Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanni Grahn-Laasonen on fiksumpi mitä Annika Saarikko

Vierailija
05.12.2018 |

Saarikko on lepsu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on toisinpäin! Laasonen on aina jotenkin tyytymättömän oloinen ja aina jotain kiusaa keksimässä.

Vierailija
2/9 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mieltä. Ei Sanni GL tyhmältä vaikuta. Mutta on kuitenkin kokoomuslainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen kyllä saanut ihan päinvastaisen kuvan. Ja lepsulla ap varmaan tarkoittaa että inhimillisempi. Mutta en kyllä ole kummankaan fani.

Vierailija
4/9 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on hallituksen söpöin ministeri, ja hän saattaa jatkaa samassa virassa mikäli tulee sinipunahallitus Sipilän jälkeen.

Vierailija
5/9 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyse on tästä rokotusasiasta. Sanni G-L on oikeassa että esim. lapsilisät pitäisi voida ottaa pois, jos ei suostu rokotuksiin (paitsi lääketieteellisesti perustelluissa tapauksissa).

Vierailija
6/9 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva sisäministeri?

Vierailija
7/9 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarikko tuo mieleen lähinnä ylilukeneen maatalouslomittajan.

Vierailija
8/9 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä kantaa ovat ottaneet rokotusasiaan, mutta itse olen sitä mieltä, että Saarikko vaikuttaa ihan fiksulta ja empaattiselta, Grahn-Laasonen taas perus nuorelta, kokemattomalta kookomuslaiselta, mutta ei toki pahimmasta päästä. Kumpaakaan en silti äänestäisi.

-Vasemmiston äänestäjä

Vierailija
9/9 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyse on tästä rokotusasiasta. Sanni G-L on oikeassa että esim. lapsilisät pitäisi voida ottaa pois, jos ei suostu rokotuksiin (paitsi lääketieteellisesti perustelluissa tapauksissa).

Tällainen pakkoajatus on samaa sukua rangaistusten koventamislinjalle. Huomioimatta jää että rangaistusten kovuus ei korreloi rikollisuuden/väärin toimimisen kanssa. (jos korreloisi, jenkkien vankilat eivät olisi täydempiä kuin Suomen, Ruotsin ja Norjan). Ja jos perhe on niin pahassa jamassa että rokotukset jätetään väliin, perhe kaipaisi mielestäni enemmän tukea ja tietoa kuin jotain rangaistuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi