Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut miten ihmiset nauttivat lyödyn lyömisestä

Vierailija
04.12.2018 |

Olen ollut aika pohjalla viime vuodet ja se mikä minua eniten jaksaa ihmetyttää on, miten moni ihminen aidosti nauttii toisten kärsimyksestä ja lyö lyötyä, eli pilkkaa, ilkeilee ja on vahingoniloinen. Tai kääntää selkänsä kokonaan. Kun meni hyvin, riitti selkään taputtelijoita. Luulin aina että tämä on joku keksitty klisee mutta eipä ole, oma kokemus on sen osoittanut. Ainakin tiedän nyt ne muutamat hyvät ihmiset, mutta niitä ei ole montaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikointa on helpoin potkia. Ehkä se ihminen on vain eläin? Tykkään luontodokkareista ja niissä saalistajat iskee aina sen heikoimman. Työttömiä ei sentään syödä mutta potkitaan kevyesti eniten.

Vierailija
2/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he pelkäävät, että vedät heidät samaan suohon? Minulla on yksi masentunut ystävä, enkä kovin usein jaksa hänen seuraansa, koska hän on niin negatiivinen. Ajattelen itse mieluummin asioiden positiivisia puolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yrittivät varoittaa etkä kuunnellut.

Vierailija
4/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä seurassa.

Onneksi tulit tänne sydämmellisten seuraan av-palstalle...

Vierailija
5/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Tämä palsta on malliesimerkki paikasta jossa sitä tapahtuu pahimmillaan useita kertoja päivässä. -Vaikka toisaalta tällä voi parhaimmillaan saada käsittämätöntä vertaistukea.  

Vierailija
6/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Heikkouttaan ei kannata ikinä paljastaa täydessä muodossaan, ellei ole jo hyvin varma siitä että toinen on luotettava, tai ellei ole pakko luottaa tuurilla. Olen kohdannut heikossa asemassa olevaa pilkkaavia lääkäreitä, hoitajia, poliiseja, ystäviä, perheenjäseniä... Valta-asema tekee joillekin vastustamattomaksi käyttää sitä valtaa väärin.

Vierailija
7/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollektiivinen halaus Ap:lle.

Sydän.

Vierailija
8/11 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikointa on helpoin potkia. Ehkä se ihminen on vain eläin? Tykkään luontodokkareista ja niissä saalistajat iskee aina sen heikoimman. Työttömiä ei sentään syödä mutta potkitaan kevyesti eniten.

Niin tai se vois olla, että kun joku kokematon ja koulutettu "saalistaja" koittaisi mennä potkimaan täällä asfalttiviidakossa, sitä työtöntä raamikaska "Ranea" voisi saalistajasta tulla yhteiskunnan lakien ja oikeustoimien uhri vaikka nenäkin tulisi vielä kaupan päälliseksi kipeäksi.

Vierailija
9/11 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti. Heikkouttaan ei kannata ikinä paljastaa täydessä muodossaan, ellei ole jo hyvin varma siitä että toinen on luotettava, tai ellei ole pakko luottaa tuurilla. Olen kohdannut heikossa asemassa olevaa pilkkaavia lääkäreitä, hoitajia, poliiseja, ystäviä, perheenjäseniä... Valta-asema tekee joillekin vastustamattomaksi käyttää sitä valtaa väärin.

Tai sitten vaan jotkut ihmiset tulkitsee kaikki neuvot ja tukemisen vittuiluksi, ivaamiseksi ja lyömiseksi. Ymmärrän kyllä että kun ihminen on herkillä hän ylitulkitsee kaiken. Osaa on vaan mahdoton auttaa kun tosiasioita ei haluta tunnustaa. Jos tuntuu, että kaikki muut on sulle keljuja niin kannattaisi kyllä miettiä missä se vika on. Omassa asenteessa?

Vierailija
10/11 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tietty ihmistyyppi. Opit tunnistamaan ne. Itsensä ylentää jne.

Vierailija
11/11 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan