Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päädyin sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa - nyt tapaillaan

Vierailija
05.12.2018 |

Olen tuntenut erään miehen suurinpiirtein vuoden verran. Tutustuimme yhteisten piirien kautta ja tänä aikana olemme ystävystyneet. Meillä on ikäeroa yli 10 vuotta. Miehellä on vaimo ja lapsia.

Päädyimme jokin aika sitten samaan paikkaan viettämään iltaa, juttelimme lasillisien äärellä ja loppuillasta päädyimme luokseni jatkoille. Tässä vaiheessa tilanne oli täysin hallinnassa, tiesin että mies on naimisissa, enkä ajatellutkaan mitään enempää hänen kanssaan.
Parin viinilasillisen jälkeen mies alkoi avautumaan, että hän on ajatellut minua enemmänkin, joka todella yllätti. Päädyimme sänkyyn ja seksi oli aivan ihanaa.

Ajattelin aamulla, että mies on lähtenyt jossain vaiheessa kotiinsa vaimon ja lapsien luo ja että olin satunnainen vaihtelu avioliittoon - sinisilmäinen pedinlämmittäjä.
Mies oli kuitenkin vielä luonani, hän oli laittanut aamupalaa valmiiksi ja tuli viereeni pötköttelemään. Kysyin että kaduttaako häntä, kuulemma ei, ja rakastelimme uudelleen.
Mies vietti koko päivän luonani ja lähti illalla kotiinsa, laittoi hyvänyön viestit ja kertoi että haluaisi olla luonani koko ajan.
Olen älyttömän ihastunut mieheen, mutta tuntuu todella pahalta miehen perheen puolesta. Ollaan kuitenkin tapailtu, ei pelkkää seksiä, vaan yhdessäoloa. Juttelemme todella paljon asioista, nautimme olla yhdessä.

Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (324)

Vierailija
1/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan popparit uuniin ja jään odottelemaan muiden vastauksia.

Vierailija
2/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan popparit uuniin ja jään odottelemaan muiden vastauksia.

Joo, telkkaristakin tulee tylsää ohjelmaa, josko tästä sais vähän jännitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mitä pitäisi tehdä? Jatkaa toisena naisena? Lopettaa? Kysyä, aikooko hän erota?

Mistä sen joku muu tietäisi.

Vierailija
4/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun näkökulmastasi tapailet miestä. Muiden - varsinkin vaimon - näkökulmasta et tapaile miestä, vaan piilossa varastat aikaa ja rakkautta hänen perheeltään.

Vierailija
5/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat äitipuoleksi. Meillä erotessa mies saisi lapsen ja mä olisin etä-äiti. Siinä olisi naisella ihmettelemistä.

Vierailija
6/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun näkökulmastasi tapailet miestä. Muiden - varsinkin vaimon - näkökulmasta et tapaile miestä, vaan piilossa varastat aikaa ja rakkautta hänen perheeltään.

Mies siinä valinnan tekee. En usko, että ap on niin pirun kohtalokas nainen, että saa muutoin täysin kunnollisen perheenisän ja aviomiehen pään sekaisin noitakonsteilla.

Ja ap:lle, älä vaan rakastu, mies hakee susta piristystä elämäänsä, todella harvoin mies jättää perheensä syrjähypyn takia.

Vierailija
7/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli synkkä ja myrskyisä yö... 

Rinn rrriinng raxu helsinki.. Ok selvä tullaan..

Marko!!! Kirjotan loppuun kun tuun, tuli just poka.

Vierailija
8/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopettaisin tapailun

Vierailija
9/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää touhua.

Vierailija
10/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Suomi?

Vierailija
11/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautit sen aikaa kun juttu kestää, muuhun ei kannata edes ajatella ryhtyvänsä. Tiedät nyt jo millainen mies on kyseessä. Tiikeri ei pääse raidoistaan pätee lähes poikkeuksetta näihin seikkailijoihin. Oon nähnyt saman kuvion monta kertaa eli tiedän mistä puhun.

Vierailija
12/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista miten helposti mies lynkataan heti jokaisen naisen pettäjäksi. Itse olin 10 vuotta naimisissa, en pettänyt kuin kerran - silloin kun vastaan käveli se oikea - ja hänen kanssaan olen edelleen. Ihmiset muuttuu vuosien aikana, samoin tunteet. Itse tajusin rutinoituneen avioliittoni onnettomuuden vasta sitten kun tapasin nykyisen naiseni.

Tsemppiä.

Vierailija
13/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-Suomi?

Sitä tässä mietin itekkin..Jos alottaja on Raumalta ja asuu nykyään Valkealassa ni kyyti on kylymää..

Vierailija
14/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymy - menet tietenkin rakkaasi kanssa naimisiin ja hankitte muutaman lapsen ja elätte elämänne loppuun asti onnellisina. Mitä muutakaan?

Vierailija
15/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiksen trollaus no xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Vierailija
16/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsi, oliko tämä tosiaan ikiksen aloitus. Blaah.

Vierailija
17/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa miten hyökkääväksi naiset muuttuu, kun kyseessä on toisesta naisesta kiinnostuva (avio)mies. Varsinkin jos uusi nainen on nuorempi. Jos nainen tekisi saman tempun miehelleen ja mies tulisi kertomaan asiasta, haukuttaisiinko nainen täällä jokaisen miehen pettäjäksi?

Joskus ruoho on pysyvästi vihreämpää aidan toisella puolella, eikä miehet ole tunteettomia koneita. Jossainhan se syy on, jos mies ihastuu (jopa rakastuu) uuteen naiseen.

Ap:n puolesta toivon, että mies ei käyttäisi häntä hyväkseen ja että tunteista puhumiset ovat olleet aitoja.

En ihmettele yhtään, miksi nykyään avioerot ovat niin vihamielisiä, jos naiset täällä vetää lapsetkin mukaan tilanteeseen, jossa parisuhde ei selvästikään ole molempia osapuolia tyydyttävä.

Annetaan jokaisen elää omaa elämäänsä, jos onnen löytää uudesta parisuhteesta - se suotakoon.

Kenenkään ei tulisi elää onnettomassa suhteessa, siinä kärsii kaikki osapuolet.

Peace.

Vierailija
18/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vitsi, oliko tämä tosiaan ikiksen aloitus. Blaah.

Ei ikis kirjoita noin pitkiä tarinoita. Ei tuon trolli tarvitse olla. Samanlaisia tapahtumia on joka päivä jossain päin. 

Vierailija
19/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa miten hyökkääväksi naiset muuttuu, kun kyseessä on toisesta naisesta kiinnostuva (avio)mies. Varsinkin jos uusi nainen on nuorempi. Jos nainen tekisi saman tempun miehelleen ja mies tulisi kertomaan asiasta, haukuttaisiinko nainen täällä jokaisen miehen pettäjäksi?

Joskus ruoho on pysyvästi vihreämpää aidan toisella puolella, eikä miehet ole tunteettomia koneita. Jossainhan se syy on, jos mies ihastuu (jopa rakastuu) uuteen naiseen.

Ap:n puolesta toivon, että mies ei käyttäisi häntä hyväkseen ja että tunteista puhumiset ovat olleet aitoja.

En ihmettele yhtään, miksi nykyään avioerot ovat niin vihamielisiä, jos naiset täällä vetää lapsetkin mukaan tilanteeseen, jossa parisuhde ei selvästikään ole molempia osapuolia tyydyttävä.

Annetaan jokaisen elää omaa elämäänsä, jos onnen löytää uudesta parisuhteesta - se suotakoon.

Kenenkään ei tulisi elää onnettomassa suhteessa, siinä kärsii kaikki osapuolet.

Peace.

Jos menee suoraan suhteeseen menettää sen sinkkuajan kun käy panemassa erilaisia mirrejä kunnes kyllästyy. En suosittele tuollaista lennosta vaihtoa. M40+

Vierailija
20/324 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seeämsee32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-Suomi?

Sitä tässä mietin itekkin..Jos alottaja on Raumalta ja asuu nykyään Valkealassa ni kyyti on kylymää..

Mä veikkaan, että aloittaja on raumalta ja asuu nykyään itä-suomessa kuopion lähellä. Varo..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi