Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KUKAAN saanut tuloksia MILLÄÄN LAIHDUTUSPILLERILLÄ TAI RASVALLA?

Vierailija
11.05.2006 |

Tarkoitan nyt esim. kaikkia selluliittigeelejä ja sitten noita ihmepillereitä joita aina mainostetaan jossain kuponkiuutisissa.

Onko ne ihan täyttä huuhaata? Onko kukaan saanut tuloksia? Miten niitä saa markkinoida jos mitään tuloksia ei ole luvassa oikeasti (ja aina on mainoksissa että tutkimustulosten mukaan lähtee 2kg/viikko tms)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokivat tuotteen hyödylliseksi" eli se siis niistä " tutkitusti auttavista" tuotteista...

Mutta eiköhän sitä selluliittiin ym auta jo se, että hieroo ihoa jne niin että periaatteessa voihan ne toimiakin jonkin verran?

Niin ja ne kuponki-uutisten ihmetuotteet - älä usko sanaakaan! Ja niistä, missä on palautustakuu ellet laihdu, olen lukenut lehtien yleisönosastoilta kokemuksia, että numerot eivät ole aitoja, osoitteista puhumattakaan. Vastausta (saati palautettuja rahoja) ei tule koskaan.

Vierailija
2/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt Roc tai Clinique merkkisiä voiteita, ja niillä saa lähtemään muutaman sentin, oikeasti. Mulla sitä läskiä nimittäin on lantiolla. sen sijaan kaikki merkit ei suinkaan toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitähän käyttäisi kaikki! Jossain ohjelmassa tutkittiin joku (en muista nimeä) kuponkiuutisten laihdutuspilleri ja se sisälsi ainoastaan väriaineita, ruokasooda, sakeuttamisaineita tms. eli ei mitään sellaista joka laihduttais.

Rahansa noissa vaan menettää!

Vierailija
4/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai juuri senkö takia niissä on se palautusoikeus jos ei ole tyytyväinen? ja firmat toivoo että mahdollisimman moni ei viitsi tai muista palauttaa tuotetta joka onkin ihan susi?

Entäs kun noita selluliittigeelejä on ihan tunnetuilla merkeillä (Garnier, Loreal?), niin ei kai ne sorru huijaamaan ihmisiä?

Vierailija
5/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mainitsema juttu tais olla jo tutkinnassa.

t.3