Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miespuolinen ystäväni alkoi itkemään, kun kerroin menneisyydestäni

Vierailija
05.12.2018 |

Mies joka ei koskaan osoita minkäänlaisia tunteita, oli järkyttynyt kuinka rankka menneisyys mulla oli.
Minä itkin ja hän itki. Ei voi ymmärtää kuinka nykypäivänä voin olla näin iloinen ja kannustava. Sanoi mua vahvaksi ja rohkeaksi vaikka itse tunnen itseni heikoksi, kun nuo asiat edelleen saavat mut itkemään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi

Vierailija
2/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvä, mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oooh, olen niin iloinen, kannustava, vahva, ja rohkea, että raavas mieskin itkee!"

Selvä.

Vierailija
4/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyvin  ja kuinka pitkältä ajalta tunnet miehen, jos ei ole koskaan ennen osoittanut tunteita? Jospa on kokenut jotain samaa itse ja oli herkillä esim. väsymyksen tai  humalan takia?

Vierailija
5/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin hyvä merkki, jos mies itkee. Ei siitä tarvitse häkeen soittaa. Minullakin on mies, joka välillä liikuttuu kovasti selvin päin, monesti sängyssä kanssani. Yleensä silloin kun kerron, miten paljon hän minulle merkitsee. Hänellä on muutenkin vahvat ja herkät tunteet.

Missä ihmeen junttilassa eletään, jos mies ei saa tuntea tunteita?

Vierailija
6/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on siis nössö mies. Jätä se heti ...

Ihan tosissaan, miksi minä raavas mies en saisi itkeä tai näyttää tunteitani? Tuntuu olevan naisille kamala paikka jos mies osoittaa olevan tunteva ihminen jolla on heikkouksia ...

Vierailija
7/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hyvin  ja kuinka pitkältä ajalta tunnet miehen, jos ei ole koskaan ennen osoittanut tunteita? Jospa on kokenut jotain samaa itse ja oli herkillä esim. väsymyksen tai  humalan takia?

Ollaan tunnettu muutama vuosi. Ei tosiaan muita tunteita ole ikinä näyttänyt kuin ilon tunteita. Tuli kyllä yllätyksenä molemmille, kun hän alkoi itkemään.

Vierailija
8/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäin hyvä merkki, jos mies itkee. Ei siitä tarvitse häkeen soittaa. Minullakin on mies, joka välillä liikuttuu kovasti selvin päin, monesti sängyssä kanssani. Yleensä silloin kun kerron, miten paljon hän minulle merkitsee. Hänellä on muutenkin vahvat ja herkät tunteet.

Missä ihmeen junttilassa eletään, jos mies ei saa tuntea tunteita?

Se on mulle fine, että hän itkee. Hänelle itselleen se oli vaikea paikka.

Vierailija
9/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas tylsä keskustelu. Kunpa en olis tullut.

Vierailija
10/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honey he gay

Vierailija
11/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on siis nössö mies. Jätä se heti ...

Ihan tosissaan, miksi minä raavas mies en saisi itkeä tai näyttää tunteitani? Tuntuu olevan naisille kamala paikka jos mies osoittaa olevan tunteva ihminen jolla on heikkouksia ...

Ei mua haittaa pätkääkään jos mies itkee. Tän miehen kohdalla se vain tuli yllätyksenä, koska ei ole muita tunteita koskaan näyttänyt. Myös tälle miehelle tuli yllätyksenä, sillä pitää itseään aika tunteettomana.

Vierailija
12/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Honey he gay

Haittaako? Ystäviä me ollaan.

Vierailija
13/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipas tylsä keskustelu. Kunpa en olis tullut.

Täältä kyllä pääsee poiskin. Tervemenoa, ei tule ikävä!

Vierailija
14/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kertonut omasta menneisyydestään? Voi olla karumpi siksi ei ehkä ole tähän mennessä itkenyt.

Vierailija
15/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kertonut omasta menneisyydestään? Voi olla karumpi siksi ei ehkä ole tähän mennessä itkenyt.

Omien sanojensa mukaan aika tavallinen menneisyys. Lähinnä tulevaisuus pelottaa ja hänen ongelmansa tuntuvat kuulemma pieniltä.

Vierailija
16/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella. Minäkin olen nähnyt itkevän miehen. Useammankin.

Vierailija
17/18 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella. Minäkin olen nähnyt itkevän miehen. Useammankin.

Joo niin mäkin. Tän miehen kohdalla se vain tuli yllätyksenä, kun ei ole mitenkään herkkä.

Vierailija
18/18 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies siis itse on sitä mieltä, ettei miesten kuulu itkeä. Miehekkyys kuulemma kärsii. Sellainen parin tunnin riitakin oli, enkä oikein itse tiennyt mistä riitelimme ennen kuin tää mies sanoi, että häntä harmittaa, kun hän on alkanut pehmoilemaan seurassani.