Missä maassa komeimmat miehet?
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyjä on kallellaan feminismiin, niin vastauksena kysymykseen komeimmat miehet löytyävät Afrikasta. Kaikki intersektionaalista feminisimiä kannattavat suomalaiset naiset voitaisiin lähettää Somaliaan tai johonkin muuhun vastaavaan korkeakulttuuriin. Tilalle jäävä tyhjiö voitaisiin täyttää vaikka kiinalaisilla, vietnamilaisilla, filippiiniläisillä ja thaimaalaisilla naisilla.
Minä olen kallellani feminismiin, mutta olen sitä mieltä, että komeimmat miehet löytyvät elokuvista. Sellaiset elokuvat kuin Gladiaattori korostavat miesten miehekkyyttä. On haarniskaa, nahkaa, lihaksia ja tunteita. Kaukana todellisuudesta, mutta kovin miehekästä. Sitähän elokuvat tietenkin ovat, unelmien kuvittamista.
Ruotsi, Iso-Britannia, Espanja
Näin kapeahkolla kokemuspohjalla.
Ehdottomasti suomessa! 😍 Suomimiehet on komeita,älykkäitä ja herrasmiehiä!
N26
philliipit on kommeimpia ja mielekkäitä.
Ei ole paljoa merkitystä maalla, kunhan nämä kahdeksan kohtaa täyttyvät:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Syyrialaiset. Katsoin jonkun dokumentin sieltä, ja joka ikinen siinä esiintyvä mies, kuin myös ohi vilahtavat, oli ihan julmetun hyvän näköinen.
Ja oli kyllä naisetkin kauniita, ja lapset somia kuin karamellit.
Ehkä se on todellakin Jumalan valitsema maailman kaunein kansa.
Vaaleasta rodusta ehkä norjalaiset.
Mutta löytyyhän meiltäkin komeita miehiä.
Venäjä, Ukraina, Valko-Venäjä... Ja näissähän vetoaa nimenomaan se miehekkyys ja vahva olemus hyvän ulkonäön lisäksi. Suomalainen mies ei vain yksinkertaiasesti vetoa, ei sitten ollenkaan. Suomalainen mies on venyvä ja vanuva, sukupuoleton makarooni, joka jättää täysin kylmäksi. Kun taas venäläinen mies on kaiken tuon vastakohta: miehekäs, vahva, vastuuntuntoinen, kohtelee naista naisena. Ah.
Italiassa ja Portugalissa, pitkät tuuheat ripset ja komeat hiuspehkot. Ei tarvi lisälaitteita tai tekoripsiä.
Babyface on paras. ❤
-eri