Korviaan myöten ihastunut, onko liian nopeaa?
Hei
Tilanne on tämä: olen eronnut vuoden sisään yli 10v suhteesta, arki sujuu lasten kanssa hyvin, pärjään omakotitalon kanssa ja töissä olen hyvässä nousujohteessa eli elämä on mallillaan. Lapset ovat isänsä kanssa kaksi viikonloppua kuussa toistaiseksi käytännön syistä.
Olen satunnaisesti syksyn aikana käynyt kahvilla muutaman miehen kanssa ilman sen ihmeellisempää innostumista kenestäkään. Muutama viikko taaksepäin selailin Tinderiä ( aiemmat miehet tavattu muissa yhteyksissä) ja törmäsin tähän henkilöön. Ollemme olleet tiiviisti yhteyksissä ja kaiken kaikkiaan hän vaikutti hyvin kiinnostavalta kaikkine vikoineenkin. Tapasimme eräässä ravintolassa kun aikataulut saatiin sopimaan ja hän vei jalat alta niin tavalla, jota ei ole ennen tapahtunut.
Nyt pohdin kovasti sitä onko tässä kyseessä enemmän eron jälkeinen ensi-ihastuminen vai onko oikeasti mahdollista päästä tunnetasolla tähän pisteeseen näin pian eron jälkeen. Ero oli siis hallittu ja sovussa sovittu ilman pisaraakaan draamaa.
Toivoisin että kertoisitte kokemuksia aiheesta, sillä koen olevani neuvoton tämän tunnemyrskyn kanssa. Henkilö on antanut ymmärtää kokevansa tunnetasolla samoin asiasta, mutta en halua loukata häntä pohtimalla näitä suoraan hänen kanssaan. Aika tietysti näyttää...
Jos tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, sitä se usein onkin. Yritä ottaa iisisti.