Näin toimii asiakaspalvelu verkossa :(
Tervetuloa Helsingin Sanomien asiakastukeen. Kuluttaja-asiakkaana hallinnoit tällä sivustolla HS tuoteperheen tilauksiasi nopeasti ja vaivattomasti mihin vuorokaudenaikaan tahansa.
ja ainoa vastaus ongelman ratkaisuun on:
> Löydät tästä sähköpostista kopion Oma Sanomassa antamastasi
> palautteesta.
> Huomaathan, että vaikka emme valitettavasti aina ehdi vastaamaan
> palautteisiin henkilökohtaisesti, niin huomioimme ja luemme kaiken
> saamamme palautteen tarkasti ja käytämme sitä toimintamme ja
> asiakaspalvelumme jatkuvaan kehittämiseen.
Taitaa mennä suoraan roskapostikansioon. Pitäisi saada digilehti toimimaan mutta näin toimii asiakaspalvelu verkossa. Lähes viikossa ei ole saatu mitään aikaiseksi, vaikka monta viestiä lähetetty.
Sama systeemi monessa työpaikassa, johon olen lähettänyt hakemuksen. Tulee vastaukseksi automaattiviesti, jossa luvataan olla yhteydessä hakuprosessin eri vaiheissa mutta koskaan ei kuulu mitään.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Sama systeemi monessa työpaikassa, johon olen lähettänyt hakemuksen. Tulee vastaukseksi automaattiviesti, jossa luvataan olla yhteydessä hakuprosessin eri vaiheissa mutta koskaan ei kuulu mitään.
Oon ollut toteuttamassa eräälle firmalle ohjelmistorobotiikkaratkaisua, joka tosiaan kirjaimellisesti lähetteli näitä viestejä automaattisesti ja suurta osaa hakemuksista ei siis ikinä katsonut yksikään ihminen. Sinne oli määritelty kriteerejä, joilla hakemus hylätään suoraan, ja jos hakemus meni tähän pinoon, niin ensin lähti automaattisesti viesti hakemuksen vastaanottamisesta ja 3 pv päästä siitä ettei valinta kohdistunut hakijaan. (oli muuten kohtuu törkeitäkin kriteereitä kuten joihinkin tehtäviin ikä > 39 niin hakemus suoraan roskiin)
Kun soittaa maksulliseen palvelunumeroon vaikka lehtitilauksesta kun ei saa asiaa netissä menemään perille, saa omalla kustannuksella kuunnella näiden myynnillisten asiakaspalvelijoiden litanioita asioista, mitä muuta ko. firmalla olisi tarjolla.
Hesarin palvelu pelasi kyllä, kun löytyi vanha kunnon sähköpostiosoite. Sähköisellä lomakkeella ei paljon arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa Helsingin Sanomien asiakastukeen. Kuluttaja-asiakkaana hallinnoit tällä sivustolla HS tuoteperheen tilauksiasi nopeasti ja vaivattomasti mihin vuorokaudenaikaan tahansa.
ja ainoa vastaus ongelman ratkaisuun on:
> Löydät tästä sähköpostista kopion Oma Sanomassa antamastasi
> palautteesta.
> Huomaathan, että vaikka emme valitettavasti aina ehdi vastaamaan
> palautteisiin henkilökohtaisesti, niin huomioimme ja luemme kaiken
> saamamme palautteen tarkasti ja käytämme sitä toimintamme ja
> asiakaspalvelumme jatkuvaan kehittämiseen.Taitaa mennä suoraan roskapostikansioon. Pitäisi saada digilehti toimimaan mutta näin toimii asiakaspalvelu verkossa. Lähes viikossa ei ole saatu mitään aikaiseksi, vaikka monta viestiä lähetetty.
Sama systeemi monessa työpaikassa, johon olen lähettänyt hakemuksen. Tulee vastaukseksi automaattiviesti, jossa luvataan olla yhteydessä hakuprosessin eri vaiheissa mutta koskaan ei kuulu mitään.
Miksi laitoit palautetta, kun asiasi koski digilehden toimintaa?
https://oma.sanoma.fi/asiakastuki/helsingin-sanomat/digipalvelut-ja-kay…
Jos yritykset hoitaisivat asiansa, ei tarvitsisi tilittää somessa.