Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mä ainoa jolla on avaranpaikan kammo?

Vierailija
05.12.2018 |

Kun aina rakennetaan tuollaisia rakennuksia joissa on avarat tilat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet olevasi uniikki lumihiutale?

Vierailija
2/10 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet olevasi uniikki lumihiutale?

En mutta en ole koskaan kuullut kenelläkään olevan tällaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös torikammo ole ihan yleinen termi tälle asialle.

Vierailija
4/10 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös torikammo ole ihan yleinen termi tälle asialle.

On mutta en tiedä kuinka paljon meitä torikammosta kärsiviä on? Nykyään tämä on vielä hankalampaa kun monet rakennukset niin avaria.

Vierailija
5/10 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty liikkumaan lainkaan näissä lasikaiderakennuksissa, joita on suurin osa ostoskeskuksia ja uusia toimistorakennuksia ja uudemmat lentokentät ja sairaalat jne. Supistaa elämää erittäin paljon.

Vierailija
6/10 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pysty liikkumaan lainkaan näissä lasikaiderakennuksissa, joita on suurin osa ostoskeskuksia ja uusia toimistorakennuksia ja uudemmat lentokentät ja sairaalat jne. Supistaa elämää erittäin paljon.

Mulla sama. Oikein pelottaa jos joutuisi tuonne yliopistolliseen sairaalaan että miten pystyisi liikkumaan. Tuonne uuteen oodiin ei ole mitään asiaa.

Vierailija
7/10 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään syvää vettä sekä isoja vedenalaisia esineitä.

Vierailija
8/10 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Oikein pelottaa jos joutuisi tuonne yliopistolliseen sairaalaan että miten pystyisi liikkumaan. Tuonne uuteen oodiin ei ole mitään asiaa.

Ite olen kanssa katellut pilvenpiirtäjiä että kun ollaan kerroksessa sata ja ympärillä pelkkää ikkunaa🙈 Ei paljon pystyis maisemia ihailemaan.

Vierailija
9/10 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä korkeita paikkoja. Elokuvassa The Walk oli kauheimmat kohtaukset mitä olen koskaan nähnyt. Kattokaa sen traileri youtubesta.

Vierailija
10/10 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen ihan aidosti ajatellut sitäkin vaihtoehtoa, että jättäisi itsensä hoitamatta, jos sairastuisi.

Ymmärrän, että umpinaisemmat rakennukset ovat "tunkkaisia", mutta ne luovat turvallisuudentunnetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme