Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää miehen puolesta

Vierailija
06.12.2018 |

Hävettää ja surettaa mieheni puolesta, ei suostu mihinkään mikä ei ole omasta mielestä mukavaa.
Olemme olleet 8v yhdessä, emmekä ole kertaakaan käyneet kylässä hänen sisaruksillaan vaikka asuvat vain n.80km säteellä. Emme myöskään kyläile tai käy juhlissa yhdessä minun sukuni luona, hoidan nämä aina lasten kanssa ilman miestä.
Nyt on tulossa isommat perhejuhlat hänen suvussaan, ei kuulemma ole lähdössä, mutta minun on lasten kanssa mentävä.
Lomat ja vapaa-aika menee hänen ja hänen harrastustensa mukaan.
Ikinä ei ole käyty missään yhdessä, ei reissussa, syömässä, elokuvissa tms.
Tuntuu kuin olisin yksin tässä parisuhteessa ☹

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että olet päätynyt tuollaiseen valintaan, mutta sinähän se valitsit.

Vierailija
2/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te päädyitte yhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi voi olla sosiaalisten tilanteiden pelko. Usein siihen liittyy miehellä tunne omasta alhaisesta sosiaalisesta statuksesta ja häpeä siitä, mitä hän on. Se on surullista, mutta en ole varma, pystyykö sille tekemään mitään

Vierailija
4/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänkö siis suostui noihin kaikkiin ennen lapsia? Miksi ihmeessä lisäännyit sen kanssa?

Vierailija
6/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän on mentävä? Kuulostat tosi marttyyrilta. En minä pidä suvustani. En ole siis yhteyksissä.

Kuulostaa siltä, että mies välttelee seuraasi. Jos et ole kauhean kivaa seuraa...oletko nalkuttaja? Valittaja? Tosikko? Ilkeä?

Halusiko mies oikeasti lapsia?

Vierailija
7/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse olet valinnut ja päättänyt vielä, että haluat lapset hänen kanssaan.

Vierailija
8/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänkö siis suostui noihin kaikkiin ennen lapsia? Miksi ihmeessä lisäännyit sen kanssa?

Ei ole suostunut koskaan, enkä alkuvuosina mitään niistä kaivannutkaan. Saimme esikoisen vahingossa pian seurustelun alettua.

Vierailija
9/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

zzzzzz sikamiesprovo.

Todella väsynyt.

Vierailija
10/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oli tuollainen lorvijaukko, joka odotti että alamaiset laskeutuvat hänen luokseen. Nyt on exä.

Vierailija
11/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suostunut koskaan, enkä alkuvuosina mitään niistä kaivannutkaan. Saimme esikoisen vahingossa pian seurustelun alettua.

Mä arvasin tän!!!!

Eli luulit nappaavasi toisen hyvään ansaan pamahtamalla paksuksi ja nyt toinen on jumissa ja katkera.

Vierailija
12/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin AP juuri kirjoittamassa, että mahtoikohan yhteibdn lapsi olla " vahinko". Kuvauksesi perusteella mies nimenomaan tuntee olevansa jumittuneena perhekuvioon, mitä ei halunnut.

Koska naiset oppivat, että näillä muka vahinkoraskauksilla ei saa miestä pidettyä, kuin hetken.

Vierailija
13/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä arvasin tän!!!!

Eli luulit nappaavasi toisen hyvään ansaan pamahtamalla paksuksi ja nyt toinen on jumissa ja katkera.

eli mies ei häpeäkään itseään vaan sinua

Vierailija
14/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samanlaiselta kuin exäni.. ei lähtenyt edes oman siskonsa häihin. Nykyisin on kyllä kolmen lapsen isä ja olenkin miettinyt mielessäni, että onkohan jo reippaampi sosiaalisilta tavoiltaan.

Vierailija
15/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden pelkoon saa apua terapialla.

Vierailija
16/16 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin AP juuri kirjoittamassa, että mahtoikohan yhteibdn lapsi olla " vahinko". Kuvauksesi perusteella mies nimenomaan tuntee olevansa jumittuneena perhekuvioon, mitä ei halunnut.

Koska naiset oppivat, että näillä muka vahinkoraskauksilla ei saa miestä pidettyä, kuin hetken.

Mies halusi lapsen pitää, en minä!!!