Eikö kukaan käytä enää punaista väriä jouluna?
Tuntuu,että kaikki kodit valkoisia,harmaita joulunakin.Hieman vihreää joukossa.Eikö kukaan halua enää lämmintä joulunpunaista?vaikka punaisia verhoja?
Kommentit (4)
Toivottavasti et ota tätä ilkeilynä, mutta tärkeintähän on, että oma kotisi on mieleisesi. Sinä voit aina käyttää punaista, vaikkei se olisi enää koskaan muodissa.
Minä olen vasta nyt yli nelikymppisenä alkanut jollakin tavalla pitää punaisesta.
Minä käytän. Punaisia sisustustyynyjä valkoisten ja harmaiden lisäksi. Punainen kaitaliina, punaisia tonttuja ja punaisia amarylliksiä. Minulla on myös harmaata ja valkoista. Lämmin joulunpunainen on kaunis väri mutta siihen kyllästyy aika nopeasti. Joulun jälkeen vaihdan punaisen sisustuksesta pois ja korvaan sen tummanlilalla, tummanvihreällä tai sinisellä. Mulla on oma makuni, jota ei määrittele sisustuksen hetken trendit vaan ihan minä itse! Ihan sama jos joku muu ei tykkää punaisesta. Pidän kodistani ja tyylistäni, se on kotoinen ja lämminhenkinen, vuosien kerroksellisuus näkyy ja olen iloinen etteivät trendit määrää makuvalintojani vaan olen löytänyt oman linjani.
Kyllä Joulupukki käyttää, aina muodikas.
Melania Trump käyttää.