Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummolla ni oli 7 lasta 7 eri miehelle

Vierailija
06.12.2018 |

Eikä ollut koskaan kenenkään kanssa naimisissa. Kukaan mies ei tunnustanut yhtään lasta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/7

Ainakin minä uskon tähän. Oman isoäitini äiti oli juuri tällainen 7 lapsen äiti, joiden kaikki isät olivat eri miehiä. Kaikilla lapsilla äidin sukunimi.

Ja miten siinä sitten kävi? Isoäitini oli syvästi uskovainen nainen. Hommasi kunnollisen miehen. Pyörittivät maataloa ja saivat 5 lasta keskenään. Vanhemmalla iällä muuttivat kaupunkiin. En tiedä häpesikö äitiään?

Uskovaisten tavara on yhteistä.

Vierailija
22/34 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat velttopillut täällä komppaavat huoruloimista. Ei yllätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessani aloin ihmetellä, missä on isän vastuu.

Vierailija
24/34 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/7

Ainakin minä uskon tähän. Oman isoäitini äiti oli juuri tällainen 7 lapsen äiti, joiden kaikki isät olivat eri miehiä. Kaikilla lapsilla äidin sukunimi.

Ja miten siinä sitten kävi? Isoäitini oli syvästi uskovainen nainen. Hommasi kunnollisen miehen. Pyörittivät maataloa ja saivat 5 lasta keskenään. Vanhemmalla iällä muuttivat kaupunkiin. En tiedä häpesikö äitiään?

Isoäitini äiti, tämä 7 lapsen äiti, ei ollut uskovainen.

Vierailija
25/34 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/7

Isoäitini äiti, tämä 7 lapsen äiti, ei ollut uskovainen.

Pelkkä kyläpyörä

Vierailija
26/34 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mummosi jäi kantamaan yksin puolet seitsemän miehen vastuista.

Ap:n tarina ei kerro kuka lapsista huolehti.

Mummo niistä huolehti. Isäni on erään kartanonherran lehtolapsi. Oli naimisissa niin ei tunnustanut isääni. Itse kyllä mummo elätti työtä tekemällä lapsensa.

Mummosi elätti lapsensa yhteiskunnan siivellä kuten muutkin kevytkenkäiset naiset.

Vierailija
27/34 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessani aloin ihmetellä, missä on isän vastuu.

Ei yleisen reiän lapsilla isiä ole.

Vierailija
28/34 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo niistä huolehti. Isäni on erään kartanonherran lehtolapsi. Oli naimisissa niin ei tunnustanut isääni. Itse kyllä mummo elätti työtä tekemällä lapsensa.

Mummosi elätti lapsensa yhteiskunnan siivellä kuten muutkin kevytkenkäiset naiset.

Tuohon en usko koska oli kova tekemään töitä.

Vierailija
29/34 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, nykyisten mummojen nuoruudessa ei ollut yhteiskunnan siipiä.

Vierailija
30/34 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä varmaan oli.

Vierailija
31/34 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon vihaa mummoja kohtaan.

Vierailija
32/34 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli, erilaisia vain kuin nykyään. Ennen ei yksi mamma työnteolla kahdeksaa ihmistä elättänyt, ei mitenkään päin, almuja sai työtään vastaan, eli siten se onnistui. Naapurit tms säälivät tätä perhettä, ja jotain hommaa tekemällä tarjosivat heille sitten ruokaa, vaatetta tms. Pelkällä ns palkkatulolla tuokaan mamma ei olisi perhettään elättänyt.

Minusta olisi erittäin mielenkiinoista tietää, miksi tuo mamma on päätynyt suhteeseen/sänkyyn ainakin seitsemän eri miehen kanssa??? Millaista häpeää on tuntenut, miten se on vaikuttanut lapsiin? Mun isoisoäiti on saanut neljä lasta kolmen miehen kanssa, ja kyllä nämä lapset ovat siitä saaneet aikanaan kärsiä. Itse ovat eläneet puolestaan täysin toisenlaista elämää. Kun sain näistä tietää, yllätyi, kuinka yleistä tämä oli, että lapsia tehtiin, mutta ns isää heillä ei ollut. Nykyään tällaista on huomattavasti vähemmän. 

Vierailija
33/34 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se on tosiaan "jakamista jokaiselle vastaantulijalle" että harrastaa seksiä elämänsä aikana 7 eri miehen kanssa. Olisivatkohan nämä tuomitsijat samaa mieltä, jos eläisivät itse sinkkuina? Selibaatissa sitten vaan koko elämä vai? Jos on vaikka kymmenenkin vuotta sinkkuna ja harrastaa kerran vuodessa seksiä ja aina eri miehen kanssa, tuleehan siitäkin jo 10 miestä. Onko silloinkin "jakanut jokaiselle"? Onko tämä hypoteettinen kerran vuodessa seksiä harrastava sinkku jotenkin huonompi ihminen kuin naimisissa oleva nainen, joka harrastaa seksiä joka viikko?

Ihmisiltä näyttää myös hämärtyneen se tosiasia, ettei ennen oikein ollut ehkäisyä saatavilla. Nykyaikana 7 lasta 7 isälle on tietysti täysin estettävissä ja siksi holtitonta käytöstä. Ennen oli toisin.

Vierailija
34/34 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummulla on 6 lasta 3 isää.. mutta on ollut kuitenkin koko ajan avioliitossa yhden miehen kanssa. Miettikääs sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi