Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet koskaan halua suhteeseen kanssani?

Vierailija
04.12.2018 |

Tosiaan olen 27-vuotias nainen, ulkonäössäni ei ole mielestäni mitään vikaa, päinvastoin, saan usein kuulla ihmisiltä, miksen ala malliksi. Olen siis aika pitkä, vaaleat pitkät hiukset, pyöreähköt kasvot, kasvoissani ei ole mitään outoa tai poikkevaa, tai vartalossani, vain se että olen aika pitkä naiseksi. Pukeudun yleensä tyyliin farkut ja pusero, en mitenkään erottuvasti kylläkään. Meikkaan myös jonkun verran.

Olen alkanut epäillä että syynä on todella huono itsetuntoni. Voisiko olla? Ehkä miehet ei halua naista jolla on huono itsetunto? Huono itsetuntoni johtuu varmaan siitä että minua kiusattiin koulussa, ja traumoista on vaikea päästä eroon. Olen myös aika hiljainen/ujo, mutta lämpenen kyllä pikkuhiljaa.

Mutta kuitenkin, aina kun tykkään jostakin miehestä vaikka mies aluksi näyttää kiinnostuksen merkkejä, hän ei halua enää siitä pidemmällä.

Esimerkki tapaus:
Eräällä kurssilla jota kävin, oli mies josta pidin, ja juttelimme jonkin verran. Mies antoi ymmärtää että pitää minusta, kiusoitteli aina jne. Myöhemmin hän pyysi lisätä minut facebookissa, ja juttelimme sielläkin. Olin jo todella ihastunut tähän mieheen, kun hän sitten jonkin ajan päästä alkoi hiljentyä, eli ei enää halunnut keskustella niin paljon kanssani(vaikka en sanonut mitään outoakaan tai käyttäytynyt erilailla) Parin viikon päästä hän sitten hiljeni kokonaan eikä vastannut enää viesteihini. Joskus hän kirjoittaa jotakin, mutta keskustelu ei ole enää sellaista että en usko että hän olisi kiinnostunut.

Samantyylisiä tapauksia on tapahtunut aiemminkin, eli miehet näyttää ensin kiinnostunutta, mutta sitten ei haluakaan siitä pidemmällä eli tuo ei ole ainut kerta kun noin tapahtui. Kerrankin olin ihastunut mieheen, ja luulin, että hän oli minuun, mutta mies ei koskaan pyytänyt treffeille tai mitään. Itse en myöskään uskolla pyytää ja minun mielestä se on vähän miehen tehtävä.

Kertokaa mitä voin tehdä, että miehet haluaisi suhteeseen kanssani. Eniten haluaisin kuulla mielipiteitä miehiltä, mikä minussa voi olla vikana.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksistä päätellen lapsen tasolla. :(

Vierailija
22/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse pyydä ihastuksesi kohdetta treffeille? Aloitekyvytön nainen, joka on kiinnostunut vain komistuksista, jää helposti sinkuksi tai löytää vain seksiseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua ujoa ja hiljaista hissukkaa. Pitää olla luonnetta ja osata puhua.

Tähän tulokseen oon tullu , koska oon aika hiljainen ja ujo. Osaan silti pitää keskustelua yllä, mutta en ole räväkkä mitenkään.

t.ap

Vierailija
24/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko AP yhteyttä niin keskustellaan?

Vierailija
25/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei 27-vuotias tunne vielä itseään (vahvuuksiaan ja heikkouksiaan), niin on kyllä jälkeenjäänyt henkisellä tasolla.

Vierailija
26/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ihastua heti alkuun liikaa..ole itsevarma..mitä sulla on hävittävää..miehet kyllä hekin aistivat epävarmuuden (ujo saa olla..mutta saattaa olla siis turn-off jos on huono itsetunto ja tämän sanoo vielä ääneen..sano mielummin että olet ujo aluksi jos jännittää). Minä ainakin käytän tuota ja se on totta..jos itse huomaan kiinnostavan miehen tai jännittää tutustua johonkin uuteen ketä deittailen. Kyllä niitä kiinnostuneita pitäisi olla tuolla...Mies ei tykkää päällepäsmäreistä (ellei ole ihan täysin perässä vedettävä itse tai hae jotain dominaa), mutta ei kyllä naisista jotka luimistelevat huonon itseluottamuksen kanssa. Sellainen kultainen keskitie on hyvä.. :)

Vierailija
27/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulla on antaa sille miehelle ja parisuhteelle?

Mitä sulla on antaa, huorrrra, seksiä?

Vierailija
28/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä kaunis, hyväkroppainen ja isorintainen nainen joka ei ole moneen vuoteen löytänyt sopivaa miestä itselleen.

Joskus tuntuu siltä ettei hän edes hae suhdetta eikä osaisi elää toisen kanssa. Hän on varautunut ja jotenkin etäinen.

Vierailija
29/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei 27-vuotias tunne vielä itseään (vahvuuksiaan ja heikkouksiaan), niin on kyllä jälkeenjäänyt henkisellä tasolla.

Täytyykö olla ilkeä?

Vierailija
30/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö olla ilkeä?

Täytyy. Ap halusi tietää, miksei miehet kiinnostu. Ja tässä hänelle vastaus.

Vierailija
31/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö olla ilkeä?

Täytyy. Ap halusi tietää, miksei miehet kiinnostu. Ja tässä hänelle vastaus.

laihduta

Vierailija
32/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AP:ssä välttämättä ole sellaisia suuria vikoja. Voi hyvinkin olla, että miehet vaan saavat syistä tai toisista sen vaikutuksen, että häntä ei kiinnosta. Ei kolmikymppisellä miehellä enää ole samaa staminaa hakata päätä seinään kuin nuorempana, vaan jos homma ei naista kiinnosta, niin sen annetaan kuivua kasaan. 

Vierailija
33/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liian kauan vaan hölöttelet tarttumatta toimeen, niin se toinen ehtii löytää itselleen naisen, jonka jälkeen yleensä joutuu vähentämään viestittelyä hellasärön vuoksi

Vierailija
34/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua ujoa ja hiljaista hissukkaa. Pitää olla luonnetta ja osata puhua.

Pfft, joku "räväkkä" tanttako se siellä ihmettelee? Kyllä kaikenlaiset ihmiset on parisuhteessa, ei tällaiset asiat ole mitään mustavalkoisia juttuja. Tällä palstalla kaikkien asioiden ylimalkainen yksinkertaistaminen, liioittelu ja ajattelun kapea-alaisuus oikein korostuu. Äänekäs, egoistinen, aggressiivinen, päälle käyvä ja hyökkäävä nainen tuskin on miesten mieleen, eipä sillä, eihän tuppisuukaan pärjäisi ihmisten kanssa sukupuolesta riippumatta. Mutta jos nyt tällainen varovainen arvio täytyisi tehdä, niin luonteeltaan vaatimattomat, empaatttiset ja naiselliset naiset vievät voiton tässäkin asiassa. Meillä on ihan liikaa sellaisia äijämäisiä naisia. Aloittajalla hän on ullonäköön priimaa, joten sekään ei ole ongelma. Mistähän nyt oikein kiikastaa? Hänen täytyisi avata tätä tilannettaan hieman enemmän, nyt siitä saa ainoastaan hyvin pintapuolisen kuvan.

Vierailija
35/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samaa ennen nykyistä miestäni... Erosin exästä, joka petti ja teki kaikkea muutakin itsetuntoani alentavaa. Ensin ajattelin, että nyt pää pystyyn ja kohti uusia haasteita! Että minä olen ansainnut paljon parempaa ja en enää alennu kenenkään kynnysmatoksi...

No, ensimmäiset "mieskokelaat" olivat vähän sellaisia, että yhteistuumin vaan harrastettiin seksiä ja otettiin kevyesti, se oli oikeasti mukavaa... Sitten noin vuosi erosta heräsi ajatus, että haluaisin jotain vakavampaa... No, aloin sitten vakavissani deittailemaan miehiä... Moni lupaavasti alkanut tapailu kaatui siihen, kun mies yhtäkkiä ghostasi, löysi jonkun paremman, ei halunnutkaan muuta, kuin seksiä, vaikka muuta puhui 3 kk aikana... Käytiin treffeillä julkisesti, ihastuin pari kertaa oikein tulisesti, mutta en vaan kelvannut ja tulin huijatuksi ja hyväksikäytetyksi monen monta kertaa... Toki mietin mikä minussa on vialla...

Sitten tapasin nykyisen mieheni ja se oli ihan selvää ensimmäisistä tapaamisista lähtien :) se tuli vähän puskista eikä ollut mikään Tinder-deitti. Hänelle kelpasin tällaisena, kuin olen ja opin, ettei minussa ole mitään vikaa, en vain ollut oikea noille edellisille miehille...

Ei siis kannata etsiä vikoja itsestään (ellet tiedosta jotain selvää ongelmakohtaa, joka häiritsee itseäsikin). Ei kannata vaipua epätoivoon, kun "se oikea" voi tulla vastaan missä vaan.

Vierailija
36/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pfft, joku "räväkkä" tanttako se siellä ihmettelee? Kyllä kaikenlaiset ihmiset on parisuhteessa, ei tällaiset asiat ole mitään mustavalkoisia juttuja. Tällä palstalla kaikkien asioiden ylimalkainen yksinkertaistaminen, liioittelu ja ajattelun kapea-alaisuus oikein korostuu. Äänekäs, egoistinen, aggressiivinen, päälle käyvä ja hyökkäävä nainen tuskin on miesten mieleen, eipä sillä, eihän tuppisuukaan pärjäisi ihmisten kanssa sukupuolesta riippumatta. Mutta jos nyt tällainen varovainen arvio täytyisi tehdä, niin luonteeltaan vaatimattomat, empaatttiset ja naiselliset naiset vievät voiton tässäkin asiassa. Meillä on ihan liikaa sellaisia äijämäisiä naisia. Aloittajalla hän on ullonäköön priimaa, joten sekään ei ole ongelma. Mistähän nyt oikein kiikastaa? Hänen täytyisi avata tätä tilannettaan hieman enemmän, nyt siitä saa ainoastaan hyvin pintapuolisen kuvan.

Miten haluaisit että avaisin enemmän tilannettani?

t.ap

Vierailija
37/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suudellut yhtään näistä facebookki miehistäsi?

Vierailija
38/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä se vastaus kysymykseen tulikin

Vierailija
39/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tehtävä pyytää treffeille...Heitä romukoppaan tuollainen ajatus, niin eiköhän sullekin joku löydy.

Tää tais olla kyllä provo.

Ei ole, koska miehet ei ole niin nirsoja kuin naiset, jotkut HUOM jotkut miehet voivat alkaa suhteeseen naisen kanssa vain koska se tarjoaa seksiä. Siksi naisen ei tulisi koskaan lähestyä miestä, koska mies voi sanoa kyllä, vaikka ei oikeasti olisi edes ihastunut naiseen tai ei ole 100% tosissaan. Naiset sensijaan vain sanoo kyllä jos OIKEASTI haluaa miehen.

aloitteelliset miehethän ei koskaan halua pelkkää seksiä.

Toki voivat haluta, mutta yrittävät sentään niitä naisia jotka kokevat jotenkin haluttavaksi ja harva nyt ihan suhteeseen yrittää väkisin päästä pelkän seksin takia. Nainen taas jos tyrkyttää itseään niin helppohan se on ottaa kun ei nyt muutakaan ole.

Vierailija
40/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko suudellut yhtään näistä facebookki miehistäsi?

En, ei oltu treffeillä...Toisilla treffeillä olisin voinut suudella. 

t.ap