Miksi minua ei kutsuttu linnan juhliin, vaikka maksan Suomelle enemmän veroja kuin Räikkönen?
Siipeilijöitä keekoilee Suomen yhteiskunnan tanssiaisjuhlissa, vaikka eivät osallistu Suomen yhteiskunnan pyörittämiseen sentilläkään. Lystin rahoittajana vaadin näille veronkiertäjille 10 000 euron pääsymaksun juhliin ja oman tarjoilupöydän, jossa on vain murukahvia ja mairekeksejä.
Kommentit (15)
Onko nykyisen ilmastopolitiikan aikana edes paikallaan ylistää henkilöä, jonka elämänkutsumus on kilpailla kuka ajaa autolla rinkiä nopeimmin?
Kiroilua ja ylimielistä käytöstä, siinä kaikki mitä Suomi saa kiitokseksi siitä että kasvatti lapsensa aikuiseksi.
Eihän Räikkönen ollut tänä vuonna edes kutsuttuna. Juhlivat Pietarissa...
Rahan tienaaminen ei ole mikään niin merkittävä teko, että siitä syystä saisi kutsun.
"Hullu paljon työtä tekee - viisas pääsee vähemmällä".
Minä pelasin läpi Leisure Suit Larryn ilman mitään vinkkejä, miksei minua kutsuttu kun muitakin pelaajia oli?
Järjestä omat juhlat ja jätä Kimi ja Sauli kutsumatta.
Vierailija kirjoitti:
Minä pelasin läpi Leisure Suit Larryn ilman mitään vinkkejä, miksei minua kutsuttu kun muitakin pelaajia oli?
Voititko sinä maailmanmestaruuden sillä suorituksellasi?
Minä muuten jäin jossain Larryssä jumiin kohtaan, missä ampiaiset hyökkäsi kimppuun, enkä keksinyt millään, miten siitä pääsisi etenemään.
Entä jos kilpailtaisiin sydämen sivistyksellä, kuka silloin voittaisi maailmanmestaruuden ja saisi kutsun pitoihin?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kilpailtaisiin sydämen sivistyksellä, kuka silloin voittaisi maailmanmestaruuden ja saisi kutsun pitoihin?
Silloin jäisi ainakin Anna Puustjärvi pitojen ulkopuolelle.
Räikkönen on ehkä tuonut Suomelle ihan pikkuisen enemmän mainetta kuin ap.
Veronmaksajana Räikkönen on samalla tasolla kuin tur\/apaikanhakijat. Nolla euroa. Miksi toista palvotaan ja toisia ei?
Vierailija kirjoitti:
Järjestä omat juhlat ja jätä Kimi ja Sauli kutsumatta.
Voiko veronmaksaja lähettää laskun Kimille ja Saulille, kun Saulikin lähettää omista kutsuistaan laskun veronmaksajille?
Minäkin odottelin kutsua kun maksan sentään Suomelle sata tonnia vuodessa veroja. Ja olen hyvä ajaja.