Varattu mies haluaa minut
Sanoo että naisensa on ylipainoinen ja plösähtänyt eikä anna enää seksiä. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon kiukkuisia naisia. Kannattaisiko laihduttaa
Kannattaisko erota jos vaimo ei enää tyydytä? Sitten ei ole kenelläkään ongelmaa jos mies lähtee toista naista iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaimonsa laihduta?
Miks pitäis. Sehän on päässy naimisiin, joten ei tarvi olla nälässä ja näyttää hyvltä enää. Voi syödä aamusta iltaan muutakin kun pelkkää salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta menoa nykyään.
Jos vaimo lihoo, rakkaus loppuu siihen!
Naiset: muistakaa tämä.Miehille merkitsee pelkkä ulkonäkö.
Millään muulla ei ole väliä.
Rakkautta ei ole olemassakaan.Tuskinpa juuri kauempana totuudesta voisi olla.
Ulkonäkö merkkaa ehkä paljon yhden yön ihmeissä ja palkintovaimoissa. Parisuhteen kannalta se on melko toissijaista. Ryhävalaat ja suohirviötkin löytävät ottajansa, kun luonne natsaa.
Mutta jostain syystä naisilla on kollektiivinen harha ulkonäköpaineista. Ilmeisesti naiset kilpailevat keskenään ja siis tuottavat toinen toisilleen sitä ulkonäköpainetta. Kuvitellen miehillä olevan jotain osaa ja arpaa moiseen. Miehiä ei pääsääntöisesti hirveästi kiinnosta meikit ja muut laittautumiset. Siis jos ihan arkisista tavismiehistä puhutaan. Harvinaisempia ovat ne miehet, jotka näistä mitään ymmärtävät tai edes huomaavat meikkityylin vaihtumisen, eikä aina uutta kampaustakaan. Miehiä kiinnostaa kyllä tietyssä määrin ulkoinen kauneus, eli tietyt piirteet viehättävät enemmän ja niitä omaavat naiset saavat herkemmin huomiota. Sitä ei juuri voi meikein tai muin keinoin edes feikata, kunhan nyt on tukka kammattu ja naama pesty kurasta. Sama asia kuin että 99% pitää Ferraria upeana autona. Siitä huolimatta melkein kaikki ajaa Skodalla ja Toyotalla. Se, että pitää jotain äärimmäisen kauniina on ihan eri asia kuin että minkä valitsee omakseen. Jos autot olisivat naisia, kaikki eri merkit tuottaisivat jotain kumisia muottiin valettuja Ferrari-look-alike -kuoria noihin taviskotteroihin. Pöljää. Alla kuitenkin on se varsinainen auto.
Tämä naisten ulkonäköpainotteinen sekoilu on ilmennyt omassa elämässä monella tapaa. Esimerkiksi siten, että kun jonkin konfliktin/riidan yhteydessä olen kritisoinut vaimoni KÄYTÖSTÄ, esimerkiksi asiatonta kielenkäyttöä, aiheetonta syyttelyä, huutamista vihaisena vaikka asia olisi selviteltävissä puhuenkin, ja niin edelleen, niin "vasta-argumentti" tähän liittyykin sitten ulkonäköön. Eli minä kuulemma pidän häntä rumana ja sen vuoksi siis kritisoin ilkeydestä/vihaisuudesta. WTF? Koskaan en ole häntä rumana pitänyt saati moista mennyt ääneen sanomaan. Mutta hänellä on jotain omia itsetunto-ongelmia ja outoja harhoja asian suhteen, jotka ilmeisesti ovat piinanneet vuosikymmenien ajan.
Voi voi!
Jos sinulla olisi varaa Ferrariin tai muuhun upeaan ja hulppeaan autoon, sinä luopuisit Skodastasi _välittömästi_.
Jos sinulla olisi tasoa ja mahdollisuuksia kauniiseen naiseen, jättäisit vaimosi _heti_. Ja tässä on The Point! Vaimosi on huomannut tyytymisesi ja piilovittuilusi! Hän ei ole tyhmä!
Itse asiassa minulla on Toyota, eikä Skoda. Ferrariin en sitä vaihtaisi, koska tarvitsen Toyotaani ihan hyvästä syystä sellaisena kuin se on. Ominaisuudet vastaavat tarpeitani. Ferrari seisoisi käyttämättömänä tallissa.
Koska ilmeisesti luetun ymmärtämisesi on heikkoa, niin toistan vielä. Vaimo ei ole mikään ruma mielestäni eikä ylipäänsä, ihan tavallinen ihminen vaan. Mutta hänellä on omia komplekseja asian kanssa ja hän kuvittelee harhaisesti kaikenlaista.
Kukaan ei keksi tuollaisia omasta päästään. Sinä olet joku putkiaivoinen insinööri joka ei tajua omaa kehonkieltään etc. Jo tuo ”vaimo on ihan tavallinen”, ”harhainen” kuulostavat niin rakkaudettomalta ja kuvottavalta, että ihme että kotona noin ylipäätään kukaan enää kanssasi on.
Varmasti myös muiden naisten katselu ja kehuminen on mielestäsi ”ihan ok”, ja on ”tavallisen vaimosi itsetunto-ongelma” jos ei siitä pidä.
Omat harhasi lienevät psykoosin tasolla, jos oikeasti kuvittelet löytäväsi parin rivin väliköistä tuollaisia päättömyyksiä. Tiedoksesi, että tiedän aika hyvin puolisoni ajatusmaailmasta ja historiasta, eikä kyse ole mistään kehonkielistä.
En käsitä, mitä rakkaudetonta tai kuvottavaa on muka tavallisuudessa. Minä olen tavallinen, hän on tavallinen, useimmat ihmiset ovat tavallisia. Eivät erityisen komeita/kauniita eivätkä erityisen rumiakaan. Ehkä sinä olet sellainen erityistapaus, että häikäisevä kauneutesi sokaisee säteilyllään läsnäolijat, mutta suuri enemmistö ihmisistä ei ole, vaan me olemme ihan tavallisia vaan. Kaikki erilaisia, mutta ei mitenkään erikoisia.
Kyllä osa ihmisistä voi olla harhaisiakin. Yhdet ovat harhaisia niinpäin, että kuvittelevat olevansa jotenkin erityisen nättejä vaikka ovatkin enintään tavallisia. Toiset niinpäin, että väheksyvät aiheetta ulkonäköään kuvitellen olevansa jotenkin poikkeuksellisen rumia, vaikka ovat tavallisia - tai joskus jopa kauniita. Ei harhaisuudessa sinänsä mitään erityistä ole, enkä käsitä, miksi kuvittelet, että harhaista ihmistä ei joku voisi rakastaa. Tietenkin voi.
Lihavakin nainen varmaan kelpaisi jos tykkäisin itse sohvalla makoilusta ja netflixin tujottamisesta sipsikulhoho sylissä. En vaan tykkää snakseistä eikä minulla ole telkkaria. Autotallissa sen sijaan on erilaisia pyöriä, suksia ja seikkailuretkivarusteita reippaalle naiselle. Ja semmoinen jo löytyy meidän taloudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö merkkaa ehkä paljon yhden yön ihmeissä ja palkintovaimoissa. Parisuhteen kannalta se on melko toissijaista. Ryhävalaat ja suohirviötkin löytävät ottajansa, kun luonne natsaa.
Mutta jostain syystä naisilla on kollektiivinen harha ulkonäköpaineista. Ilmeisesti naiset kilpailevat keskenään ja siis tuottavat toinen toisilleen sitä ulkonäköpainetta. Kuvitellen miehillä olevan jotain osaa ja arpaa moiseen. Miehiä ei pääsääntöisesti hirveästi kiinnosta meikit ja muut laittautumiset. Siis jos ihan arkisista tavismiehistä puhutaan. Harvinaisempia ovat ne miehet, jotka näistä mitään ymmärtävät tai edes huomaavat meikkityylin vaihtumisen, eikä aina uutta kampaustakaan. Miehiä kiinnostaa kyllä tietyssä määrin ulkoinen kauneus, eli tietyt piirteet viehättävät enemmän ja niitä omaavat naiset saavat herkemmin huomiota. Sitä ei juuri voi meikein tai muin keinoin edes feikata, kunhan nyt on tukka kammattu ja naama pesty kurasta. Sama asia kuin että 99% pitää Ferraria upeana autona. Siitä huolimatta melkein kaikki ajaa Skodalla ja Toyotalla. Se, että pitää jotain äärimmäisen kauniina on ihan eri asia kuin että minkä valitsee omakseen. Jos autot olisivat naisia, kaikki eri merkit tuottaisivat jotain kumisia muottiin valettuja Ferrari-look-alike -kuoria noihin taviskotteroihin. Pöljää. Alla kuitenkin on se varsinainen auto.
Tämä naisten ulkonäköpainotteinen sekoilu on ilmennyt omassa elämässä monella tapaa. Esimerkiksi siten, että kun jonkin konfliktin/riidan yhteydessä olen kritisoinut vaimoni KÄYTÖSTÄ, esimerkiksi asiatonta kielenkäyttöä, aiheetonta syyttelyä, huutamista vihaisena vaikka asia olisi selviteltävissä puhuenkin, ja niin edelleen, niin "vasta-argumentti" tähän liittyykin sitten ulkonäköön. Eli minä kuulemma pidän häntä rumana ja sen vuoksi siis kritisoin ilkeydestä/vihaisuudesta. WTF? Koskaan en ole häntä rumana pitänyt saati moista mennyt ääneen sanomaan. Mutta hänellä on jotain omia itsetunto-ongelmia ja outoja harhoja asian suhteen, jotka ilmeisesti ovat piinanneet vuosikymmenien ajan.
Voi voi!
Jos sinulla olisi varaa Ferrariin tai muuhun upeaan ja hulppeaan autoon, sinä luopuisit Skodastasi _välittömästi_.
Jos sinulla olisi tasoa ja mahdollisuuksia kauniiseen naiseen, jättäisit vaimosi _heti_. Ja tässä on The Point! Vaimosi on huomannut tyytymisesi ja piilovittuilusi! Hän ei ole tyhmä!
Itse asiassa minulla on Toyota, eikä Skoda. Ferrariin en sitä vaihtaisi, koska tarvitsen Toyotaani ihan hyvästä syystä sellaisena kuin se on. Ominaisuudet vastaavat tarpeitani. Ferrari seisoisi käyttämättömänä tallissa.
Koska ilmeisesti luetun ymmärtämisesi on heikkoa, niin toistan vielä. Vaimo ei ole mikään ruma mielestäni eikä ylipäänsä, ihan tavallinen ihminen vaan. Mutta hänellä on omia komplekseja asian kanssa ja hän kuvittelee harhaisesti kaikenlaista.
Kukaan ei keksi tuollaisia omasta päästään. Sinä olet joku putkiaivoinen insinööri joka ei tajua omaa kehonkieltään etc. Jo tuo ”vaimo on ihan tavallinen”, ”harhainen” kuulostavat niin rakkaudettomalta ja kuvottavalta, että ihme että kotona noin ylipäätään kukaan enää kanssasi on.
Varmasti myös muiden naisten katselu ja kehuminen on mielestäsi ”ihan ok”, ja on ”tavallisen vaimosi itsetunto-ongelma” jos ei siitä pidä.
Omat harhasi lienevät psykoosin tasolla, jos oikeasti kuvittelet löytäväsi parin rivin väliköistä tuollaisia päättömyyksiä. Tiedoksesi, että tiedän aika hyvin puolisoni ajatusmaailmasta ja historiasta, eikä kyse ole mistään kehonkielistä.
En käsitä, mitä rakkaudetonta tai kuvottavaa on muka tavallisuudessa. Minä olen tavallinen, hän on tavallinen, useimmat ihmiset ovat tavallisia. Eivät erityisen komeita/kauniita eivätkä erityisen rumiakaan. Ehkä sinä olet sellainen erityistapaus, että häikäisevä kauneutesi sokaisee säteilyllään läsnäolijat, mutta suuri enemmistö ihmisistä ei ole, vaan me olemme ihan tavallisia vaan. Kaikki erilaisia, mutta ei mitenkään erikoisia.
Kyllä osa ihmisistä voi olla harhaisiakin. Yhdet ovat harhaisia niinpäin, että kuvittelevat olevansa jotenkin erityisen nättejä vaikka ovatkin enintään tavallisia. Toiset niinpäin, että väheksyvät aiheetta ulkonäköään kuvitellen olevansa jotenkin poikkeuksellisen rumia, vaikka ovat tavallisia - tai joskus jopa kauniita. Ei harhaisuudessa sinänsä mitään erityistä ole, enkä käsitä, miksi kuvittelet, että harhaista ihmistä ei joku voisi rakastaa. Tietenkin voi.
Joo. Vaimosi nyt vaan kaikessa tavallisuudessaan haluaa olla _sinulle_ kaunein, kaunis. Noin yleensä rakastettu on rakkaalleen kaikkein kaunein, se ihanin. Jollakin olet -ehkäpä juuri noilla lyttäävillä tavallisuuspuheillasi - saanut vaimosi pois tolaltaan. Sitten riidan yhtetydessä paska osuu tuulettimeen ja sitä sataa tuutin täydeltä. Ei siihen mitään harhoja tarvita, rakkaudettomuutta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi!
Joo. Vaimosi nyt vaan kaikessa tavallisuudessaan haluaa olla _sinulle_ kaunein, kaunis. Noin yleensä rakastettu on rakkaalleen kaikkein kaunein, se ihanin. Jollakin olet -ehkäpä juuri noilla lyttäävillä tavallisuuspuheillasi - saanut vaimosi pois tolaltaan.
No mutta kun enhän minä ole sellaisia ikinä puhunut, vaan sinä keksit nyt satuja omasta päästäsi. Ainoastaan tuossa aiemmassa viestissäni yllä sanoin häntä tavallisen näköiseksi, vaikka hän itse pitää itseään rumana. Eikä siinäkään ole kerrassaan mitään lyttäävää. Koeta nyt ymmärtää, että hän ITSE pitää itseään rumana, täysin perusteetta. Joka kerta kun hän ITSE on sen kantansa tuonut ilmi, olen kiistänyt sen ja sanonut hänen olevan ihan normaali hyvännäköinen ihminen. Ei voi olla kovin vaikeaa käsittää, vai voiko? Sitä kompleksiaan minä en ole aiheuttanut, vaan sillä on muut, tunnetut alkuperänsä.
Vierailija kirjoitti:
En ole miehenkipeä, vaan ystävystynyt tuon miehen kanssa "sattumalta" Ja mies kertoi ettei enää rakasta vaimoaan, ja vaimon ulkonäkö muuttunut rajusti. Varmaan kamalaa koska mies käy itse salilla.
Hohotan tälle koko illan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole miehenkipeä, vaan ystävystynyt tuon miehen kanssa "sattumalta" Ja mies kertoi ettei enää rakasta vaimoaan, ja vaimon ulkonäkö muuttunut rajusti. Varmaan kamalaa koska mies käy itse salilla.
Hohotan tälle koko illan
MIksi? Oletko sairas?
[/quote] No mutta kun enhän minä ole sellaisia ikinä puhunut, vaan sinä keksit nyt satuja omasta päästäsi. Ainoastaan tuossa aiemmassa viestissäni yllä sanoin häntä tavallisen näköiseksi, vaikka hän itse pitää itseään rumana. Eikä siinäkään ole kerrassaan mitään lyttäävää. Koeta nyt ymmärtää, että hän ITSE pitää itseään rumana, täysin perusteetta. Joka kerta kun hän ITSE on sen kantansa tuonut ilmi, olen kiistänyt sen ja sanonut hänen olevan ihan normaali hyvännäköinen ihminen. Ei voi olla kovin vaikeaa käsittää, vai voiko? Sitä kompleksiaan minä en ole aiheuttanut, vaan sillä on muut, tunnetut alkuperänsä. [/quote]
Aikaisemmin viittasit ylipainoisiin naisiin ryhävalaina ja suohirviöinä. Ehkä et puhu aina naisista kovin kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun enhän minä ole sellaisia ikinä puhunut, vaan sinä keksit nyt satuja omasta päästäsi. Ainoastaan tuossa aiemmassa viestissäni yllä sanoin häntä tavallisen näköiseksi, vaikka hän itse pitää itseään rumana. Eikä siinäkään ole kerrassaan mitään lyttäävää. Koeta nyt ymmärtää, että hän ITSE pitää itseään rumana, täysin perusteetta. Joka kerta kun hän ITSE on sen kantansa tuonut ilmi, olen kiistänyt sen ja sanonut hänen olevan ihan normaali hyvännäköinen ihminen. Ei voi olla kovin vaikeaa käsittää, vai voiko? Sitä kompleksiaan minä en ole aiheuttanut, vaan sillä on muut, tunnetut alkuperänsä.
Aikaisemmin viittasit ylipainoisiin naisiin ryhävalaina ja suohirviöinä. Ehkä et puhu aina naisista kovin kauniisti.
Tähän muiden naisten ”katselu” somessa ja irl. Avioliitto on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tulkinnut väärin. En ole viitannut ylipainoisiin naisiin noin. Lihavakin voi olla kaunis minun mielestäni. Mutta kaikki eivät tietenkään ole, eikä yleistäen puhuen ole myöskään mitään järkeä vääristää todellisuutta väittämällä muuta kuin miten asia on. ihmisiä on laidasta laitaan, myös kauneuden suhteen. Pointtini, jota näemmä kieltäydyt ymmärtämästä, ei ollut kenenkään yksittäin tai ryhmänä haukkuminen vaan sen toteaminen, että kaikkein rumimmatkin ihmiset kelpaavat rumuudestaan huolimatta miehille puolisoksi, mikä oli vastaväite sille, kun joku röllikkä väitti että miehet eivät kelpuuttaisi kuin kauniita naisia. Pysyvämmässä parisuhteessa ulkonäkö siis on jokseenkin toissijainen asia pl. palkintovaimot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tulkinnut väärin. En ole viitannut ylipainoisiin naisiin noin. Lihavakin voi olla kaunis minun mielestäni. Mutta kaikki eivät tietenkään ole, eikä yleistäen puhuen ole myöskään mitään järkeä vääristää todellisuutta väittämällä muuta kuin miten asia on. ihmisiä on laidasta laitaan, myös kauneuden suhteen. Pointtini, jota näemmä kieltäydyt ymmärtämästä, ei ollut kenenkään yksittäin tai ryhmänä haukkuminen vaan sen toteaminen, että kaikkein rumimmatkin ihmiset kelpaavat rumuudestaan huolimatta miehille puolisoksi, mikä oli vastaväite sille, kun joku röllikkä väitti että miehet eivät kelpuuttaisi kuin kauniita naisia. Pysyvämmässä parisuhteessa ulkonäkö siis on jokseenkin toissijainen asia pl. palkintovaimot.
Kelpaa - jippii!
Kuka noin ylipäätään haluaa _kelvata_?
Ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenpas minä onnekas kun mun miehen onni ei riipu painostani.
Oletko aivan varma?
Mieshän ei koskaan puhu sitä, mitä vaimo haluaa kuulla.
Olen eri, mutta se on jännä juttu miten vaikea on joidenkin hyväksyä ihmisten erilaisuutta. Ei minunkaan mieheni onni riipu minun painostani. Hoikempiakin ottajia olisi hänelle ollut, mutta niin hän vaan valitsi pienen ja pullean. Kääntöpuoli onkin sitten se, että tukea painonpudotukseen ei meinaa löytyä, koska hän ei näe siihen tarvetta. Mutta tähänkin tulee varmasti joku väittämään tietävänsä mieheni mielipiteet paremmin kuin minä. No, saahan sitä väittää mitä vaan, mutta se ei tee siitä totta.
No ei se sinua halua jos ei jätä vaimoaan. Pimppaa saattaa toki haluta.
Minut halusi aikoinaan varattu mies. He eivät olleet naimisissa vaan kyseinen homma meni niin, että tapasimme kun heillä oli pidempi tauko. Kyseessä 30+ ihmiset. Olin hänen kanssaan ja hän puhui jostain hullusta eksästä. Pakko myöntää että jotenkin minulle tuli sellainen tutina, että tää eksä saattaisi palata kuvioon. Kesti aikaa, mutta palasi.
Kun mies taas kyllästyi häneen oli minuun yhteydessä.
Ajattelin niin, että on niin rasittava suhde heillä ja hän puhuu naisestaan paskaa ja valehtelee, ettei voi kestää. Nainen kuulemma käytti huumeitakin. Minä ja mies emme. Ajattelin että joku sekopää, ei se niitten paluu yhteen on vain miehen harha-askel. Kaiken järjen mukaan. Nainen teki kaikki ne kuuluisat virheetkin. Sellaista käytöstä, että kaikkien lisenssoitujen self-help-kirjojen, energiaparantajien ja pikaterapeuttien oman arvonsa tuntevien, itseään rakastavien, ja enkeleihin uskovien hanki nainen oma elämä- viisastelijoiden mukaan mies olisi jättänyt tämän hullun naisen alta aikayksikön. Ja valinnut minut koska minä tein kaiken oikein ja olin fiksu ja ymmärtäväinen, selväpäinen and what not.
Vaan kuinkas sitten kävikään? Niin. Arvaatte varmaan, että minut hän jätti. Ja he ovat kuulemma vielä yhdessä, siitä on nyt 10 vuotta.
Minulta hän sitten ehkä halusi vaan kehon, kyllä kelpasi isompi alue kuin 20*20 cm, vähänkin jos mielikuvitusta käytätte niin ymmärrätte että pelkän yhden alueen viilaminen käy pitkän päälle tylsäksi. Mutta lihaa vaan halusi. Sen ymmärsin vasta jälkeenpäin.
Mies joka valittaa naisystävänsä olevan lihava tai hullu ja haluu toisen kehoa, on kuitenkin ikävä ihminen ja sellaisten kanssa en halua enää olla tekemisissä. Miel yksin. Huhun mukaan tää pariskunta olisi onnellinen ja sopineet kaikki ongelmat, mutta vähän kyllä epäilen että nainen ei ihan tasan tarkkaan tiedä kaikkea. Minun jälkeen oli muita, vaikka nyttemmin olisi lopettanut vieraissa käymisen.
Saahan sitä haluta. Tekosyytkin käyvät.
Kaffepulla kirjoitti:
Se, että mies ehdottelee sinulle tuollaisia, kertoo sinun tasostasi kaiken.
Mitä se kertoo ap:n tasosta? On muakin kerran eläissäni varattu mies yrittänyt, tein selväksi ettei kiinnosta. Ei se mun "tasosta" mitään kerro.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua sua. Haluaa seksiä.
Sitten voitte miettiä asiaa uudelleen kun on jättänyt vaimonsa, että haluaako sut vai edelleen vain seksiä.
Eihän ap ottanut kantaa mitä hänestä ukkomies tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti vaan vähän vaihtelua kaipailee, voithan toki kuvitella että olet jotenkin ihan helkkarin spesiaali ;)
Loppu peleissä valitsee vaimonsa.
Anna palaa vaan....
Aika moni valitsee rakastajattarerensa, ikävä kyllä. Sen verran paljon on eroja! Eihän ap kuvitellut olevansa spesiaali. En minä ainakaan kuvittelisi, jos mua mies lähestyis, vapaa tai varattu.
Minut halusi varattu mies jonka ulkonäössä olisi paljonkin parantamisen varaa, mutta vaimonsa on kaunis ja hoikka. Minua kiinnostaa enemmän hänen vaimonsa, vaikka en edes ole lesbo.