Tänäänkö se ryyppäyspäivä on?
Kommentit (25)
Tänään aika moni ottaa keittoa. Minäkin kun en hoitanut parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Viina on pahaa ja kallista.
Mutta siitä tulee hassunhauska olo.
-Arska
Tänään on ihan hyvä päivä ryypätä. Tai no, ei kai huonoa päivää olekaan. Kännissä kaikki on vaan niin kivaa.
Mutta hintana on sitten huomisen haikeus...
Itse vedän ehkä välimuodon. Juon jokusen lasin viiniä illalla ja katson jotain typerää telkkarista. Sitten pannaan miehuksen kanssa aavistuksen irstaasti (koska nuo muutamat lasit viiniä) ja huomenna kohtuu hyvällä hapella juhlimaan itsenäistä Suomea.
Ite tykkään enemmän mdmasta kuin keitosta. Taidan ottaa sitä tänään, ku en jaksa ryypätä
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ihan hyvä päivä ryypätä. Tai no, ei kai huonoa päivää olekaan. Kännissä kaikki on vaan niin kivaa.
Mutta hintana on sitten huomisen haikeus...
Itse vedän ehkä välimuodon. Juon jokusen lasin viiniä illalla ja katson jotain typerää telkkarista. Sitten pannaan miehuksen kanssa aavistuksen irstaasti (koska nuo muutamat lasit viiniä) ja huomenna kohtuu hyvällä hapella juhlimaan itsenäistä Suomea.
ootpas irstas, itse meinaan vaan runkata sivistyneesti.
Nyt on kerranki työttömällä juopolla hyvä syy pämpätä, kun kaikki muutkin. On tää harvinaista herkkua!
Ryyppypäivä? Siis 1 päivä? Amatöörien jutustelua.
Meillä on ryyppypäivä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ammattilaiseksi, mutta sponsori puuttuu. :/
Ei ihme että itsenäisyyspäivän juhlissa on vähän väkeä. Kuka sitä krapulassa jaksaa lähteä mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Todella amatöörit vetää vain yhtä ainetta. Oikein ammattilaiset tietää mitä tekee ja siksi ei turhia rajoitteita.
Mullekaan ei koskaan kerrota näistä etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Mullekaan ei koskaan kerrota näistä etukäteen.
Tilaa muistutus
Viinaa juodaan vain päivinä jotka alkaa T:llä, eli tiistaina ja torstaina ja TÄNÄÄN!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
outo olo ollut koko päivän.. kyllä vaisto sanoo sen milloin täytyy ryypätä.
Mutta onhan sulla ollut joskus pitempiäkin taukoja? Mitens nyt tänään näin murheellisten laulujen maa.
Ps. Outo olo lähtee ajattelemalla positiivisesti =))
Vierailija kirjoitti:
Viinaa juodaan vain päivinä jotka alkaa T:llä, eli tiistaina ja torstaina ja TÄNÄÄN!!!!!!!
Älä unohda TUNNUNTAITA! :D
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän olen tehdyt vuosia väärin ja juonut perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.
outo olo ollut koko päivän.. kyllä vaisto sanoo sen milloin täytyy ryypätä.