Jumala loi meidät omaksi kuvakseen.
Kommentit (78)
miksi jumala loi minusta pedofiilin?
Jumala on siis 4-10% homo, mutta hänen valittunsa yrittävät väkisin eheyttää jumalan sitä puolta.
Mielenterveysongelmia ja addiktioitakin jlalla on siis aika rutkasti. Työkalupakissa herrouvalla on ilmeisesti ainakin parit kalut. Pahuutta on ihan omasta takaa ja senhän iso kirja kertoo raatojen määrässä, joita herrouvan nimissä on lähes kaikki ja joista väärin pahaksi haukuttu sukupuolineutraali Saatanakin tappoi vain herrouvan luvalla ja siunauksella. Ja mitä sitä vielä oli?
Juutalaisten usko on ainoa oikea.
Heidän historiansa muodostaa raamatun ensimmäisen osan.
Tunnettuja juutalaisia:
MOOSES
DAAVID
KUNINGAS SALOMON
MARIA
JOOSEF
Jumala loi juutalaisen omaksi kuvakseen!
Vierailija kirjoitti:
Jumahan on narsisti. Hei rakastakaa mua, tai joudutte helevettihin.
Alapeukutin tätä. Sai enemmän "kerääntyneitä" yläpeukkuja, miksi?
Joku av-palstan mt-vaivoista kärsiväkö määrittelee Jumalan, eikä esim. Raamattu? Aika isot on luulot itsestä. Toisaalta kyllä Jumalan saa haastaa, Raamatun henkilöt tekevät sitä koko ajan. Näissä häiriöissä, joita tällä palstalla on, on usein tarkoitus voittaa, ei välttämättä etsiä totuutta.
Totuuden etsiminen saattaisi auttaa kommentoijaakin.
Vierailija kirjoitti:
Juutalaisten usko on ainoa oikea.
Heidän historiansa muodostaa raamatun ensimmäisen osan.
Tunnettuja juutalaisia:
MOOSES
DAAVID
KUNINGAS SALOMON
MARIA
JOOSEF
unohdit JEESUKSEN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku av-palstan mt-vaivoista kärsiväkö määrittelee Jumalan, eikä esim. Raamattu? Aika isot on luulot itsestä. Toisaalta kyllä Jumalan saa haastaa, Raamatun henkilöt tekevät sitä koko ajan. Näissä häiriöissä, joita tällä palstalla on, on usein tarkoitus voittaa, ei välttämättä etsiä totuutta.
Kerro tuo muslimille ja katoliselle ja juutalaiselle
Etsikääpäs totuutta hei!
Miksi egyptin historiassa ei mainita moosesta
eikä lihavia ja laihoja vuosia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, yhyy. Joku antoi alapeukun. Te ootte siis kaikki mt-ongelmaisia ja palatte vielä helevetin tulissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna Mooses eli?
Kohta on vuosi 2019 ja silti ihmiset uskovat satuihin.
On tosiaan aikas pöhkö ketju.
Jos joku haluaa oikeasti keskustella ap aiheesta, tässä ketjussa on liian monta p puhujaa, ei kannata. Haukkua osaa kaikki jos tahtoo, ymmärryksen lisääntymiseen siitä ei apua ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, yhyy. Joku antoi alapeukun. Te ootte siis kaikki mt-ongelmaisia ja palatte vielä helevetin tulissa.
Minä en pala.
Minä päädyn madon kakaksi:)
Hip hei
Vierailija kirjoitti:
Miksi egyptin historiassa ei mainita moosesta
eikä lihavia ja laihoja vuosia?
Koska historian kirjoissa ei satuilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku haluaa oikeasti keskustella ap aiheesta, tässä ketjussa on liian monta p puhujaa, ei kannata. Haukkua osaa kaikki jos tahtoo, ymmärryksen lisääntymiseen siitä ei apua ole.
Kerro oi viisas:
Miten ihminen voi olla Jumalan kuva?
Oletko sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro oi viisas:
Oletko sinä?
Kyllä, olen koulukiusattu nainen 160cm/80kg.
Käyn seurakunnan kokouksissa, koska siellä ihmisten on pakko kuunnella vinkuvaa ääntäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro oi viisas:
Oletko sinä?
Olen..olen housuun paskova alkkis ja käyn kerjäämässä ja syömässä ilmaiseksi seurakunnan tilaisuuksissa
PRööötttthh
Kirjojen Jumala on kirjojen Jumala.
Jumala on ollut aina.
Jokainen luokoon jumalakäsityksensä ja tehköön valintoja joiden kanssa voi elää.
😇👿