Miespuolinen ystäväni alkoi itkemään, kun kerroin menneisyydestäni
Mies joka ei koskaan osoita minkäänlaisia tunteita, oli järkyttynyt kuinka rankka menneisyys mulla oli.
Minä itkin ja hän itki. Ei voi ymmärtää kuinka nykypäivänä voin olla näin iloinen ja kannustava. Sanoi mua vahvaksi ja rohkeaksi vaikka itse tunnen itseni heikoksi, kun nuo asiat edelleen saavat mut itkemään.
Kommentit (18)
"Oooh, olen niin iloinen, kannustava, vahva, ja rohkea, että raavas mieskin itkee!"
Selvä.
Kuinka hyvin ja kuinka pitkältä ajalta tunnet miehen, jos ei ole koskaan ennen osoittanut tunteita? Jospa on kokenut jotain samaa itse ja oli herkillä esim. väsymyksen tai humalan takia?
On erittäin hyvä merkki, jos mies itkee. Ei siitä tarvitse häkeen soittaa. Minullakin on mies, joka välillä liikuttuu kovasti selvin päin, monesti sängyssä kanssani. Yleensä silloin kun kerron, miten paljon hän minulle merkitsee. Hänellä on muutenkin vahvat ja herkät tunteet.
Missä ihmeen junttilassa eletään, jos mies ei saa tuntea tunteita?
Sinulla on siis nössö mies. Jätä se heti ...
Ihan tosissaan, miksi minä raavas mies en saisi itkeä tai näyttää tunteitani? Tuntuu olevan naisille kamala paikka jos mies osoittaa olevan tunteva ihminen jolla on heikkouksia ...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvin ja kuinka pitkältä ajalta tunnet miehen, jos ei ole koskaan ennen osoittanut tunteita? Jospa on kokenut jotain samaa itse ja oli herkillä esim. väsymyksen tai humalan takia?
Ollaan tunnettu muutama vuosi. Ei tosiaan muita tunteita ole ikinä näyttänyt kuin ilon tunteita. Tuli kyllä yllätyksenä molemmille, kun hän alkoi itkemään.
Vierailija kirjoitti:
On erittäin hyvä merkki, jos mies itkee. Ei siitä tarvitse häkeen soittaa. Minullakin on mies, joka välillä liikuttuu kovasti selvin päin, monesti sängyssä kanssani. Yleensä silloin kun kerron, miten paljon hän minulle merkitsee. Hänellä on muutenkin vahvat ja herkät tunteet.
Missä ihmeen junttilassa eletään, jos mies ei saa tuntea tunteita?
Se on mulle fine, että hän itkee. Hänelle itselleen se oli vaikea paikka.
No olipas tylsä keskustelu. Kunpa en olis tullut.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on siis nössö mies. Jätä se heti ...
Ihan tosissaan, miksi minä raavas mies en saisi itkeä tai näyttää tunteitani? Tuntuu olevan naisille kamala paikka jos mies osoittaa olevan tunteva ihminen jolla on heikkouksia ...
Ei mua haittaa pätkääkään jos mies itkee. Tän miehen kohdalla se vain tuli yllätyksenä, koska ei ole muita tunteita koskaan näyttänyt. Myös tälle miehelle tuli yllätyksenä, sillä pitää itseään aika tunteettomana.
Vierailija kirjoitti:
Honey he gay
Haittaako? Ystäviä me ollaan.
Vierailija kirjoitti:
No olipas tylsä keskustelu. Kunpa en olis tullut.
Täältä kyllä pääsee poiskin. Tervemenoa, ei tule ikävä!
Onko kertonut omasta menneisyydestään? Voi olla karumpi siksi ei ehkä ole tähän mennessä itkenyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko kertonut omasta menneisyydestään? Voi olla karumpi siksi ei ehkä ole tähän mennessä itkenyt.
Omien sanojensa mukaan aika tavallinen menneisyys. Lähinnä tulevaisuus pelottaa ja hänen ongelmansa tuntuvat kuulemma pieniltä.
Ajatella. Minäkin olen nähnyt itkevän miehen. Useammankin.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella. Minäkin olen nähnyt itkevän miehen. Useammankin.
Joo niin mäkin. Tän miehen kohdalla se vain tuli yllätyksenä, kun ei ole mitenkään herkkä.
Tää mies siis itse on sitä mieltä, ettei miesten kuulu itkeä. Miehekkyys kuulemma kärsii. Sellainen parin tunnin riitakin oli, enkä oikein itse tiennyt mistä riitelimme ennen kuin tää mies sanoi, että häntä harmittaa, kun hän on alkanut pehmoilemaan seurassani.
voi