Laulaja Sannin esiintyminen Linnan jatkoilla suututti tv-katsojat – show haukuttiin täydeksi flopiksi
https://www.is.fi/linnanjuhlat/art-2000005924944.html
Miten onnistuikin valitsemaan tuotannostaan ne kaksi kappaletta, jotka tuohon tilaisuuteen huonoiten sopivat?
Kommentit (48)
"Jatkoilla esiintyi monta muutakin musiikkimaailman kuumaa nimeä, kuten rap-artisti Paleface, iskelmäkuningas Danny sekä Jenni Vartiainen. Jatkot juonsi Mikko ”Peltsi” Peltola."
Kuulostaa joltain wt-juhannustapahtumalta.
Siellä, suorassa lähetyksessä, laulujen sanoissa oli kiroilua ja runsasta v***u -sanan käyttöä. Olisi valinnut laulunsa paremmin. Todella tahditonta Sannilta.
Artistilta puuttuu tilanetajua!
Se oli paljon kunnioittavampi se kalevauvan siemennyslaulu.
Tuollaisethan ne juhlatkin oli lööppien perusteella... "että mitähän vittua, kohta alkaa toukolta leegot tippua" sanoi kepulaisen avec kun linnaan pääsi
Heh, mielensä pahoittaminen kertoo pikemminkin onnistumisesta.
Itse olen pitänyt Sannia vähän turhana live-esiintyjänä, mutta eilinen telkkarilähetys kumosi käsitykseni. Hän oli iloinen ja elävä ja esitys kaikkiaan oli tosi hyvä.
On tavallaan lohdullista, että vuonna 2018 vielä on mahdollista esittää musiikkia, joka ärsyttää vanhakantaisia kalkkiksia liki raivon partaalle.
Yle on varmaan pyytänyt juuri nuo kappaleet. Agendahan on kusta kaiken perinteisen ja suomalaisuuden päälle. Sanni on siinä hyvä kumppani koska tahtoo samaa.
Ainakin ekan viestin linkissä näkyvässä videossa itse paikan päällä on ihan hyvä meno, eli ei se nyt täysi floppi voinut olla. Mä en ymmärrä miksi jopa Linnanjuhlien jatkot pitäisi olla niin pyhä tapaus, ettei siellä saa sanoa tuhmia sanoja. Ja Suomesta muuttaminen ei nyt varmaan ollut mikään kannanotto. Aika jo ravistellakin perinteitä ettei jäädytä ihan paikalleen.
Media on aivopessyt ihmiset uskomaan, että Sanni on hyperlahjakas huippuartisti, suosikkilaulaja ja ties mitä vielä. Nyt kun itse pääsi näkemään kuinka härskisti media on kehdannut valehdella, niin suututtaahan se.
Koin myötähäpeää Sannin esityksestä ilman kirosanojakin. Ei mitään taitoa, sisältöä eikä arvokkuutta.
Todella mautonta Sannilta laulaa itsenäisyyspäivänä, että sit ku oon vapaa muutan pois Suomesta.
Itsenäisyyspäivän perinteinen viettohan on hartaustilaisuudesta toiseen vaimeasti vaikeroiden vaeltamista. Pikkuisen saa reilun sadan vuoden katumusharjoittelun jatkeeksi alkaa jo iloita itsenäisyydestä siten, kuin tervehenkiset kansakunnat, eli kaikki muut, yleensä tekevät. Suruaika Venäjä-äidin hylkäämisestä lienee lusittu.
Vierailija kirjoitti:
Koin myötähäpeää Sannin esityksestä ilman kirosanojakin. Ei mitään taitoa, sisältöä eikä arvokkuutta.
Tsiisus, sinähän varsinainen Mozart lienet, kun on rahkeita Sannia arvostella. :D
Vierailija kirjoitti:
Todella mautonta Sannilta laulaa itsenäisyyspäivänä, että sit ku oon vapaa muutan pois Suomesta.
No Hui kamala!! 😂
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pitänyt Sannia vähän turhana live-esiintyjänä, mutta eilinen telkkarilähetys kumosi käsitykseni. Hän oli iloinen ja elävä ja esitys kaikkiaan oli tosi hyvä.
On tavallaan lohdullista, että vuonna 2018 vielä on mahdollista esittää musiikkia, joka ärsyttää vanhakantaisia kalkkiksia liki raivon partaalle.
Nämä ärsyttelyt on niin five years ago, se että koko ajan pitää olla ärsyttämässä on vanhakantaisten ärsyttäjäkalkkisten jämähtämistä ikivanhoihin ärsytysmaneereihinsa.
Mitä jos räväyttäisitte joskus ja ette ärsyttäisi, se olisi teilä jotain uutta ja eivanhakantaista.
Jaa että tämmöinen "uutinen" sitten järjestettiin peittämään tuota Sipilän avustajan puolison tappeluskandaalia?
Sanni oli ihan huippu!
Mutta sääkin sitä vanhas kökköZombia, joka yritti vetää rockia.
Pappa olisi voinut jäädä kotiin lepäämään.
2014: Jarkko Ahola: Finlandia.
2018: Sanni: Että mitähän v*ttua.
Vierailija kirjoitti:
Kun pyydetään itsenäisyyspäivänä esiintymään tuollaisessa tilaisuudessa, pitäisi ymmärtää ettei se ole oikea hetki typerään sensaation hakemiseen. Jos ei ymmärrä valita esitettäviä biisejä tilanteen mukaan, ei ole oikea henkilö esiintymään tuossa tilaisuudessa.
Oliko Salekin tuolla bilettämässä?
No odottiko joku tuolta urvelolta mitään hyvää käytöstä tai Suomen itsenäisyyden kunnioitusta?