Haluaisin muutaa Triplaan
Tuleeko sinne vuokra-asuntoja? En löytänyt googlaamalla tarkempia tietoja.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Tulee sinne kaikenlaisia asuntoja. Mut haluatko oikeasti muuttaa vähintään 700 euroa kuussa maksavaan yksiöön ja kuunnella kaiket yöt junia? Lisäksi kun kyseinen kauppakeskus valmistuu ni kaikki spurgut, teinit, syrjäytyneet, riehujat, huutajat ja muut siirtyy sinne. Itse en muuttaisi, ainakaan alkuvaiheessa.
Minä luulen, että niissä on ok äänieristykset. Ihanat yhteydet kaikkialle. Kotoa suoraan lentokentälle ja Keskuspuisto lähellä.
Onko noihin mahdollista enää/vielä hakea?
Me asutaan myös radan vieressä uudessa asunnossa eikä kuulu yhtään mitään liikenteen ääniä sisälle. Tämä on hiljaisin kerrostalo, jossa olen asunut.
Mutta oikeastiko 700 e yksiöstä? Oletin, että vielä enemmän. Meillä kaksio ja melkein tonnin vuokra. Hyvä sijainti myös. Ei tarvita autoa, joten säästetään vähän siinä.
Koko pasila on karmea ruma ja luotaan työntävä slummiloukko. Siellä ei toimi mikään ja kaikki on tehty mahdollisimman hankalaksi.
Ei oo vielä vuokrattavana Triplasta asuntoja, ensi vuonna sitten. Mut jos haluaa radan läheltä asuntoja niin miksei voisi muuttaa Tikkurilaan? Sieltäkin pääsee junalla ties minne, lentoasemalle menee alle 10min. On kauppoja lähellä ja junat ja bussit kulkee. Vuokratkin taitaa olla halvempia. Veikkaan, että Triplaan pääsee muuttamaan vasta 2019 lopulla tai vasta 2020.
Tulee sinne kaikenlaisia asuntoja. Mut haluatko oikeasti muuttaa vähintään 700 euroa kuussa maksavaan yksiöön ja kuunnella kaiket yöt junia? Lisäksi kun kyseinen kauppakeskus valmistuu ni kaikki spurgut, teinit, syrjäytyneet, riehujat, huutajat ja muut siirtyy sinne. Itse en muuttaisi, ainakaan alkuvaiheessa.