-esiintyjänä, mutta eilinen telkkarilähetys kumosi käsitykseni. Hän oli iloinen ja elävä ja esitys kaikkiaan oli tosi hyvä.
On tavallaan lohdullista, että vuonna 2018 vielä on mahdollista esittää musiikkia, joka ärsyttää vanhakantaisia kalkkiksia liki raivon partaalle.
Tämähän on sivuseikka, tärkeintä on nyt, että päästään haukkumaan Sannia (tai Jenniä, Saaraa, Annaa, Almaa...) Ettei nyt vaan kukaan täällä pääsis kuvittelemaan olevansa jotakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ärsyttelyt on niin five years ago, se että koko ajan pitää olla ärsyttämässä on vanhakantaisten ärsyttäjäkalkkisten jämähtämistä ikivanhoihin ärsytysmaneereihinsa.
Mitä jos räväyttäisitte joskus ja ette ärsyttäisi, se olisi teilä jotain uutta ja eivanhakantaista.
Älä suotta minulle osoita kalkkiskiukkuasi. En ole mitenkään osallinen tapahtumiin, nauran vain raivoamisellenne sivusta ja puhtaasti sen huumoriarvoa vuoksi.
Kysehän ei ole siitä että kukaan pyrkisi ärsyttämään ketään vaan siitä, että tietyillä rajoittuneilla on taipumus ärsyyntyä aina jostain, mitä eivät rajoittuneisuudessaan kykene käsittämään. Se on hauskaa ja kertoo, että elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/linnanjuhlat/art-2000005924944.html
Miten onnistuikin valitsemaan tuotannostaan ne kaksi kappaletta, jotka tuohon tilaisuuteen huonoiten sopivat?
Sitähän se on. Suomalaiset naiset ylipäätään nykyisin: Noloja floppeja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuota onnetonta määkijää, jonka (taiteilija)nimi on Sanni, kutsutaan laulajaksi tai peräti artistiksi? Kumpaakaan hän ei mielestäni ole.
Mielipide on kuin pyllyreikä. Mutta sika ei yhäkään ymmärrä ydinfysiikkaa, hyvä peruna sen sijaan saa arvostuksensa.
Vierailija kirjoitti:
"Jatkoilla esiintyi monta muutakin musiikkimaailman kuumaa nimeä, kuten rap-artisti Paleface, iskelmäkuningas Danny sekä Jenni Vartiainen. Jatkot juonsi Mikko ”Peltsi” Peltola."
Kuulostaa joltain wt-juhannustapahtumalta.
"Kuumat nimet" 😂😂🤢🤢
Vierailija kirjoitti:
Todella mautonta Sannilta laulaa itsenäisyyspäivänä, että sit ku oon vapaa muutan pois Suomesta.
Sehän on juuri niin oikea tilaisuus kuin olla voi! Itse ainakin onnittelen Sannia loistavasta tilannetajusta. Suomessa on todella paljon ihmisiä, jotka samaistuvat nimenomaan tuohon viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2018 linnanjuhlissa.
Ne oli kyllä jatkoilla, ei itse linnassa juhlissa. Tarkkana nyt siellä!
Linnan jatkot tiivistettynä:
-Paleface lauloi valitusvirren, kun punikkikapina meni pieleen ja tehtaat jäi ottamatta punapäälliköiden omaisuudeksi.
- Kalevauva lauloi, että kaikki Suomen lapset pitäisi siittää Sauli Niinistön siittiöillä
- Edelliseen kommenttina Sanni lauloi, Että Mitähän Vittua
Sanni on esiteini asteelle jymähtänyt joka ei jätä tilaisuutta käyttämättä sanoa jänskässä paikassa ruma sana.