Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riita taaperon äidin kanssa- Sain viimeiset upeat korvikset!

Vierailija
05.12.2018 |

Menin hakemaan yksiä upeita korviksia. Huomasin, että niitä oli enää yhdet kappaleet jäljellä. Tuon naisen taapero alkoi kiukuttelemaan ja tuon äidin huomio kiinnittyi lapseen ja hän laski nuo korvikset hetkeksi kädestänsä. Päätin, että otan ne koska ne olivat vapaana .Taaperon äiti suuttui hetken päästä, kun menin maksamaan korviksia ja sanoi ” Hei, mä aion kyllä ottaa ne” ne oli mun kädessä” Sanoin, että ” Oli, joo, kunnes laskit ne pois kädestäsi hetkeksi” ” Et sinä täällä mitään aleta varailemaan ” En ymmärrä tuollaista. Jos kädestä laskee jotain pois ja se ei ole oma, niin kyllä sen voi ottaa. Nuo korvikset olivat vain sivummalla sillä hetkellä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei 👍

Vierailija
2/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä jännä juttu. Maailmassa yhdet ainoat upea korvikset ja sinä ne sait!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä törkeä olit, jos tosiaan oli ilmeistä, että se toinen oli ottamassa niitä, mutta laski vain hetkeksi kädestään, kun meni lapsensa luo. Et tehnyt mitään laitonta, mutta aika epäkohtelias olit.

Vierailija
4/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten Leila löi Lailaa ja Laila löi Leilaa?

Vierailija
5/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottaako ne sulle nyt iloa? Jos itse tekisin noin, varmaan ajattelisin aina käyttäessäni niitä, miten törkeästi vein ne toisen nenän edestä. Ei haluaisi maailman upeimpiin korviksiin tuollaista mielleyhtymää.

Vierailija
6/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä törkeä olit, jos tosiaan oli ilmeistä, että se toinen oli ottamassa niitä, mutta laski vain hetkeksi kädestään, kun meni lapsensa luo. Et tehnyt mitään laitonta, mutta aika epäkohtelias olit.

Kuulin, kun tuo taaperon äiti kysyi, että tuleeko enää noita korviksia. Ei kuulema tule. Nopeat syövät hitaat! Sitäpaitsi olen näyttävä kaunis nainen ja ansaitsin nuo korvakorut.

Vierailija
7/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  sellasten cailapien takia kannata moiseen ryhtyä.

Vierailija
8/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella törkeä ja omahyväinen. No, ehkä ne korvikset nyt tuottavat paljon iloa sinulle. 

Vierailija
9/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin, kun tuo taaperon äiti kysyi, että tuleeko enää noita korviksia. Ei kuulema tule. Nopeat syövät hitaat! Sitäpaitsi olen näyttävä kaunis nainen ja ansaitsin nuo korvakorut.

Mulkku sinä olet jos jotain.

Vierailija
10/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella ansaitsit ne?

Vierailija
11/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Porvoon koruliikkeessä asioit?

Vierailija
12/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneton. Pitäis olla joku laite että joka kerta kun keksii ylisurkean tarinan niin kirjoittaja sais näppikseltä tujun sähköiskun. Oppiisivat nämä onnettomat näkemähän vähä eneet vaivaa.

Ilmiannettu! Törkeä viesti.

Vierailija
13/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneton. Pitäis olla joku laite että joka kerta kun keksii ylisurkean tarinan niin kirjoittaja sais näppikseltä tujun sähköiskun. Oppiisivat nämä onnettomat näkemähän vähä eneet vaivaa.

Pohjanmaan älykkö vauhdissa :)

Vierailija
14/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o

Vierailija
15/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei tuollaisia hyeenoja toivon mukaan ole olemassa.

Vierailija
16/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin näyttävä ja kaunis nainen tarvitsee jotain killuttimia???

Vierailija
17/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa sattuu ja tapahtuu, hyvää joulun odotusta vaan sinne!

Vierailija
18/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset ne upeat korvikset oli? Mua jäi nyt haittaamaan, jos oli niin mahtavat, että melkein tappelun aiheuttivat... googlaa ne mulle, että nään, tai selosta sanoin.