Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalaöljy vaikuttaa lapsesi aivotoimintaan raskauden aikana!

11.05.2006 |

Nykyään suositellaan E-EPA-kalaöljyä, sillä se läpäisee aivoveriesteen suoraan,mitä muut kalaöljyt eivät tee. Sen sisältämät ainesosat ovat myöskin puhtaita ja erittäin tehokkaita: yksi kapseli päivässä riittää turvaamaan riittävän Omega3-rasvahapon määrän, kun tavallista kalaöljyä pitäisi syödä jopa 8 kappaletta päivässä! E-EPAa kannattaa syödä nimenomaan loppuraskaudessa, jolloin vauvan aivot kehittyvät vauhdikkaimmin. E-EPAn on todettu ehkäisevän myös mm. synnytyksen jälkeistä masennusta, sillä masennuksen taustalla on usein rasva-aineenvaihdunnan häiriöt aivoissa.

Suosittelen! Itse söin tätä tuotetta esikoisen kohdalla ja aion tehdä niin nytkin.

Toinen vinkki: maitohappobakteerien syönti kannattaa myös aloittaa jo loppuraskauden aikana! niiden on todettu vähentävän mm. syntyneen lapsen suolisto-oireita ja koliikkia. Maitohappoja kannattaa syödä koko imetyksen ajan niin äiti ja lapsi voivat hyvin:)

sitruska rv 31+4

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullekkin on monelta taholta suositeltu e-epaa ja olen syönytkin..monet tutkimukset sen osoittavat,että kannaattaa syödä=)

varsinkin loppuraskuadesta!!

minulle ei ole tullut mitään haittavaikutuksia,mieli on vain pirteämpi=)

Vierailija
22/22 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos ottaa e-vimatiimia purkista ja sen lisäksi syö multitabs tms. monivitamiineja, kannattaa laskea paljonko päivän e-vitamiinin saanti loppujen lopuksi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla