Mitä tehokasta meikinpoistoainetta käytätte
Olen käyttänyt garnierin misellivettä, sitä öljypitoista. Ja sillä on lähtenyt kaikki meikit, meikkivoiteesta vedenkestävään ripsiväriin.
Turhauttaa vaan pumpuleiden tuhlaaminen (ympäristön kannalta) ja haluaisin saada enimmän meikin jollain vaahdolla/puhdistusmaidolla pois ja viimeistellä vain kasvovedellä. Kokeilin Lidlistä Cienin puhdistusmaitoa, mutta sillä meikkivoide vain jää pyörimään kasvoille eikä peseydy pois. Täysin turha ostos itselleni ja en viitsisi tehdä taas hutiostosta.
Pohdin seuraavaksi testaavani L300-sarjaa sen hajuttomuuden vuoksi, ja toisena vaihtoehtona mietin Flow Cosmeticsin kasvosaippuaa. Onko jollain kokemuksia näistä kuivan ihon meikinpoistoon?
Kertokaa toki kaikki itsellänne toimivat tuotteet. Itse karsastan puhdistusgeelejä(tuntuvat kuivattavan enemmän) ja kaikkia muitakin voimakkaasti hajustettuja tuotteita.
Kiitos vastauksista jo etukäteen<3
Kommentit (3)
Jäi muut meikinpoistot kun aloin käyttämään Rainbown puhdistuspyyhkeitä. Se voitti myös erään testin ja on yksi myydyimmistä tuotteista s-ryhmän kaupoissa. On myös halpa 25kpl maksaa n 1,20e.
Mä karsastan garnieria, se haisee niin myrkyltä ja oli siin joku toinenki huono puoli, just kai kuivatti.
Mun mielestä tehokkaimmat on ehdottomasti geelit. Tosi monet geelit on hyviä. Pirkan ja herbinan oli parasta, mut neki muuttu ajan saatossa ja pirkan tuoksuu kai kans nykyään myrkyltä. :D
Maitopohjaset on hyviä ku ne tekee pehmeen ihon ja kosteuttaa, mut mulle tulee niistä usein finnejä mitä mul ei muista koskaan tuu, ja jos käyttää meikkii niin ne ei puhdista kunnolla.
nyt mul on jtn LV puhdistusgeeliä, tosi hyvän tuntusta on ollu, ei tuu finnejä yms mitä maitopohjasista tulee. alussa nenä kuivu mut se lähti pois päivässä ja ku rasvas..
mut ihmisil on erilaisii ihoja, mun iho on tämmönen.
Minä taas en ole tykännyt misellivesistä ollenkaan. Teen yleensä kaksoispuhdistuksen iltaisin, eli laitan ensin puhdistusmaitoa, hieron ja poistan sen lämpimään veteen kastetun pesulapun avulla. Sen jalkeen laitan vielä geeliä, hieron ja huuhtelen. Puhdasta tulee. Olivia Kleinin herkän ihon puhdistusgeeli on mainio tuote, eikä kuivata minun ihoani. En käytä kovin paljon meikkiä, mutta tykkään silti maito-geeli yhdistelmästä. Periaatteessa luulen, että saisin naaman puhtaaksi pelkällä puhdistusmaidolla ja pesulapulla, senkin voi tehdä kaksi kertaa jos on tarpeen.
Monet vannovat voidemaisten tai öljymäisten puhdistustuotteiden nimeen, esim. Cliniquen Take the day off on suosittu sarja. En ole itse kokeillut.