Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Poikaystävä ei pese hampaitaan

Vierailija
04.12.2018 |

Poikaystäväni hengitys haisee niin pahalle etten voi edes pussata häntä. Joskus tulee huono olo, kun edes juttelemme lähekkäin kasvotusten. Olen jo jonkin aikaa kiinnittänyt huomiota siihen, ettei hän pese hampaita. Olen yrittänyt hienovaraisesti vihjata asiasta, mutta turhaan. Miten ottaa asia puheeksi loukkaamatta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18! Sinun henkesi haisee varmaan kamalalta aamuisin ja et itse sitä huomaa kun olet tottunut. Älä vaan mene kenenkään lähelle hajuhampainesi :(

Mulla onkin helppo ratkaisu: Ei Voisi Vähempää Kiinnostaa!

Vierailija
42/46 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala! Meinaatko oikeasti jäädä suhteeseen tuollaisen kanssa?! Ja sekin vielä, että pelkäät toisen loukkaantuvan! Nyt tuollainen haiseva kuvotus kiertoon. Ei ole normaalia, että aikuiselle ihmiselle täytyy opettaa mitä on normaali hygienia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että nuolaisee ranteeseen ja haistaa.

Vierailija
44/46 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi.

En päästäisi suuteloimaan enkä kyllä antaisi nuolla alapäätä.

Vierailija
45/46 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha hengitys ei välttämättä lähde edes hampaiden ahkeralla pesulla.. kurkussa voi olla sitkeää limaa, monta muuta asiaa jotka sitä voi tehdä. Kannattaa sanoa niin tietää itse

Paha hengitys voi johtua ruokavaliosta tai vatsaperäisistä ongelmista, joihin hampaiden harjaaminen ei auta yhtään mitään.

Itselläni on herkkä nielu ja reagoin myös ilmeisesti hammastahnaankin niin, että hampaiden pesusta seuraa kohtauksenomainen yskänpuuska, mikä on omiaan vähentämään intoa hampaiden rassaamiseen.

Eri tahnoja on kokeiltu, mutta kun reaktio vaihtelee samallakin tahnalla, ei ratkaisua ole löytynyt.

Vierailija
46/46 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhen naisen joka ei pese hampaita ollenkaan sillä ei edes omista hammasharjaa. Kaikki takahampaat revitty pois kun olivat ihan mätiä. Silti hän on parisuhteessa ja vissiin hyvin kelpaa miehelleen sillä on juuri synnyttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä