Elämäsi suurin saavutus?
Ja nimenomaan oma saavutuksesi, ei vaikka lastesi saavutus.
Itsellä varmaankin aikuisiällä terveysalan (haluttuun sellaiseen) ammattiin valmistuminen dyslexiasta huolimatta joka peruskoulu ja lukio aikoina huomattavasti vaikutti opintoihin ja itsevarmuuteen.
Kommentit (14)
Kyl se pilden saaminen on kovin saavutus. Kauheen kova kilpa mutta palkinto melkein korvasi asian.
Vaimo, lapsi, talo, hyvä palkkainen työ. Ja tää oli siis mun unelma jostain 10v asti ja nyt 42 ja mulla on noi kaikki mistä unelmoin.
Se, että olen tuhonnut kurjan elämäni aikana monen vähäpätöiseksi luokittelemieni ihmisten elämän. :33
1. Olen antanut rakkauden täyteisen kodin viodelle sitä tarvitsevalle
2. Olen auttanut Intian lapsiprostituution uhriksi joutuneita tyttöjä
3. Olen minulle rakkaimmalle ihmiselle hänen elämänsä luotettavin henkilö
Nämä eivät ole tärkeysjärjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo, lapsi, talo, hyvä palkkainen työ. Ja tää oli siis mun unelma jostain 10v asti ja nyt 42 ja mulla on noi kaikki mistä unelmoin.
Toivottavasti pystyt pitämään ne, mulla meni kaikki. Onneks muksut käy joskus käymässä. Oikeesti tsemppiä se muuttuu niin nopsaan..
Vierailija kirjoitti:
1. Olen antanut rakkauden täyteisen kodin viodelle sitä tarvitsevalle
2. Olen auttanut Intian lapsiprostituution uhriksi joutuneita tyttöjä
3. Olen minulle rakkaimmalle ihmiselle hänen elämänsä luotettavin henkilö
Nämä eivät ole tärkeysjärjestyksessä.
Viodelle= viidelle
Olen tehnyt aihe vapaan parhaimman provon.
Se riittää minulle loppuelämäksi. Olen nyt tavallaan jo eläkkeellä.
Meillä on aikuisen lapseni kanssa äärettömän hyvät välit, vaikka elonsa alku onkin kuin salkkareiden huono juonenkänne. Lisäksi minulla on uskomattoman ihana muu perhe ja suku. vaikka se ei varman olekaan vain minun ansiotani :D
En ole saavuttanut mitään 30 vuotisen surkean elämäni aikana. Mitä tämä on aiheuttanut? Vaikean masennuksen. En ole yhtikäs minkään arvoinen eikä maailma menettäisi mitään jos nyt kuolisin.
Lapsi on suurin saavutukseni, ehdottamasti. Toivon, että onnistun kasvattamaan hänestä hyvän tyypin, sellaisen, joka kunnioittaa itseään ja muita ihmisiä.
LL.M.
(Vaikka mielelläni sanoisin myös upea perhe)
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vaikeasta masennuksesta ja loppuunpalamisesta toipuminen, paluu työelämään. Vaati aikaa ja kovaa työtä terapian muodossa. Jouduin selviämään kaikesta yksin sillä lääkärit eivät keksineet mikä minua vaivasi. Maksoin itse terapian ja se kannatti.
Se, että olen päässyt tekemään hyvää muille ihmisille omassa työssäni.