Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten pärjäisit näillä tuloilla
06.12.2018 |
Saisitko säästöön. 1500 euroa, josta asumiseen, vakuutuksiin ja puhelinlaskuihin 400 euroa. 2 lasta, puoliso maksaa puolet ruoasta ja lasten kuluista.
Kommentit (43)
Ja sinänsä miehen tulot eivät tähän kuulu enkä hänen tarkkoja menojaan edes tiedä. Rahat ovat erilliset ja menot jaettu. En kyllä koe, että pihistellään. Lapsethan syövät koulussa yhden ruoan, muuten syödään mitä huvittaa, mutta pääsääntöisesti tavallista kotiruokaa. Vuodessa menee muutama leffalippu, ei kukaan ole oikein innostunut. Harrastuksiin minun osuus 50 > 150, vaihtelee ihan kuukaudesta riippuen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
1500€ -400€ Elämiseen toinen 400€ -yllätyskulut 200€
500€ säästöön.
Alue: Aihe vapaa
Laitoin jo kuluja ylemmäs. Minun osuus 300 euroa asumisesta. Mies maksaa enemmän asumisesta koska tienaa enemmän. Minun osuus ruokaan 300 euroa. Erikseen on toki pesuaineet, tupakat jne, jotka maksetaan ruokatilin ulkopuolelta. En tiedä paljonko niihin tarkalleen menee. Teineistä ei ole päivähoitomaksua. Autovero 20 euroa, polttoaine n. 50 euroa. Vaatteisiin vaihtelevasti. Joskus 0 euroa, joskus 200 euroa. Nämä minun menot pääsääntöisesti. En tiedä miehen tarkkoja menoja.