Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet koskaan halua suhteeseen kanssani?

Vierailija
04.12.2018 |

Tosiaan olen 27-vuotias nainen, ulkonäössäni ei ole mielestäni mitään vikaa, päinvastoin, saan usein kuulla ihmisiltä, miksen ala malliksi. Olen siis aika pitkä, vaaleat pitkät hiukset, pyöreähköt kasvot, kasvoissani ei ole mitään outoa tai poikkevaa, tai vartalossani, vain se että olen aika pitkä naiseksi. Pukeudun yleensä tyyliin farkut ja pusero, en mitenkään erottuvasti kylläkään. Meikkaan myös jonkun verran.

Olen alkanut epäillä että syynä on todella huono itsetuntoni. Voisiko olla? Ehkä miehet ei halua naista jolla on huono itsetunto? Huono itsetuntoni johtuu varmaan siitä että minua kiusattiin koulussa, ja traumoista on vaikea päästä eroon. Olen myös aika hiljainen/ujo, mutta lämpenen kyllä pikkuhiljaa.

Mutta kuitenkin, aina kun tykkään jostakin miehestä vaikka mies aluksi näyttää kiinnostuksen merkkejä, hän ei halua enää siitä pidemmällä.

Esimerkki tapaus:
Eräällä kurssilla jota kävin, oli mies josta pidin, ja juttelimme jonkin verran. Mies antoi ymmärtää että pitää minusta, kiusoitteli aina jne. Myöhemmin hän pyysi lisätä minut facebookissa, ja juttelimme sielläkin. Olin jo todella ihastunut tähän mieheen, kun hän sitten jonkin ajan päästä alkoi hiljentyä, eli ei enää halunnut keskustella niin paljon kanssani(vaikka en sanonut mitään outoakaan tai käyttäytynyt erilailla) Parin viikon päästä hän sitten hiljeni kokonaan eikä vastannut enää viesteihini. Joskus hän kirjoittaa jotakin, mutta keskustelu ei ole enää sellaista että en usko että hän olisi kiinnostunut.

Samantyylisiä tapauksia on tapahtunut aiemminkin, eli miehet näyttää ensin kiinnostunutta, mutta sitten ei haluakaan siitä pidemmällä eli tuo ei ole ainut kerta kun noin tapahtui. Kerrankin olin ihastunut mieheen, ja luulin, että hän oli minuun, mutta mies ei koskaan pyytänyt treffeille tai mitään. Itse en myöskään uskolla pyytää ja minun mielestä se on vähän miehen tehtävä.

Kertokaa mitä voin tehdä, että miehet haluaisi suhteeseen kanssani. Eniten haluaisin kuulla mielipiteitä miehiltä, mikä minussa voi olla vikana.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä en uskalla lähestyä mallin näköisiä naisia koska uskon että toivoa ei ole.

Vierailija
2/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä pyytää treffeille...Heitä romukoppaan tuollainen ajatus, niin eiköhän sullekin joku löydy.

Tää tais olla kyllä provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä luonteesi ei sitten natsaa. 

Vierailija
4/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Sinut naisekseni jos tutustuimme. Vaatii molemminpuolista kiintymystä. Mistähän noin asiallisen naisen löytäisi eli Sinut?

Vierailija
5/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tehtävä pyytää treffeille...Heitä romukoppaan tuollainen ajatus, niin eiköhän sullekin joku löydy.

Ei ole, koska miehet ei ole niin nirsoja kuin naiset, jotkut HUOM jotkut miehet voivat alkaa suhteeseen naisen kanssa vain koska se tarjoaa seksiä. Siksi naisen ei tulisi koskaan lähestyä miestä, koska mies voi sanoa kyllä, vaikka ei oikeasti olisi edes ihastunut naiseen tai ei ole 100% tosissaan. Naiset sensijaan vain sanoo kyllä jos OIKEASTI haluaa miehen.

Vierailija
6/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska miehet ei ole niin nirsoja kuin naiset, jotkut HUOM jotkut miehet voivat alkaa suhteeseen naisen kanssa vain koska se tarjoaa seksiä. Siksi naisen ei tulisi koskaan lähestyä miestä, koska mies voi sanoa kyllä, vaikka ei oikeasti olisi edes ihastunut naiseen tai ei ole 100% tosissaan. Naiset sensijaan vain sanoo kyllä jos OIKEASTI haluaa miehen.

aloitteelliset miehethän ei koskaan halua pelkkää seksiä.

Vierailija
7/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä voi olla vikana luonteessani?

t.ap

Vierailija
8/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ootliian hidas etenijä. Viikkotolkulla pelkkää horinaa. Mitään ei oikeasti tapahdu. Ei treffejä. Ei edisty mihinkään. Mielenkiinto menee.

Osallistitko kunnolla keskusteluun? Kysyt mieheltäkin asioita? Otat yhteyttä? Olet aktiivinen...

Vierailija
9/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian etäinen,vaativainen,huomaamaton, puuttuuko empaattinen katsomus?

Vierailija
10/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tarvitse olla ihastunut. Ei suhteet aina muodostu niin että ollaan yhtä aikaa yhtä ihastuneita.

Sitten tapaillaan, treffaillaan ja mitä ikinä. Totta on että mies voi alkaa suhteeseen ihan vain seksin takia, mutta se voi johtaa ihastumiseen, vaikkei seksiä olisi vielä saanutkaan.

Eli jos on kiinnostusta, pyydä treffeille. Suotta näistä parisuhde jutuista tehdään niin hankalia. 

Vierailija
11/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.ap

Nonni. Siinäpä se tuli. Sinussa ei oo mitään vikaa. Vian on PAKKO olla miehissä.

Jos oot tylsä?

Ilkeä?

Harmaa?

Mielikuvitukseton?

Seksitön?

Vierailija
12/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ootliian hidas etenijä. Viikkotolkulla pelkkää horinaa. Mitään ei oikeasti tapahdu. Ei treffejä. Ei edisty mihinkään. Mielenkiinto menee.

Osallistitko kunnolla keskusteluun? Kysyt mieheltäkin asioita? Otat yhteyttä? Olet aktiivinen...

En mä horise. Ei mies ole koskaan pyytänyt treffeille(ne joihin olin ihastunut) Osallistun kyllä keskusteluun aina, kysyn paljon kysymyksiä, mutten tietysti liikaa, en ole mitenkään takertuvainenkaan

t.ap

Vierailija
13/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysytkö mitään mieheltä tai kiusoitteletko takaisin? Vai onko nekin "miehen tehtävä"?

Vierailija
14/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus koon malli?

Vierailija
15/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko liian etäinen,vaativainen,huomaamaton, puuttuuko empaattinen katsomus?

En usko, olen todella huomaavainen,en vaadi paljoa, pitäisikö? 

t.ap

Vierailija
16/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua ujoa ja hiljaista hissukkaa. Pitää olla luonnetta ja osata puhua.

Vierailija
17/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ihastuvat mallimaiseen ulkonäköösi, mutta hetken aikaa juttelemalla selviää totuus.

Moni kakku päältä kaunis.

Vierailija
18/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.ap

Huono itsetuntosi voi olla yksi osatekijä, lisäksi olet ehkä liian hiljainen. 

En minä ainakaan olisi kiinnostunut naisena vastaavasta miehestä. 

Jos keskustelu ei lähde etenemään, niin kyllä se mielenkiinto loppuu ja huono itsetunto ei ole hyvä asia.

Siitä pelkää tulevan vain ongelmia tulevaisuudessa. 

Vierailija
19/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi osoittaa naisellista empaattisuutta miestä kohtaan. Sitä miehet toivoo.

Vierailija
20/42 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla on antaa sille miehelle ja parisuhteelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi