Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teillä muilla tällaisia kokemuksi, et näätte yöllä unta ja seuravana päivänä se on uutisissa?

Vierailija
05.12.2018 |

Luin tosta et jollekin muullekin oli käynyt näin. Oli nähnyt yöllä unta siitä että hukkuu tsunamissa. Seuraavana aamuna aamu-uutisissa kerrottiin jossakin tapahtuneesta tsunamista.

Mulle on kahteen otteeseen käynyt samoin. Asuin joitakin vuosia ulkomailla. Kyseisessä maassa on paljon jäätiköitä. Yksi yö näin ahdistavaa unta, että olin tippunut jäätikön railoon, enkä päässyt ylös. Vähitellen vointini hiipui. Uni oli ahdistava. Seuraavana päivänä uutisoitiin railoon tippuneista turisteista, jotka olivat tippuneet niin syvälle ettei heitä enää löytynyt.

Toinen uni oli sellainen, että olin luolassa jumissa ja janoinen. Nuoleskelin luolan seinämistä tihkuvaa vettä. Seuraavana päivänä uutisoitiin luolaan jumiin jääneistä thai-pojista.

MItä tämä on? Jotain telepaattista, joka välittyy niiltä ihmisiltä, jotka on hädässä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää kyllä, mutta mulle on käynyt juurikin vastaavasti. Näin unta aivan kammottavasta tapauksesta junaraiteilla, seuraavana päivänä uutisoitiin järkyttävästä junaonnettomuudesta. Tuntui tosi erikoiselta, vaikka sattumaa tietysti oli.

Vierailija
2/3 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että kelluin hyljealtaassa ja seuraavana päivänä näkki veti minut Aurajoen aaltoihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up