Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista et osaa joita ”kaikki muut osaavat”

Talventulo
06.12.2018 |

Ja ehkä haluaisit osata? Vai koetko että sinua ei haittaa yhtään se että et osaa jotain mitä muut osaavat?
Itseäni harmittaa se että hiihtäminen on itselleni melko vaikeaa.
Ylipainoiset ja vanhukset hiihtävät nopeammin kuin minä, ohittavat minut ladulla.
Minulla on surkea hiihtotekniikkA, jotenkin ei vaan suju. Veren maku suussa, olen ihan poikki muutaman sauvoilla lykkäyksen jälkeen.
Hiihdän mieluiten yksin kun kenenkään kanssa.

Toinen asia on laskettelu. Se on ihan mukavaa, minua ei haittaa surkea tyyli ja kaatumiset.
Inhoan niitä hissejä, pelkään niitä.
Ahdistaa kun kaikki kaverit ja puoliso haluaa laskettelemaan ja ovat hyviä siinä.
Jotenkin ahdistunntalven tulosta tämän takia. Haluaisin voittaa laskettelu- pelkoni ja oppia hiihtämään.

Mitä asioita sinulla on joita muut osaa ja sinä et?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuperkeikkaa en koskaan lapsuudessa oppinut heittämään. Vai pitäisikö sanoa, että en uskaltanut sitä kunnolla tehdä? No kuitenkin. 

Uimataito on nolostuttavan huono. 

Vierailija
2/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulavanteen pyöritys! Käsittämättömän vaikeaa, vaikka olen ja olen aina ollut liikunnallinen ja ketterä, tätä en ole koskaan oppinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa laskea

4/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitetiedoston tekeminen sähköpostiin. Olen aina saanut siihen apua joltain toiselta. Yritin tehdä sitä hiljattain omin päin, ihan kokeeksi, mutta epäonnistuin.

Vierailija
5/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen varmasti turhauttavan paljon yhdyssanavirheitä. Välimerkkien käytössä minulla on enemmän virheitä kuin monella muulla. Tietokoneen käyttötaitoni ovat korkeintaan keskitasoa.  

Vierailija
6/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa olen lukenut, etä osa kertoo että vastakkainen sukupuoli haluaa heiltä vain seksiä. - Itse taas tunnun käyvän hyvin moneen muuhun, mutta äärimmäisen harva on ehdottanut, että haluaisi minun kanssani seksiä.  

Vierailija
7/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö sen jutun, missä sormet pannaan lomittain, sitten kädet käännetään ja heilutellaan keskisormia? Mä en opi sitä millään. Moni on yrittänyt opettaa, mutta en opi!

Vierailija
8/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantia

Vierailija
9/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormien napsuttelu ja viheltely oikeaoppisesti, vihellän jotenkin "vinoon".

Vierailija
10/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö sen jutun, missä sormet pannaan lomittain, sitten kädet käännetään ja heilutellaan keskisormia? Mä en opi sitä millään. Moni on yrittänyt opettaa, mutta en opi!

Kohtalontoveri, minäkään en ole koskaan tätä onnistunut oppimaan vaikka joku kuinka yrittäisi opettaa

Vierailija
11/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailla.

Vierailija
12/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa autolla

Vierailija
13/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutomista/neulomista en osaa, eikä se haittaa ollenkaan

Vierailija
14/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittää kärrynpyörää, tehdä luistimilla kolmosta, ajaa autoa, laittaa kieltä rullalle. Mikään ei haittaa (perheessä ei autoa eikä myöskään pummailla kyytejä joten kukaan ei osaamattomuudestani kärsi ;) .

Vierailija
15/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa olen lukenut, etä osa kertoo että vastakkainen sukupuoli haluaa heiltä vain seksiä. - Itse taas tunnun käyvän hyvin moneen muuhun, mutta äärimmäisen harva on ehdottanut, että haluaisi minun kanssani seksiä.  

Entä mitä sellaista sinä et osaa, minkä kaikki muut osaavat?

Vierailija
16/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa ajaa autoa, en laittaa kieltä rullalle enkä puhaltaa purukumista palloa

Vierailija
17/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa uimahypätä, en ole koskaan hypellyt kuin korkeintaan mökin laiturilta, ja sekin menee lähinnä mätkähtämällä ja nenästä kiinni pitäen :D No ei se juurikaan elämään vaikuta, en edes käy uimassa kuin muutaman kerran kesällä. Mutta jotenkin aina hieman kateeksi pistää, kun "kaikki" lapsetkin kuuluvat sukeltelevan ties miten korkealta. En varmaan koskaan tule uskaltamaan useamman metrin uimahyppyä. Miten sen voi uskaltaa? Mitä jos asento menee vääräksi kesken pudotuksen?

Vierailija
18/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypätä pää edellä veteen. Olen 34.

Vierailija
19/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut olevani hyvä kuuntelemaan ja siten sellainen, jolle on helppo puhua ja avautua. Teen kuulemma myös hyvää ruokaa.   

Vierailija
20/31 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tajunnut? Vetää puoleensa seksinnälkäisiä miehiä. Tai sen osoittavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme