Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samassa työpaikassa oleva kaveri ei ikinä tule töissä moikkaamaan. Pikemminkin välttelee.

Vierailija
05.12.2018 |

Haluaa kuitenkin nähdä vapaa-ajalla minua. Olen vähän miettinyt, että ei ehkä pitäisi häntä tavata vapaa-ajallakaan. Muilla kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se haluaa vaan keskittyä töihinsä? Ethän vain haaskaa kaverisi aikaa, kesakeytä jatkuvasti ja vie häneltä voimavaroja? Oletko rasittava ihminen?

Vierailija
2/6 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna olla rauhassa kirjoitti:

Ehkä se haluaa vaan keskittyä töihinsä? Ethän vain haaskaa kaverisi aikaa, kesakeytä jatkuvasti ja vie häneltä voimavaroja? Oletko rasittava ihminen?

En haaskaa hänen aikaansa, koska kuten kirjoitin, emme tapaa töissä. Vaikea itse arvioida tuota rasittavuuttani. Mietin vain, onko tässä muitten mielestä jotain mätää? Häpeää minua tms? Olisitteko tekemisissä vapaa-ajalla?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/6 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää sinua?

Vierailija
5/6 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anna olla rauhassa kirjoitti:

En haaskaa hänen aikaansa, koska kuten kirjoitin, emme tapaa töissä. Vaikea itse arvioida tuota rasittavuuttani. Mietin vain, onko tässä muitten mielestä jotain mätää? Häpeää minua tms? Olisitteko tekemisissä vapaa-ajalla?

Ap

Miten voi työpaikalla moikata, jos siellä ei edes tapaa? 

Vierailija
6/6 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö sinä häntä moikkaamassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän