Apua! Poikaystävä ei pese hampaitaan
Poikaystäväni hengitys haisee niin pahalle etten voi edes pussata häntä. Joskus tulee huono olo, kun edes juttelemme lähekkäin kasvotusten. Olen jo jonkin aikaa kiinnittänyt huomiota siihen, ettei hän pese hampaita. Olen yrittänyt hienovaraisesti vihjata asiasta, mutta turhaan. Miten ottaa asia puheeksi loukkaamatta?
Kommentit (46)
Tykkä pimperosi mausta suussaan ihan koko päivän?
Vierailija kirjoitti:
Joo työkaverina tuollainen "en pese hampaita aamulla" on painajainen. Koko neukkari dunkkaa pahanhajuiselta hengitykseltä kun tuollainen tulee hönkimään...
Sen hajun kun yhdistää kesähelteellä jonkun mekon alta tulvahtelevaan kuukautispimpsan käryyn, niin jo on herkkua ilmassa.
"Mennäänkö nukkumaan?"
"Joo mennään vaan, käydään eka pesemässä hampaat."
Ei ole hirveän vaikeaa...ja sitten yhdessä HAMMASPYYKILLE nih!
Vierailija kirjoitti:
Ei pese hampaita? Siis juuri koskaan? Miten tuollaisen kanssa voi olla intiimisti...
Jos ennen muinoin olisi sellainen pikkuseikka kuin hammashygienia ollut esteenä lisääntymiselle, et sinäkään olisi täällä kommenttejasi esittämässä.
Vierailija kirjoitti:
Yäk!!!!! Yhden poikaystävän olen dumpannut juuri tuosta syystä, kun ei kehotuksesta huolimatta pitänyt hygieniaa kunnossa. Ei vaihtanut sukkia, ei pessyt hiuksia, hampaat pesemättä, kotona likaista... Yäk!!! Mietin että millainen yökötys kaveri olisi vaikkapa keski-ikäisenä, jos edes parikymppisenä ei viitsi.
Sinänsä sääli, oli kiva ja kivannäköinen kundi. Näin hänet sattumalta ihan vastikään (ollaan nyt vajaa 40v) ja tosiaan yäk!! Onneksi menin sittemmin naimisiin puhtaan ja siistin miehen kanssa, jolle myös kodin siisteys on tärkeää.
Voi v...u mikä lehmä! Sääliksi käy nykyinen ukkosi. Siis oletko oikeasti vajaa 40 v? Vajaalta vaikutat ainakin.
Olet 12-13 v bimbon tasolla.
Miten hänestä on tullut poikaystäväsi? Minä olisin pistänyt pelin poikki ihan alkujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk!!!!! Yhden poikaystävän olen dumpannut juuri tuosta syystä, kun ei kehotuksesta huolimatta pitänyt hygieniaa kunnossa. Ei vaihtanut sukkia, ei pessyt hiuksia, hampaat pesemättä, kotona likaista... Yäk!!! Mietin että millainen yökötys kaveri olisi vaikkapa keski-ikäisenä, jos edes parikymppisenä ei viitsi.
Sinänsä sääli, oli kiva ja kivannäköinen kundi. Näin hänet sattumalta ihan vastikään (ollaan nyt vajaa 40v) ja tosiaan yäk!! Onneksi menin sittemmin naimisiin puhtaan ja siistin miehen kanssa, jolle myös kodin siisteys on tärkeää.
Voi v...u mikä lehmä! Sääliksi käy nykyinen ukkosi. Siis oletko oikeasti vajaa 40 v? Vajaalta vaikutat ainakin.
Ja sä ihmettelet miksi et saa naista?
Vierailija kirjoitti:
Mun oma ei meinaisi millään pestä aamuisin. Pesee vain illalla. Veli on samanlainen joten onnistuin päättelemään ettei aamupesua/ kahta kertaa päivässä ole vaadittu kummaltakaan. Kieltämättä jotenkin erikoista, hammaslääkärissä on varmasti asiasta sanottu ja kyllähän se aamuhenki haisee.
En voi ymmärtää melkein itse jättäisin iltapesun mielummin tekemättä (pesen iltaisinkin tottakai) mutta aamua en jättäisi mistään hinnasta. Miten aamupesun voi jättää edes pois sitä en ole koskaan voinut ymmärtää.
Mulle ainakin on sanottu että illalla on se tärkein pesu ja silloin pitäisi, aamulla on vaan sellanen ”raikastus” Toki pitäisi 2 päivässä mutta ite aattelen taas päinvastasesti kun sinä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hygienian pitää kunnossa olla. Samoin kommentoinnin tason. Eikä tartte sääliä, ihan mielellään monet miehet pitää itsestään huolta.
Yööök!
Ex-mieheni ei tavatessamme pessyt hampaitaan kuin silloin ja tällöin. Sukat ja kalsarit vaihdettiin kaiketi kerran viikossa ja käsiä ei koskaan pesty wc-käynnin jälkeen. Kaikki nuo tavat karsin häneltä pois; jos teki mieli lähestyä intiimisti, hampaat oli pesty ja mies suihkunraikkaana puhtaissa vaatteissa. Käsien pesusta sai vähän enemmän vääntää, mutta lopulta meni perille sekin mantra, että vaikket kävisi kuin katsomassa kuvaasi vessan peilistä, kädet pestään ennenkuin tullaan ovesta ulos.
No, ei auttanut puunaaminen, ero tuli vuosien päästä ja tyttären mukaan mies on taantunut vanhoille tavoilleen; tytär ei juurikaan halua syödä luonaan mitään, kun käsien pesu taas unohtuu wc-käyntien jälkeen... Hyi hitto, mitä porsaita toiset ovat!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä ihmettelet miksi et saa naista?
Repesin nauruun! En halua naista, olen hetero. Toisin kuin sinä.
treffit kirjoitti:
"Mennäänkö nukkumaan?"
Ällöttää tuo pyykki-sanan käyttö. Pestäänkö hampaat nyrkkipytkillä vai oyykinpesukoneella?
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
"Mennäänkö nukkumaan?"
Ällöttää tuo pyykki-sanan käyttö. Pestäänkö hampaat nyrkkipytkillä vai oyykinpesukoneella?
Sen takia se olikin capslockilla, vihaan itsekin :D
Sano suoraan vaan.
Minun mieheni ei koskaan lapsena tottunut hampaidenpesuun, kun alkoholistivanhemmilla oli muut kiinnostuksenkohteet kuin lapsesta huolehtiminen. Kun jostain asiasta ei muodostu itsestäänselvää rutiinia, se jää helposti tekemättä. Me alettiin seurustella teini-ikäisenä ja huomasin nopeasti, ettei poikaystävä käy "iltapesulla". Vihjailin varovasti aikani, mutta vuosien mittaan kyllästyin sellaiseen. Jos asia minua vaivaa ja äsyttää ja ällöttää, sanon suoraan että koskas olet viimeksi pessyt ja voisitko pestä hampaasi. Hän sitten pesee tai ei pese, oma on suunsa. Hampaat ovat hänellä edelleen nätit, sääli ettei niitä pese säännöllisesti. Tuonkin olen sanonut.
Paha hengitys ei välttämättä lähde edes hampaiden ahkeralla pesulla.. kurkussa voi olla sitkeää limaa, monta muuta asiaa jotka sitä voi tehdä. Kannattaa sanoa niin tietää itse
Se on sit myöhäistä pestä niitä hampaita kun pesemättömyyden takia on vaikka mitä sydänsairautta ja muuta kivaa ja mätää suussa kuhisemassa. Hyi stana! Sit ukot kuorossa ihmettelee kun ei kelpaa naisille??? Voisko tuota hygienia hoitaa ensin?
Vierailija kirjoitti:
Yööök!
Ex-mieheni ei tavatessamme pessyt hampaitaan kuin silloin ja tällöin. Sukat ja kalsarit vaihdettiin kaiketi kerran viikossa ja käsiä ei koskaan pesty wc-käynnin jälkeen. Kaikki nuo tavat karsin häneltä pois; jos teki mieli lähestyä intiimisti, hampaat oli pesty ja mies suihkunraikkaana puhtaissa vaatteissa. Käsien pesusta sai vähän enemmän vääntää, mutta lopulta meni perille sekin mantra, että vaikket kävisi kuin katsomassa kuvaasi vessan peilistä, kädet pestään ennenkuin tullaan ovesta ulos.
No, ei auttanut puunaaminen, ero tuli vuosien päästä ja tyttären mukaan mies on taantunut vanhoille tavoilleen; tytär ei juurikaan halua syödä luonaan mitään, kun käsien pesu taas unohtuu wc-käyntien jälkeen... Hyi hitto, mitä porsaita toiset ovat!!
Meillä töissä ei varmaan kukaan pese käsiään vessassa. Sen kyllä kuulisi, kuuluu vain kun pönttö vedetään ja samassa ovi aukeaa. Jos saippua on loppu niin se on varmasti tyhjä kunnes minä sen täytän. Ihme sikoja.
Joo työkaverina tuollainen "en pese hampaita aamulla" on painajainen. Koko neukkari dunkkaa pahanhajuiselta hengitykseltä kun tuollainen tulee hönkimään...