Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*SYYSYSTÄVIEN04 TORSTAI*

11.05.2006 |

Pinoon mars! :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Höh ja Pöh, Motti on viikon aikana kääntänyt rytmit pyllylleen: nukkuu puoliysiin ja saadaan illalla nukahtamaan vasta 22-23. Äh, millään ei huvita Taas kerran alkaa rytmittämään uudestaan. Olenko outo, kun toivon että lapsikin heräisi kuuden jälkeen. Toki saan aamusta jotain tehtyä, mutta illalla tarvitsen pienen hengähdyshetken ja aikaa ihan miehen kanssa, jota ei nyt ole tai se on puoliltaöin. Eipä siinä enää jaksa ajatuksiaan vaihtaa. Inhottavaa on toisaalta alkaa herättelemään, kun reppana on ihan väsy. Yskä tuli eilen takaisin, aivan mahdottomasti yskii, vetää silleen henkeen ja sitten saattaa oksentaa. Tietenkin pahenee, kun raukka säikähtää ja alkaa itkemään. Nyt menee aerius ja singulair, eikö ne riitäkään!?:/

Anoppi tulee varmaan tunnin päästä ja minä hyökkään traktorin rattiin. Tänään ei vielä sada, joten pitää saada paljon aikaiseksi. Ajattelin, että jos anoppi kerkiää olla, koittaa saada itse Motin päikkäreille ja tulisin vasta niiden jälkeen. Miehen kanssa eilen päiviteltiin työsuunnitelmaa ja todettiin, että meneepäs tiukaksi ja ongelmalliseksi. Mies soitti sitten ylireilulle pomolleen illalla ja kysyi saako jäädä samantien parin päivän lomalle. Onnistui, tietty puhelinasiat on pakko hoitaa, mutta sen voi tehdä töiden lomassa. Kyllä helpotti, vaikka kesälomapäiviä sitten menee.

Juu, täällä omanapansa lumoissa oleva immeinen. Ajatukset pyörii vaan töissä. Taidan naputella muutaman rivin opiskeluhommia samalla kun odottelen Mottia.

Iloista Päivää Ystävät!

Aavis ja Motti

Vierailija
2/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas siivouspäivä, tympeää.. Yritän jossain lomassa ehtiä tänne, mutta ensin suuntana puisto. Kunhan Nea tossa ensin syö.

Aurinkoista päivää!

Enkeli1 ja Nea+minivauva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkipuistoon pitäis lähteä lasten kans... ja sit tyttö lähteekin äitinsä luokse ja saapuu vasta ens viikolla joku päivä takas.. tyttö on nähnyt äitinsä viimeksi kuukausi sitten... minä en vois olla lapsestani niin kauan erossa kun päiväkin on jo liikaa...

Vierailija
4/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut lasten flunssan. Kuumetta ei ole, kuten ei yleensä meillä kenelläkään, mutta tekis mieli vaan nukkua peiton alla. Ihan kauheasti väsyttäis. Tänään ois päiväkodissa äitienpäivätapahtuma iltapäivällä, mutta taitaa jäädä väliin. Kunhan puistoon raahaudutaan kohta ja kaupastakin pitäis tuoda sikana ruokaa.

Nyt menoksi...

T: Ynis

Vierailija
5/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Meinasin pyörtyä kun avasin pinon ja hieraisin silmiäni että mikä, vauva??? Oli näköjään jäänyt eilinen lukematta.... Lämpimät onnittelut myös täältä! Sähän oot jo pitkällä, miten sä olet voinut olla kertomatta näin kauan??? (*kyselee lörppäsuu joka heti plussatestin jälkeen kailotti uutisensa kaikille......*)

Pihatyöt ja sosiaalinen elämä on vienyt mut taas palstan ulottumattomiin, taustalta luen iltaisin jos kerkiän ja heti se näköjään kostautuu jos jää päivä väliin!

Onkos täällä muilla Suuria Salaisuuksia?

Palaan kuulumisiemme kanssa myöhemmin, nyt ei oikein pää vielä pelitä.

Halauslähetys postitettu kaikille tarvitseville. Ajattelen teitä.

äitikuu, poju ja masuvauva rv 9+4 tai jotain sellaista vasta

Vierailija
6/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ehdi muuta,lupasin lähteä poiken kanssa puistoon!

L+5

Vierailija
8/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelille ja muulle väelle odotettavasta tulokkaasta! Ihana, piristävä uutinen!!!

Kukkuu: väännetyn, nääntyneen loppuunpuristetun rätin olon tunnen liiankin hyvin - ja nyt kuitenkin odotan että saisin tämän ällön kirjoitusprojektin loppuun ja pääsisin " nauttimaan" loppuunpuristetusta olosta:) Masokismia on tämä kirjoitustyöläisen elämä. *halaus*

Parisuhde on ollut esillä. Mä idiootti kuvittelin kuukasi sitten, että jos on vähän valoisampi jakso (jolloin L:kin oli kylässä, vaikea nyt enää uskoa!), niin se on jotenkin pysyvä tila. Höh. Nyt on välillä todellista tervanjuontia koko ps. Jospa suostuisi puhumaan ja saisi toisenkin samaan mielentilaan. Mua väsyttää jatkuvasti ja pelottaa tekemättömät työt ja riittämättömyys, ja eihän tässä tilassa kannata edes puhua (alan heti itkeä, jos koen, että mua arvostellaan... todellakin, olen kypsässä iässä:))

Aavikselle ja Motille toivon toivon toivon helpotusta oloon >>>>>>>>>

Jatu: mä ajattelin huomenna olla pois työpaikalta (jee, jotain hyvää tässäkin paskaduunissa) ja tulisin puistoon kans, jos vaikka saisin samalla myytyä vauvanvaatteita, kun on iso laatikollinen parvekkeen tukkeena. JOS on vaan hyvä ilma... Nähdään toivottavasti huomenna!!!

Tealle toivon hormooniselvyyttä, halausten kera! Minä kyllä tunnustan että silloin kun olin jo lähes hyväksynyt lapsettomuuden, niin lähipiirin vauvauutiset tuntuivat todella katkerilta...

Tiivii: olen ymmärtänyt, että maitoa saattaa puristettaessa tulla vielä hyvinkin pitkään (jopa vuosi??) imetyksen lopetuksesta. Mulla ainakin oli näin esikoisen kohdalla ja nyt sama homma. Ei pidä puristella:D

Mulla on ollut teitä palstaikävä, mutta kirjoittamisen määrässä lienee jokin vakio, tai kirjoittamisen ajattelemisessa mun kohdallani.

Vielä viimeiseksi, inhokkikotityö: tällä hetkellä kaikki! Jospa ei tartteis ollenkaan huolehtia muusta kuin omasta olemisestaan...

Ja Ynis: olet ajatuksissa. Toivottavasti flunssa on kevyttä laatua.

simam, ihanaiset pojat (pienestä on tullut suuriääninen protestiveikko vaan onneksi nauraa kans, esikoinen ei malttaisi odottaa koulun alkua! voih, mikä kadehdittava into - toivottavasti en sitä onnistu tukahduttamaan)

Vierailija
9/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa kova urakka askarrella mummoille kortit! Meni siinä touhussa puolitoistatuntia ihan heittämällä. Mutta tuli niistä ihan hienotkin! Tykkään tosi paljon askartelusta, ja omasta lapsuudesta muistan erityisesti askartelut isän (! juu näin meillä! ) kanssa. Sillon me askarrelitiin aina yhdessä kaikki kortit ja myös lahjoja, joulu- ja muita lahjoja esim. mummoille. En ole silti tehnyt mitään itse vuosikymmeniin, äiti on aina saanut tyytyä kaupan kortteihin. Mutta nyt kun on joku jonka kanssa askarrella päätin kokeilla pitkästä aikaa. Olipas kivaa touhua taas!

Poju tuossa pyyhkii näköjään pölyjä rätin kanssa, äsken se imuroi.... siis tuo 1 v 8 kk. Hassu mies. Onkohan meillä likaista...????? Pitäisköhän munkin...???

Onneksi mä pystyn sulkemaan aika hyvin silmäni lialta ja sekasorrolta ja jopa nauttia olostani tässä kahvikupposen ääressä, vaikka koti onkin kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Tässä sen luonne-eron jo näkee, jousimies istuu vaan tyytyväisenä ja juo kahviaan, kun neitsyt siivoaa.... ;) Uudesta tulokkasta tulee kanssa jousimies, ehkä se ymmärtää sit mua myös paremmin...

Jotain galluppiakin oli. Kammotuskotityöko se oli? No erityisen tylsää ja puuduttavaa on munkin mielestä mapittaa papereita, ne on aina sekaisin (sihteerin tarpeesa myös) ja suurin inhokki työ on laittaa likaiset astiat koneeseen. YÖK. Onneksi mies tekee sen mielellään, aina silloin harvoin kun on kotona. Pyykeistä tykkään, silityksestäkin kunhan sitä vuorta ei päästä niin suureksi kuin nyt on, ylivoimainen urakka edes aloittaa. Imurointi tökkii, mutta pölyjä tykkän pyyhkiä. Ruoan laitto on kivaa, mutta se jälkien siivoaminen.... mies aina nauraakin (tai nalkuttaa ehkä useimmin) että musta tulis hyvä tv-kokki, ei nekään koskaan siivoa, tekee vaan ja jättää kaiken sinne pöydän alle jonkun avustajan siivottavaksi....

Tiivii, koska te sitte kokonaan muutatte? Kamalan äkkiä on tää kevät mennyt.... me tullaan kesäkuun puolvälissä ehkä käymään siellänurkilla, vois tavata jos aikataulut antaa myöhen?

Uusi g: mikä teillä on sisä-suosikkilelu juuri nyt taaperolla?

Meillä on nuppipalapelit. Poika tekee niitä kokoajan kun ollaan sisällä. Legot hyvänä kakkosena, sitten liikkuva ja vilkkuva juna.

Jotakin piti kirjoittaa vielä, mutta en muista nyt.... ainiin, me muuten löydettiin se vuokramökki. Laitoin nettiin ilmoituksen ja heti tärppäsi. Päästään sittenkin mökkeilemään juhannuksena. Ihanaa, mä rakastan sitä kaikkea, rauhaa, hiljaisuutta, metsän tuoksuja, savun hajua, linnun laulua ja luonnon rauhaa ja sitä tunnetta kun tulee saunan jälkeen uimasta.. aah. Eikä ole kiire minnekään. Paitsi taaperon aikataulut, muuten ei tarvi miettiä mitään (ihan kun täällä kotiäitinä nyt tarvis kamalasti , heh...).

mitäs vielä.... en muista mitään pinostakaan, Enkelin uutinen vei kaiken huomion. ...jospa sitten kokiksi ja tarjoilijaksi alkaisin välillä. pojan ruoka-aika. Palailen taas.

äk

Vierailija
10/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eilen päädyin ajatukseen, että otetaan siivooja meille. Ehdotin miehelle ja kerrankin oltiin jostain asiasta samaa mieltä:) Mietittiin, että osa ahdistusta saattais kummasti kadota, jos ei koko ajan tarvis elää tälläsessä paskaläjässä.

Nyt lähden syömään...

T: Ynis

Vierailija
11/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisin kiva uutinen, voimaa ja jaksamista myös ajatusmyllerrysten keskelle.

Kauhia kiirus olis mukamatten, en silti malta pysyä poissa, sillä tarvitsen apua!:! MITÄ VOILEIPÄKAKUN VÄLIIN?

Viikonloppuna mummojuhlat ja huomenna aion tehdä kalakakun ja lihakakun. Kalaversioon tulee ainakin ks-lohta ja lihaversioon ks-poroa+emmentaljuustotahnaa. Mikä kasvismaku kävisi, haluaisin ehkä kolme väliä kaikkiin. Kananmunaa en laita enkä maksapasteijaa. Ja vielä lisäkysymys: haluaisin tuorejuustopohjan tahnoihin, mutta voisiko sitä runsastuttaa lisäämällä maitokastiketta, menettämättä tuorejuuston hyvää makua.

Heh, nyt tulikin tosi omanapaista. Aaviksen kakkuohjekin on hukassa, jos olis parempi kuin omani...

Ei mulla kiire vastausten kanssa ole, mutta jos tänään....

Kukkuu

P.s. Kiitsi Hilu sanasistasi. Niin vain muistinkin, että toivo, se on olemassa. Tapahtui lähentyminen - pääsimme pusuetäisyydelle. Libidon vierailua odotellessa...

Vierailija
12/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen vilaukselta näin, en tiedä mihin päin se lähti. Kova kiire sillä oli, pikaisesti vaan viivähti....

;)

Vierailija
13/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan totaalisesti unohtanut äitienpäivän!!!! Enää ei ehditä kortteja väsäillä, joten hyödynnetään digiaika ja laitetaan s-postilla kuvatervehdys ;) Täytyy lähteä tuonne valkovuokkomättäille tyttöä kuvaamaan kunhan tuosta herää. Oon kyllä ihan onneton muistamaan mitkään merkkipäivät. *omatunto soimaa*

Suosikkilelu: ei mikään! Hirveen vähän edelleenkään leikkii mitään, enemmän vaan touhuaa ympäriinsä ja vaihtaa puuhaa minuutin välein. Tuollaisilla muovailuvahapatukoilla on nyt vähän pidempään leikkinyt, lähinnä kokeilee minkälaisia sormenjälkiä siihen saa painettua ja sitten ripottelee lattialle pienenpieniä sukkiin takertuvia murusia, jipii. Me ollaan kai niin paljon ulkona, ettei typy oikein osaa sisällä leikkiä. Tänään voisi tuosta lähiLIDListä hakea dubloja kun ovat tarjouksessa. Jos ne alkaisivat joskus kiinnostaa. Jos tulee äitiinsä, ei muuta kohta leikikään kuin legoilla. Ja juokse pitkin kallioita saaden rannemurtumia :D

Mun parvekemarketat ovat selvinneet jo kaksi viikkoa hengissä! Tykkään tuollaisista kukista, joita pitää hoidella, siis lähinnä nyppiä lakastuneet kukat pois jotta kukkisi koko kesän. Tykkään kyllä kaikenlaisesta näpertelystä - askartelustakin hirmu paljon, mutta kun pitäisi ensin keksiä mitä askartelee ja sitten käydä hakemassa tarvikkeita...

Kiva kuulla, etten oo ainoa maidontuottaja. Oon vähän ymmälläni tästä. Kun lisäksi on vielä hieman epäsäänn. kierto (25-33) ja niukat vuodot sekä kovat pms-oireet, niin alkoi jo olla aika monta oiretta sopien liialliseen prolaktiinimäärään. Saahan se tosin ollakin koholla, jos ovulaatio silti tulee. Mua on rauhoittanut jo se, että oon kunnolla pohtinut tätä ja ottanut nuo kokeet. Paha mieli tästä asiasta on vain silloin, kun menkat alkavat ja muutama pvä sen jälkeen.

Ynikselle pikaista paranemista!! Hyvä että flunssa tuli nyt eikä ens viikolla, jos oli kumminkin tullakseen.

Nyt meen hetkeksi pötköttämään.

- tea -

Vierailija
14/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan positiivinen kokemus vaikka 20 minsaa oli aika myöhässä heti aamusta. Onni sai piikin ja itki kovasti. Muutenkin oli itkun aihetta kun vierastaa kovasti ja piti aika äkkiä punnita ja mitata. Lääkärinä meillä ihana lastenlääkäri, jonka luona Onni itki vain kun kuunneltiin keuhkot. Tosi hyvin saatiin puhuttua algeeriajutuista. Nyt vaan tilaamaan Kokkolasta tiedot tänne ja sitä rataa. Onni painoi tasan 10kg vaipan kanssa. Kokkolassa on punnittu aina body päällä ja laitettu se paino ylös. En tiiä miten hokaroin ja otin paidan pois mutta vaipan jätin:) Th merkkas kuitenkin, että 9,9kg. No, vaikea verrata kun on eri puntari kun ennen että miten on kehittynyt. Käyrät ok. 2h siellä meni kaikkinensa, kun tehtiin se epikriisien yms. tilauslomake mutta Onni jaksoi hyvin vaikka oli herännyt jo kuudelta.

Yölle tuli siis mittaa hädin tuskin 9h.. Nyt sitten ottaa takaisin lyhyttä yötä ja on päikyillä.

Hyvä, että jossain on todistettavasti Libido näkynyt. Ettei ihan epätoivoon tarvi vaipua. Meidän L taisi jäädä Kokkolaan.

PIti käydä hakeen pyykit pihalta. Ulkona tapahtuu jotain outoa, taitaa olla vesisade. Ja kova onkin. On sitä odotettukin. Eilen olin luistelemassa ja nakkasi muutaman veden ja piti ihan pistää pökköä pesään, että jos alkaa sataan kunnolla ja kastun. Sitten tuumasin ääneen luistellessa, että jos nyt sataa niin antaa tulla vaan.

Nyt pitää hoitaa paperitöitä. Ne on ehkä vielä ärsyttävämpiä kuin se tiskikoneen tyhjennys.

T-P

Vierailija
15/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh. Meillä yksinhuoltajapäivät meni totutun kaavan mukaan eli aivan päin *******ä. Milon lääkärireissusta jo olikin juttua. Milolta jäi koristreenit väliin, minä ja pienet käytiin jumpassa, Lilli oli pahantuulinen eikä yhtään halunnut tehdä mitä käskettiin.

Jumpasta kotiuduttua leikittiin hetki pihalla, ja Lilli tuli omintakeisella tyylillä liukumäen alas. Tulos: kaamea verilöyly, paljon verta tuli sekä nenästä että suusta. Yritin tyrehdyttää verenvuotoa, rauhoitella säikähtänyttä tyttöä ja kauhistunutta veljeä... No lopulta verenvuoto loppui (sitä tuli ihan klöntteinä) ja tyttökin rauhoittui kun sai jäätelöllä hoitaa kipeää suuta. Ja pojatkin saivat vihdoinkin päivällisruokansa, vaikka oli jo melkein iltapala-aika.

Nyt on neidillä paksu huuli, mutta hampaat ilmeisesti säilyivät ehjinä.

Mies soitti äsken että kokous venyy, ehtiiköhän ajoissa kotiin ennen minun vanhempainiltaa. Tämä tästä vielä puuttuu, eikä isovanhemmistakaan kukaan ole paikalla, enkä minä mistään mitään lastenvahtia nyt tällä muutaman tunnin varoitusajalla löydä... Pahimmassa tapauksessa joudun ottamaan lapset mukaan vanhempainiltaan, eipä anna kovin hyvää kuvaa! Voi #&' /&' %*%#!

Tealle kiitos tiedosta! Olet aarre! Toivottavasti hormoniongelma on helposti hoidettavissa ja päästään pian kuulemaan sinultakin mukavia uutisia.

Ynikselle onnittelut fiksusta ratkaisusta *kade*

Hmh, oma ( . ) vain enimmäkseen mielessä tänään. Parempaa päivää teille muille!

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
16/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui pientä Lilli-parkaa! Onneksi hampaat pysyivät ehjinä! Minä odotan sydän syrjällä koska meillä tapahtuu jotakin isompaa haveria koska meillä asuu nykyään sellainen kiipeilijä-apina että ei rajaa! Joka paikkaan täytyisi päästä kokeilemaan pääseekö sinne kiipeämällä. Luulisi että äidinkin kunto kohenee kun saa hölkätä tosissaan pienen perässä.

Ynikselle tervehtymistä! Minäkin kannatan siivoojan hankintaa! Nykyisin kun saa se kotitalousvähennyksen, ei oma osuus kauhean paljon lopulta ole. Ja varmasti helpottaa todella paljon arkea ja omaa jaksamista sekä yleistä henkistä tilaa. Minä olen saanut taivuteltua myös miehen sille kannalle, että kun työni taas alkaa, voisi meilläkin joku käydä siivoamassa kerran viikossa pienen viikkosiivouksen. Kyllä sekin jo auttaa paljon. Ei tarvitse sitten sitä vähää yhteistä perheen omaa aikaa käyttää luutun varressa. Sitäpaitsi, kyllä sitä kotityötä silti riittää (pyykkäykset, ruuat, yms.)

Aaviksen perheelle kovasti voimia arjen aherrukseen. Olette kyllä tosi reippaita! Ja Motille parempaa aikaa yskän kanssa.

Tea, täälläkin yksi maidontuottaja. Minulla tulee edelleen maitoa kun puristan rinnasta. Ja minä olen lopettanut imetyksen noin vuosi sitten. Olenkin välillä miettinyt, että onko normaalia mutta on kai sitten kun muitakin on :)

Kukkuun voileipäkakku-ongelmaan en osaa kyllä sanoa mitään :( En ole varmaan ikinä sellaista itse tehnyt ... Toivottavasti saat jostain hyvä ohjeen.

SuosikkileluG: Sama juttu täällä kuin Tealla. Yleinen haahuilu, touhuilu ja asioiden tutkiminen ovat yleisimmät leikit. Välillä jaksaa keskittyä esim. hoitamaan nukkevauvaansa (työntelee rattaissa, antaa ruokaa, istuttaa omalle potalleen, jne.) tai leikkimään " kahvikutsuja" (omilla muovisilla kahvikupeillaan) mutta eipä se kauan kestä. Puutarhassa kastelee mun kanssani kukkia. Ja kulkee mun perässä esim. pölyrätin kanssa. Matkii siis aika paljon kaikkea mitä minä teen. Duploja tytöllä on kun on saanut joululahjaksi kasan mutta niiden kanssa ei juuri muuta tällä hetkellä tee kuin levittelee ympäri kotia. Välillä saattaa jaksaa rakennella jotkin tornia muovikipoista.

Mekin ulkoillaan tosi paljon että enemmän tytön ns. leikit ovatkin ulkona tekemistä ja olemista.

Jaahas, kahvihetki käsillä. Postilaatikosta haen naistenlehden ja pakastimesta jäätelön. Että ihan kivaa tiedossa :) Illalla viimeinen jumppa ...

Voikaa hyvin. Voimahalauksia kaikille

Alli

Vierailija
17/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaaljon onnea Enkelin perheelle !

Hyvin kyllä onnistuit pitämään ihanan salaisuuden.

Toivottavasti Tea kokeista on jotain apua teidän tilanteeseen.

Äitienpäivänä olisi kiva päästä valmiiseen aamupalapöytään ja saada kimppu valkovuokkoja.

Aurinkoihottumaa tullu käsiin, siis mulle, että kiva sitten lähtee nauttimaan auringosta reissuun.

Taidan lopetella kun tuijottelen vaan ruutua, mukavaa päivänjatkoa :)

Hilu

Vierailija
18/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Mies soitti tänään sinne puljuun missä meidän Kelan äp-valitusta käsitellään. Meidän valitus tulee käsittelyyn vasta elokuussa. Eli taidan olla sitten jo kodinhoidon tuellla kun päätös tulee. Sen jälkeen soitinkin töihin että minulle voi tarjota aamuvuorokeikkaa viikonloppuisin kesäkuusta alkaen. Tosi kiva fiilis lähteä töihin ja jättää 3kk vanha vauva miehen hoidettavaksi. Voi paska! No, näillä eväillä on nyt marssittava. Huomenna täytynee soittaa hoitajapulasta kärsivään naapurikuntaan. Ajattelin miettiä tänään palkkatoivetta naapurikunnalle. Saattaisivat hädissään maksaa hieman enemmän.

Kerhopäivä oli tänään. Sitten se loppuikin kesän ajaksi. Päätettiin jatkaa kuitenkin samaan malliin. Vain paikka vaihtuu (vuorotellen kunkin kotona). Päästiinpä niistä piinapuolituntisista (siis hartaushetkistä).

Nyt ei huvita yhtään mikään. Menen nukkumaan.

:-( Lila75 :-(

Vierailija
20/28 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous päivä,siinä välissä kävastiin puistossa ja olipa kylmä tuuli..Lisäksi puistoa pestiin,jollain paloletkulla joku ruiskutteli asfaltti alueita puhtaaks-oli ihan hankala olla typyn kanssa..

Ynis:hyvä ratkasu se siivooja..samoin kadena siitä..

Simam:JOOOOOO,TULKAAAAAAAAAAAAAAAA!!!Huomenna nähää,eiks nii??!!! :-)

Ankkis:Voi hurja onnettomuus...Iso parantava puhallus Lillille ja hali pelästyneelle äidille ja veljille!Mikä siinä onkin että sillon sattuu kun ei apua ole saatavilla?!

Typyllä ei kai ihan suosikkilelua ole...nukkea hoitaa ja työntelee rattaissa,dublot on kova juttu...yleensä myös se lelu mikä ikinä on veljen kädessä :-/ SAmoin neiti puuhailee kaikkea,pyyhkii pölyjä,tyhjentää tiskakonetta,pyykkejä levittelee..kuivia ja märkiä ja likasia ja puhtaita,kaikkia kuskaa vaikka minne.

Mulla on ihan perjantai olo..ärsyttää!!!yhtää en kestä et mies on huomenna töissä ja karkkiakin pitäs saada..tuntuu karkkipäivälle!Ei kiva!!!!

Vaateostoksille pitäs päästä mut on kaikki tän kuun vklt ja perjantait varattu....ja ma-to harrastetaa ni sillon en kaupoille pääse..

jos laittas pyykit kaappii ennen ku typy herää auttamaa...

jatu