Tarvitaanko Linnan juhlia? Pitääkö meidän tietää, minkä värinen puku kenelläkin on?
Laiha Sykkö selostaa köyhille, miten illan teema menee.
Kommentit (11)
Linnan juhlat on edelleenkin Suomen katsotuin TV-ohjelma. Tarvitaanko Idolsia enemmän?
MIKSI rahaa laitetaan Itsenäisyyspäivän juhliin?
Itse en ymmärrä miksi tätä perinnettä jatketaan. Tai siis juhlat voisi olla mutta tämä pukuihin keskittyminen on mautonta suorastaan. Eikö sitä suvaitsevaisuutta voisi laajentaa niinkin että jokainen saa pukeutua etiketin rajoissa miten haluaa ilman että täytyy alistua median läpivalaisuun.
Noi rahat mitkä tuohon menee, vois käyttää paljon tärkeämpään.
Mä en koskaan katso linnanjuhlia koska ei kiinnosta. Olen keski-ikäinen eikä se millään tavoin ole kiinnostanut ikinä. En myöskään lue lehtijuttuja niistä.
En ymmärrä miksi juhlissa puhutaan vain ulkonäöstä. Miksei vaikka niistä ansioista minkä vuoksi sai kutsun?
Vierailija kirjoitti:
Suomen itsenäisyyden kunnioittaminen ja veteraanien muistaminen!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen itsenäisyyden kunnioittaminen ja veteraanien muistaminen!!!!
Nämä juhlat eivät ole viime vuosina tehneet kumpaakaan!!!!!!
Tarvitaan. Ylen pitää jollain rahoittaa toimintansa ja mikään muu ohjelma ei kerää yhtä paljon katsojia kuin tämä.
Meillä on paljon tv-kanavia. Ei ole pakko katsoa, jos ei halua.
Mun mielestä linnan juhlat ovat kokeneet inflaation viime vuosina. ne ovat kuin Jenni Haukio= tylsät ja mitäänsanomattoman harmaat. Linnan juhlat eivät ole paikka vaatimattomuudelle. Kun vielä ajatellaan kuinka paljon veronmaksajien rahaa niihin menee niin aika paljon menee ei minkään-esittelyyn