Riita taaperon äidin kanssa- Sain viimeiset upeat korvikset!
Menin hakemaan yksiä upeita korviksia. Huomasin, että niitä oli enää yhdet kappaleet jäljellä. Tuon naisen taapero alkoi kiukuttelemaan ja tuon äidin huomio kiinnittyi lapseen ja hän laski nuo korvikset hetkeksi kädestänsä. Päätin, että otan ne koska ne olivat vapaana .Taaperon äiti suuttui hetken päästä, kun menin maksamaan korviksia ja sanoi ” Hei, mä aion kyllä ottaa ne” ne oli mun kädessä” Sanoin, että ” Oli, joo, kunnes laskit ne pois kädestäsi hetkeksi” ” Et sinä täällä mitään aleta varailemaan ” En ymmärrä tuollaista. Jos kädestä laskee jotain pois ja se ei ole oma, niin kyllä sen voi ottaa. Nuo korvikset olivat vain sivummalla sillä hetkellä.
Kommentit (18)
Tämäpä jännä juttu. Maailmassa yhdet ainoat upea korvikset ja sinä ne sait!
Kyllä sä törkeä olit, jos tosiaan oli ilmeistä, että se toinen oli ottamassa niitä, mutta laski vain hetkeksi kädestään, kun meni lapsensa luo. Et tehnyt mitään laitonta, mutta aika epäkohtelias olit.
Ja sitten Leila löi Lailaa ja Laila löi Leilaa?
Tuottaako ne sulle nyt iloa? Jos itse tekisin noin, varmaan ajattelisin aina käyttäessäni niitä, miten törkeästi vein ne toisen nenän edestä. Ei haluaisi maailman upeimpiin korviksiin tuollaista mielleyhtymää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä törkeä olit, jos tosiaan oli ilmeistä, että se toinen oli ottamassa niitä, mutta laski vain hetkeksi kädestään, kun meni lapsensa luo. Et tehnyt mitään laitonta, mutta aika epäkohtelias olit.
Kuulin, kun tuo taaperon äiti kysyi, että tuleeko enää noita korviksia. Ei kuulema tule. Nopeat syövät hitaat! Sitäpaitsi olen näyttävä kaunis nainen ja ansaitsin nuo korvakorut.
Ei sellasten cailapien takia kannata moiseen ryhtyä.
Olet todella törkeä ja omahyväinen. No, ehkä ne korvikset nyt tuottavat paljon iloa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin, kun tuo taaperon äiti kysyi, että tuleeko enää noita korviksia. Ei kuulema tule. Nopeat syövät hitaat! Sitäpaitsi olen näyttävä kaunis nainen ja ansaitsin nuo korvakorut.
Mulkku sinä olet jos jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella ansaitsit ne?
Missä Porvoon koruliikkeessä asioit?
Vierailija kirjoitti:
Onneton. Pitäis olla joku laite että joka kerta kun keksii ylisurkean tarinan niin kirjoittaja sais näppikseltä tujun sähköiskun. Oppiisivat nämä onnettomat näkemähän vähä eneet vaivaa.
Ilmiannettu! Törkeä viesti.
Vierailija kirjoitti:
Onneton. Pitäis olla joku laite että joka kerta kun keksii ylisurkean tarinan niin kirjoittaja sais näppikseltä tujun sähköiskun. Oppiisivat nämä onnettomat näkemähän vähä eneet vaivaa.
Pohjanmaan älykkö vauhdissa :)
Provo. Ei tuollaisia hyeenoja toivon mukaan ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin näyttävä ja kaunis nainen tarvitsee jotain killuttimia???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa sattuu ja tapahtuu, hyvää joulun odotusta vaan sinne!
Minkälaiset ne upeat korvikset oli? Mua jäi nyt haittaamaan, jos oli niin mahtavat, että melkein tappelun aiheuttivat... googlaa ne mulle, että nään, tai selosta sanoin.
Okei 👍