Onko KAIKKI miehet tosiaan sellaisia seksin perässä juoksijoita? vrt. Iltasanomat eilen...
Siis tosi törkeää menoa miehillä. Onko heidän elämäntarkoituksensa päästä pukille aina kun siihen vain löytyy pienikin mahdollisuus???
On kyllä säälittävää, että mies on sen pienen makkarapötkylään verrattavaan vehkeen orja!
En ymmärrä! Miksi miehet eivät voisi käyttää niitä yläpään aivoja sen alakerran sijasta!?!?!?!
Kommentit (24)
En tunne yhtään nuorta perhettä, jossa homma olisi mennyt noin, että nainen painostaa perheen perustamiseen, mies puolipakolla raahautuu mukana, nainen passaa miestä kotona kuin pikkukakaraa jne. Jos ajattelet, että perhe on miehelle pakollinen rasite, niin voi voi, pahastipa aliarvioit miessukupuolta. Onnea vaan omaan rakkauselämääsi, kummoista se ei voi olla, jos mies on sulle vaan paneskeluviettiään toteuttava eläin ja nainen joko silmään sahattava kotipiika tai sitten se joka reikään pantava kiimapupu.
Kirjoitustyyli täsmää ihan yksiin. Sillä on joku hahmotushäiriö, lauseissa ei ole päätä eikä häntää. Lukihäiriä vai jotain pahempaa, enpä tiedä.
Luulen, että ymmärrän hitusen miehistä ajatusmaailmaa, kun mieheni on minulle selittänyt rakastelun ja panemisen välistä eroa. Hänellä on useita yhden illan juttuja, minulla ei. Joskus sitte pohdiskelin, että mikäs meidän suhde oikein on, kun miehelle näyttää olevan sama, kuka niitä jalkoja hänelle levittelee.
Vastaus oli selkeä: minun kanssani halusi naimisiin ja lapsia. Minun pelkkä läsnäolokin riittää. Satunnaisen seksikumppanin osalta ei edes nimi kiinnostanut, pelkkä jalkoväli. Kivaa kuulemma oli, mutta tavallaan tyhjää. Ei esim. jäänyt miettimään, että saiko kumppani orgasmin vai ei. Joskus kuulemma otti päähän se, että joku panokaveri kaiveli puhelinnumeron esiin ja soitti perään.
Panopuu on varmaan oiva nimike yhdenillan jutuille. Voi nauttia, voi olla kivaa, mutta ei se silti ole sitä oikeaa " panemista" , jossa tunteet on 120 % mukana. Miehiä on monenlaisia, osa muuttuu, osa ei. Osa hokaa, mikä on asian ydin.
kuin yksi mutta joskus on hauskaa kun on useampi.
Vieraissa voi käydä myös työpäivän aikana, kauppamatkalla etc.