Miehen takin taskusta löytyi kondomipaketti
Tulee kuulostamaan kliseiseltä, keksityltä tarinalta mutta on aivan tosi juttu.
Tuli kotiin firman pikkujouluista vaisun ja oudon oloisena. Hotelliyö kuului tuohon pakettiin joten ei siis tullut yöksi kotiin. Pistin oudon käytöksen krapulan piikkiin, oli viime yönä ollut todella kännissä kun laittoi viestiä eikä kotiin tultuaan tuntunut muistavan viime yöstä kaikkea. Selitti siitä, kuinka oli herännyt vaatteet märkinä eikä pystynyt muistamaan miksi...
Kävin viemässä roskat ja heitin päälle hänen ulkotakkinsa (iso ja lämmin) enkä vielä tuossa vaiheessa edes varsinaisesti epäillyt pettämistä vaikka hämmentynyt olinkin, joten tarkoituksena ei ollut tutkia taskuja. En nyt muutenkaan olisi ikinä uskonut, että hän olisi näin tyhmä. Kun sitten laitoin käden takin taskuun, löysin sieltä puoliksi tyhjän kondomipaketin, sellaisen, mitä hotellien auloista automaateista saa.
Olen niin järkyttynyt, tärisen vain ja kurkkua kuristaa. Miten hän on saattanut olla niin tyhmä, että jättää tuollaisen vihjeen takkinsa taskuun mitä tietää minun silloin tällöin lainaavan? Aiemmin syksyllä oli jotain ulkopuolista vihjettä siitä, että jotain outoa olisi tekeillä, mutta en uskonut koska halusin luottaa mieheen eikä todisteita pettämisestä ollut. Työpaikka on miesvaltainen, yhdestä naisesta vain tiedän joka työskentelee siellä ja hänkin on melkein 10 vuotta miestä vanhempi. Onkohan sitten kuitenkin ollut hän, suunnitellut etukäteen jonkun kanssa jotakin vai napannut hotellin baarista jonkun... :(
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi voi hyvinkin olla syytön. Tarvitsee kortsuja esim. töissä tumputtamiseen, on siistimpää kun ei tarvitse kerätä mällejä näppäimistöltä.
Tai sitten voi olla, että mies takavarikoi kortsut joltain duunikaverilta, jotta tämä ei pääsisi pettämään omaa vaimoaan. Miehesi on siis sankari, joka mahdollisesti pelasti työkaverinsa avioliiton. Sinuna antaisin hänelle palkinnoksi selkähieronnan ja kokkaisin lisäksi hyvän aterian.
Ja unohtamatta suikkaria.
Olisit tyytyväinen, et saa ainakaan tautia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä hotellin aulassa on nykyään kondomiautomaatti?
Niitä on aika monissakin paikoissa. Ainakin Sokos-hotelleissa olen nähnyt.
Mutta niistähän saa kortsuja kappaleittain, ei mitään paketteja. Taisi provo kaatua tähän.
Siis firma antoi lahjaksi kondomipaketin, ja myös hotelliyö kuului tähän pakettiin? Jotenkin en ymmärtänyt tätä pakettijuttua. Sori jos oon tyhmä vakavan asian äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä hotellin aulassa on nykyään kondomiautomaatti?
Niitä on aika monissakin paikoissa. Ainakin Sokos-hotelleissa olen nähnyt.
Mutta niistähän saa kortsuja kappaleittain, ei mitään paketteja. Taisi provo kaatua tähän.
No saakoot vaikka sitten kappaleittainkin, tuo oli kahden paketti mistä toinen puuttui. Minä en itse ole ikinä kenenkään kanssa sellaisia tarvinnut, joten en tiedä muuta kuin mitä itse näin. Minua ei kiinnosta, jos sinä et usko tarinaa. Ap
fiksu mies käyttää kortsua kirjoitti:
Olisit tyytyväinen, et saa ainakaan tautia.
Luuletko, että AP on muutenkaan enää kyseiselle äijälle antamassa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kysyisit suoraan?
Aionkin. Tosin voi hyvin valehdellakin, harvalla on selkärankaa kertoa totuutta kun on juuri pettänyt, varsinkin jos yhtään kaduttaa. Ap
Vanha kunnon skordaritrolli. Tällä kertaa tällaisessa muodossa.
1/5
Vierailija kirjoitti:
Siis firma antoi lahjaksi kondomipaketin, ja myös hotelliyö kuului tähän pakettiin? Jotenkin en ymmärtänyt tätä pakettijuttua. Sori jos oon tyhmä vakavan asian äärellä.
No mä sain kerran firmalta juhannukseksi kossun ja ensiapulaukun et tiijä niistä aina.
Vierailija kirjoitti:
No, Onko asia selvinnyt?
Meni todella kiusaantuneeksi kun kysyin suoraan että mikä tämä on samalla näyttäen pakettia. Selitti naama punaisena, puhe takkuillen jotain, että on jäänyt sinne vuosien takaa ajoilta kun jätkien kanssa puhalteli ilmapalloja noista. Harmi vain ettei selitys mene läpi, sillä olen pitänyt samaa takkia ennenkin eikä taskussa silloin ollut kondomipakettia. Taisi jäädä kiinni. Ap
Tätä on vaan todella vaikea uskoa etenkään, kun muistuu mieleen ne juorut mitä kuulin aiemmin tänä vuonna. :/ Luotto oli sen jälkeen vähän kortilla, tämä herätti uudestaan pelkoni että hän touhuaa selkäni takana. Ap