Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu mies haluaa minut

Vierailija
04.12.2018 |

Sanoo että naisensa on ylipainoinen ja plösähtänyt eikä anna enää seksiä. Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenpas minä onnekas kun mun miehen onni ei riipu painostani.

Oletko aivan varma?

Mieshän ei koskaan puhu sitä, mitä vaimo haluaa kuulla.

Vierailija
22/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tälläisiä miehenkipeitä pikku hupakoita on ollut ja tulee olemaan. Aina.

Pönkität vaan ukkomiehen itsetuntoa, välttämättä ei sitten kuitenkaan ollut se koko elämän mittainen rakkaustarina :)

Ehkä jopa pelastavat liittonsa takiasi?

Go for it.

Älä jää roikkumaan pakit saatuasi. Tunne arvosi ;)

En ole miehenkipeä, vaan ystävystynyt tuon miehen kanssa "sattumalta" Ja mies kertoi ettei enää rakasta vaimoaan, ja vaimon ulkonäkö muuttunut rajusti. Varmaan kamalaa koska mies käy itse salilla.

Eiköhän tää että "vaimoni on lihonut ja ei ymmärrä minua" - ole se klassinen tarina kaikilla ketkä pettää. Jos oikeasti olisi noin, että puoliso ei enää innosta, niin rakkauden teko olisi ottaa ero ja katsella vasta sen jälkeen uutta suhdetta. 

Jos mua yrittäisi mies pokata tolla "vaimo on lihonut" fraasilla niin ei todellakaan lohkeaisi vaan pitäisin miestä ääliönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä taas ärsyttää ihan pirusti nämä naivit naikkoset.

Ei paino ongelmaa kyllä tällä hetkellä itselläkään, otin ja laihdutin reippaasti joskus vuosien varrella.

En mistään muusta syystä kun siitä etten itse pitänyt peilikuvastani enkä olostani.

Mies minulla on yhä.

Vierailija
24/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aivan varma?

Mieshän ei koskaan puhu sitä, mitä vaimo haluaa kuulla.

Olen, olin painavempi kun tapasimme. Tuskin tuo olisi 13v. mua kattellut jos ei pidä ulkomuodostani ja tuskin jaksaisi vieläkin kehua.

Oletko 16v.?

Vierailija
25/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sitten ole enää varattu, kun vaimo potkaisee miehen pihalle. Iloisia aikoja pettäjän kanssa :D

Vierailija
26/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...tai niin hän ainakin sanoo. toistaiseksi.

Jep jaksanut jo 13v. sanoa, toistaiseksi.

Vierailija
27/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sitten ole enää varattu, kun vaimo potkaisee miehen pihalle. Iloisia aikoja pettäjän kanssa :D

Ihana alfamies

Vierailija
28/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varo lihoamasta!!!!!

Tämä tässä on tosi rakkauden resepti ;)

Vierailija
29/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tälläisiä miehenkipeitä pikku hupakoita on ollut ja tulee olemaan. Aina.

Pönkität vaan ukkomiehen itsetuntoa, välttämättä ei sitten kuitenkaan ollut se koko elämän mittainen rakkaustarina :)

Ehkä jopa pelastavat liittonsa takiasi?

Go for it.

Älä jää roikkumaan pakit saatuasi. Tunne arvosi ;)

En ole miehenkipeä, vaan ystävystynyt tuon miehen kanssa "sattumalta" Ja mies kertoi ettei enää rakasta vaimoaan, ja vaimon ulkonäkö muuttunut rajusti. Varmaan kamalaa koska mies käy itse salilla.

LOL

Mikset laihduta jotta voisit pitää miehesi tyytyväisenä? :)

Heh heh. Mä olen aina pitänyt mieheni erittäin tyytyväisenä.

Vierailija
30/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta menoa nykyään.

Jos vaimo lihoo, rakkaus loppuu siihen!

Naiset: muistakaa tämä.

Miehille merkitsee pelkkä ulkonäkö.

Millään muulla ei ole väliä.

Rakkautta ei ole olemassakaan.

Vierailija
31/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos mies haluaa, parisuhdestatuksesta riippumatta, niin tietenkin annat.

Muutenhan saadaan vaan kouluampujia ja muita murhenäytelmiä.

Vierailija
32/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Minä kuuntelin vuosia tuota kitinää laihduttamisesta kulahtaneelta oravanraadolta näyttävältä exältäni. Vaan ”varattu mies” halusi minut toden totta - ihan kokonaisena ❤️

Vierailija
33/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimonsako vatsan koon vikako tämä kokonaan onkinko?

Vierailija
34/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa juuri kauempana totuudesta voisi olla. 

Ulkonäkö merkkaa ehkä paljon yhden yön ihmeissä ja palkintovaimoissa. Parisuhteen kannalta se on melko toissijaista. Ryhävalaat ja suohirviötkin löytävät ottajansa, kun luonne natsaa.

Mutta jostain syystä naisilla on kollektiivinen harha ulkonäköpaineista. Ilmeisesti naiset kilpailevat keskenään ja siis tuottavat toinen toisilleen sitä ulkonäköpainetta. Kuvitellen miehillä olevan jotain osaa ja arpaa moiseen. Miehiä ei pääsääntöisesti hirveästi kiinnosta meikit ja muut laittautumiset. Siis jos ihan arkisista tavismiehistä puhutaan. Harvinaisempia ovat ne miehet, jotka näistä mitään ymmärtävät tai edes huomaavat meikkityylin vaihtumisen, eikä aina uutta kampaustakaan. Miehiä kiinnostaa kyllä tietyssä määrin ulkoinen kauneus, eli tietyt piirteet viehättävät enemmän ja niitä omaavat naiset saavat herkemmin huomiota. Sitä ei juuri voi meikein tai muin keinoin edes feikata, kunhan nyt on tukka kammattu ja naama pesty kurasta. Sama asia kuin että 99% pitää Ferraria upeana autona. Siitä huolimatta melkein kaikki ajaa Skodalla ja Toyotalla. Se, että pitää jotain äärimmäisen kauniina on ihan eri asia kuin että minkä valitsee omakseen. Jos autot olisivat naisia, kaikki eri merkit tuottaisivat jotain kumisia muottiin valettuja Ferrari-look-alike -kuoria noihin taviskotteroihin. Pöljää. Alla kuitenkin on se varsinainen auto.

Tämä naisten ulkonäköpainotteinen sekoilu on ilmennyt omassa elämässä monella tapaa. Esimerkiksi siten, että kun jonkin konfliktin/riidan yhteydessä olen kritisoinut vaimoni KÄYTÖSTÄ, esimerkiksi asiatonta kielenkäyttöä, aiheetonta syyttelyä, huutamista vihaisena vaikka asia olisi selviteltävissä puhuenkin, ja niin edelleen, niin "vasta-argumentti" tähän liittyykin sitten ulkonäköön. Eli minä kuulemma pidän häntä rumana ja sen vuoksi siis kritisoin ilkeydestä/vihaisuudesta. WTF? Koskaan en ole häntä rumana pitänyt saati moista mennyt ääneen sanomaan. Mutta hänellä on jotain omia itsetunto-ongelmia ja outoja harhoja asian suhteen, jotka ilmeisesti ovat piinanneet vuosikymmenien ajan. 

Vierailija
35/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi M :)

Tiedät, että todellakin haluan sinut. Nähdään tänä viikonloppuna meillä kun vaimo ei ole kotona?

Rakkaudella,

K

Vierailija
36/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö merkkaa ehkä paljon yhden yön ihmeissä ja palkintovaimoissa. Parisuhteen kannalta se on melko toissijaista. Ryhävalaat ja suohirviötkin löytävät ottajansa, kun luonne natsaa.

Mutta jostain syystä naisilla on kollektiivinen harha ulkonäköpaineista. Ilmeisesti naiset kilpailevat keskenään ja siis tuottavat toinen toisilleen sitä ulkonäköpainetta. Kuvitellen miehillä olevan jotain osaa ja arpaa moiseen. Miehiä ei pääsääntöisesti hirveästi kiinnosta meikit ja muut laittautumiset. Siis jos ihan arkisista tavismiehistä puhutaan. Harvinaisempia ovat ne miehet, jotka näistä mitään ymmärtävät tai edes huomaavat meikkityylin vaihtumisen, eikä aina uutta kampaustakaan. Miehiä kiinnostaa kyllä tietyssä määrin ulkoinen kauneus, eli tietyt piirteet viehättävät enemmän ja niitä omaavat naiset saavat herkemmin huomiota. Sitä ei juuri voi meikein tai muin keinoin edes feikata, kunhan nyt on tukka kammattu ja naama pesty kurasta. Sama asia kuin että 99% pitää Ferraria upeana autona. Siitä huolimatta melkein kaikki ajaa Skodalla ja Toyotalla. Se, että pitää jotain äärimmäisen kauniina on ihan eri asia kuin että minkä valitsee omakseen. Jos autot olisivat naisia, kaikki eri merkit tuottaisivat jotain kumisia muottiin valettuja Ferrari-look-alike -kuoria noihin taviskotteroihin. Pöljää. Alla kuitenkin on se varsinainen auto.

Tämä naisten ulkonäköpainotteinen sekoilu on ilmennyt omassa elämässä monella tapaa. Esimerkiksi siten, että kun jonkin konfliktin/riidan yhteydessä olen kritisoinut vaimoni KÄYTÖSTÄ, esimerkiksi asiatonta kielenkäyttöä, aiheetonta syyttelyä, huutamista vihaisena vaikka asia olisi selviteltävissä puhuenkin, ja niin edelleen, niin "vasta-argumentti" tähän liittyykin sitten ulkonäköön. Eli minä kuulemma pidän häntä rumana ja sen vuoksi siis kritisoin ilkeydestä/vihaisuudesta. WTF? Koskaan en ole häntä rumana pitänyt saati moista mennyt ääneen sanomaan. Mutta hänellä on jotain omia itsetunto-ongelmia ja outoja harhoja asian suhteen, jotka ilmeisesti ovat piinanneet vuosikymmenien ajan. 

Oletko sanonut koskaan mitään positiivista vaimollesi hänen ulkonäöstään? Mitähän tästäkin pitäisi ajatella kun vertaat naisia autoihin?

Vierailija
37/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin tätä miestä. En minäkään katselisi miestäni, jos olisi ylipainoinen.

Vierailija
38/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi!

Jos sinulla olisi varaa Ferrariin tai muuhun upeaan ja hulppeaan autoon, sinä luopuisit Skodastasi _välittömästi_.

Jos sinulla olisi tasoa ja mahdollisuuksia kauniiseen naiseen, jättäisit vaimosi _heti_. Ja tässä on The Point! Vaimosi on huomannut tyytymisesi ja piilovittuilusi! Hän ei ole tyhmä!

Itse asiassa minulla on Toyota, eikä Skoda. Ferrariin en sitä vaihtaisi, koska tarvitsen Toyotaani ihan hyvästä syystä sellaisena kuin se on. Ominaisuudet vastaavat tarpeitani. Ferrari seisoisi käyttämättömänä tallissa.

Koska ilmeisesti luetun ymmärtämisesi on heikkoa, niin toistan vielä. Vaimo ei ole mikään ruma mielestäni eikä ylipäänsä, ihan tavallinen ihminen vaan. Mutta hänellä on omia komplekseja asian kanssa ja hän kuvittelee harhaisesti kaikenlaista. 

Vierailija
39/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina seurustellut naisten kanssa joista saa samanhenkistä liikunnallista seuraa. Joten ne ihastumisetkin kohdistuvat juuri näihin naisiin. Toisaalta miksi edes raahaisin lomaretkelle mukaan naisen jolle fyysinen ponnistelu on myrkkyä. Se ei ole kummankaan etu. Lihaville löytyy varmasti sopivaa seuraa muista miehistä. Itsestään huolta pitävillä naisilla on oletusarvoisesti lisäksi muutkin asiat, kuten terveys, yleensä kunnossa.

Vierailija
40/78 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi!

Jos sinulla olisi varaa Ferrariin tai muuhun upeaan ja hulppeaan autoon, sinä luopuisit Skodastasi _välittömästi_.

Jos sinulla olisi tasoa ja mahdollisuuksia kauniiseen naiseen, jättäisit vaimosi _heti_. Ja tässä on The Point! Vaimosi on huomannut tyytymisesi ja piilovittuilusi! Hän ei ole tyhmä!

Itse asiassa minulla on Toyota, eikä Skoda. Ferrariin en sitä vaihtaisi, koska tarvitsen Toyotaani ihan hyvästä syystä sellaisena kuin se on. Ominaisuudet vastaavat tarpeitani. Ferrari seisoisi käyttämättömänä tallissa.

Koska ilmeisesti luetun ymmärtämisesi on heikkoa, niin toistan vielä. Vaimo ei ole mikään ruma mielestäni eikä ylipäänsä, ihan tavallinen ihminen vaan. Mutta hänellä on omia komplekseja asian kanssa ja hän kuvittelee harhaisesti kaikenlaista. 

Kukaan ei keksi tuollaisia omasta päästään. Sinä olet joku putkiaivoinen insinööri joka ei tajua omaa kehonkieltään etc. Jo tuo ”vaimo on ihan tavallinen”, ”harhainen” kuulostavat niin rakkaudettomalta ja kuvottavalta, että ihme että kotona noin ylipäätään kukaan enää kanssasi on.

Varmasti myös muiden naisten katselu ja kehuminen on mielestäsi ”ihan ok”, ja on ”tavallisen vaimosi itsetunto-ongelma” jos ei siitä pidä.