Mies ei puhu mitään
Haittaisiko sinua jos miehesi ei keskustelisi kanssasi?
Kommentit (7)
Exäni ei puhut mitään henkeviä tai arkiasioiden hoitamiseen liittyviä asioita lukuunottamatta. Olin todella yksinäinen suhteessa, kun ei minkäänlaista keskustelua ja mielipiteidenvaihtoa saanut aikaiseksi. Hän oli paljon pois kotoa ja teki käsillään paljon, mutta ei osannut keskustella yhtään mitään kanssani.
Hänen kanssaan ei voinut suunnitellakaan mitään, esim. lomamatkoja. Sanoi kaikkeen vaan, että " en tiedä, katotaan"
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin sen kiikuttaisin jos se mykäksi heittäytyis.
Ei se mykkä ole. Kyllä se lapsen kanssa ja kavereidensa kanssa juttelee.
Vierailija kirjoitti:
Exäni ei puhut mitään henkeviä tai arkiasioiden hoitamiseen liittyviä asioita lukuunottamatta. Olin todella yksinäinen suhteessa, kun ei minkäänlaista keskustelua ja mielipiteidenvaihtoa saanut aikaiseksi. Hän oli paljon pois kotoa ja teki käsillään paljon, mutta ei osannut keskustella yhtään mitään kanssani.
Hänen kanssaan ei voinut suunnitellakaan mitään, esim. lomamatkoja. Sanoi kaikkeen vaan, että " en tiedä, katotaan"
Mun mieheni ei puhu edes arki asioita. Sehän tässä harmittaakin ettei se sano juuri mitään.
Ex ei puhunut eikä kuunnellut. Saattoi yksinkertaisesti mennä toiseen huoneeseen tai lähteä ulos kesken asiani kertomisen. Jos jotain kysyi niin saattoi vain kohauttaa olkapäitään. Meni siis todella tylyksi ja tympeäksi avioliiton lopussa. Koskaan ei mikään suuniekka ollut, mutta lopetti sitten lähes kaiken kuulumisten kertomisen ym. Ei suostunut puhumaan parisuhteen ongelmistakaan. Kun yritti kysyä mikä vaivaa niin vastaukseksi tuli "mieti sitä". Ei kertonut mitään harrastuksistsan, työstään tai mistään. Ahdistava suhde lopulta. Yhdessä olimme pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei puhu edes arki asioita. Sehän tässä harmittaakin ettei se sano juuri mitään.
Milloin hän muuttui sellaiseksi? Mitä silloin tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin hän muuttui sellaiseksi? Mitä silloin tapahtui?
Ei ole tapahtunut yhtään mitään ihmeellistä. Vuosien saatossa on muuttunut tuollaiseksi.
Lääkäriin sen kiikuttaisin jos se mykäksi heittäytyis.