Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
On köyhää, kun pitää entisetkin kansanedustajat repiä naftaliinista juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus näitä huomionkipeitä kun pitää olla pitkä laahus..
Yritti oikein väkisin saada miestä astumaan helmalle, miksi jäi siihen tien tukkeeksi jumittamaan?
Juontajat puhuvat toistensa suuhun.
Kokkari-sale näköjään kutsunut paljon kaikenlaisia kansalaisaktivisteja. Hyvää PR:ää
Näittekö tuon ilmeen tuon kultaiseen glitteriin pukeutuneen naisen kasvoilla? Sellainen "tiedän näyttäväni kuumalta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki presidentit aina osanneet hyvin ruotisakin
Osa jopa paremmin kuin suomea. Niinistö ei osannut politiikkaan ryhtyessään, mutta huomasi sen olevan Suomessa olennaista osaamista jos mielii edetä politiikassa, käytti hyödykseen eduskunnan tarjoamat kielikurssit ja kas, kun on moti kohdallaan niin kyllä vaan ruotsinkieli sujuu.
Sauli ei kyllä edelleenkään puhu hyvää ruotsia, harvoin onnistuu kokonaisen lauseen oikein sanomaan, yleisesti ottaen puhuu kömpelösti, tämä on totuus, turha kaunistella vain sen vuoksi, että hän on presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Maija Lehmusvirran beba
Miten voi viiskymppinen olla noin hyvännäköinen, oon 10 vuotta nuorempi ja rupsahtaneempi (ja rehellisesti kade), ja on vielä lapsiakin hänellä, jotka tunnetusti rupsauttaa...
Jani Halmeen perheessä riittää tukkaa näköjään vain yhteen päähän.
Silmälasit ei sovi iltapuvun kanssa