Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänäänkö se ryyppäyspäivä on?

Vierailija
05.12.2018 |

Miksi kukaan ei kertonut minulle?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ryypätään rajusti, ettei joudu huomenna katsomaan linnanjuhlia.

(Muija katsoo)

Vierailija
22/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ihan hyvä päivä ryypätä. Tai no, ei kai huonoa päivää olekaan. Kännissä kaikki on vaan niin kivaa.

Mutta hintana on sitten huomisen haikeus...

Itse vedän ehkä välimuodon. Juon jokusen lasin viiniä illalla ja katson jotain typerää telkkarista. Sitten pannaan miehuksen kanssa aavistuksen irstaasti (koska nuo muutamat lasit viiniä) ja huomenna kohtuu hyvällä hapella juhlimaan itsenäistä Suomea.

ootpas irstas, itse meinaan vaan runkata sivistyneesti.

Tämä oli suorastaan tyylikäs :D Jää elämään, ja taatusti juolahtaa mieleen juuri itsenäisyyspäivän aattona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ihan hyvä päivä ryypätä. Tai no, ei kai huonoa päivää olekaan. Kännissä kaikki on vaan niin kivaa.

Itse vedän ehkä välimuodon. Juon jokusen lasin viiniä illalla ja katson jotain typerää telkkarista. Sitten pannaan miehuksen kanssa aavistuksen irstaasti (koska nuo muutamat lasit viiniä) ja huomenna kohtuu hyvällä hapella juhlimaan itsenäistä Suomea.

Tämä oli suorastaan tyylikäs :D Jää elämään, ja taatusti juolahtaa mieleen juuri itsenäisyyspäivän aattona.

Tuskin maltan odottaa Linnan juhlien kaunotarta. Toimii myös naisilla (Hjallis Harkimo).

Vierailija
24/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ryypätään rajusti, ettei joudu huomenna katsomaan linnanjuhlia.

(Muija katsoo)

Tiedän tuon tunteen. Ex ja nykyinen ovat näitä linnanjuhlien katsojia. En ole koskaan ymmärtänyt sitä touhua mutta se ei ole ainoa asia mitä en ymmärrä naisissa. Oma veikkaus on se että saavat arvostella toisten naisten pukeutumista. Itseä ei sellainen voi vähempää kiinostaa. Olen pyytänytkin että sitten kun joku näyttää paljon paljasta pintaa niin voit vihjata katsomaan.

Voi ihan hyvin käydä niin että hommaan huomenna jotain krapulaa lievittävää ja se auttaa kestämään myös huonoja ohjelmia. Se on muuten laillistunut monin paikoin kuten kanadassa ja kaliforniassa.

Vierailija
25/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin maltan odottaa Linnan juhlien kaunotarta. Toimii myös naisilla (Hjallis Harkimo).

Toimii varmaankin myös isommalla porukalla...noin niin kuin sivistyneesti....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme