Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen työkaverille, joka on ilmoittanut ettei halua tehdä kanssani samoja vuoroja?

Vierailija
05.12.2018 |

Näin hän oli ilmoittanut esimiehille. Kuulin tästä epäsuorasti, ei ole puhunut asiasta minulle mitään. Mitä teen? Meillä ei pitäisi olla mitenkään huonot välit. Emme nyt mitään kavereitakaan ole olleet, mutta olen käsittänyt että pystytään olemaan ongelmitta samassa tilassa. Nyt hän ei kuitenkaan halua olla samassa vuorossa kanssani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän et tee asialle mitään. Esimies tekee jos tekee.

Vierailija
2/6 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän et tee asialle mitään. Esimies tekee jos tekee.

Nii mut pitääkö tämän henkilön kanssa selvittää henkilökohtaisesti mistä on kyse ja mikä syy hänellä on tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulit epäsuorasti. Eli joku kaveri oli kuullut jostain, että joku ehkä oli kuullut jonkun mahdollisesti sanoneen jotain.

Vierailija
4/6 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks sun pitäis tehdä yhtään mitään? Jos esimiehesi ovat asian hyväksyneet, niin et voi mitään. Sen sijaan jos koet tuon kiusaamisena tai työyhteisössä on ns oikeita ongelmia, voit toki viedä asiaa eteenpäin esim työterveyshuoltoon. Mutta jos työkaverisi on ollut asiallinen etkä koe asiaa kiusaamisena niin anna olla ja hyväksy se, etteivät kaikki pidä sinusta. Joko sinä oikeasti olet vaikea työkaveri (syytä itsetutkiskeluun sinulla?) tai sitten työkaverisi on itse vaikea (ja sinä voit antaa asian olla).

Vierailija
5/6 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eskaloitua tilanne jos sitä alkaa selvittämään, ihan hyvä jos voitte tehdä eri vuoroja, muussa tapauksessa usein toinen joutuisi lähtemään koko työpaikalta koska tilanteesta tulee monesti kestämätön. 

Vierailija
6/6 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin esimieheltä, pitääkö kuulemani paikkaansa. Jos vastaus on myöntävä, kysyisin lisäksi, onko käytöksessäni esimiehen itsensä mielestä jotain mitä pitäisi muuttaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän