Käyttääkö kukaan alle 40-vuotias enää Facebookia? Jos käytätte niin mihin?
Itellä vielä muutama harrastusryhmä seurannassa, ja niidenkin osalta oon miettinyt, että onko tää nyt ihan sen väärti kun nekin on melko hiljaisia nykyään minkään oikean keskustelun osalta. Melkein yleisin postaus alkaa kohta olla se Marja-Liisojen "kiitos ryhmään pääsystä!"
Kommentit (17)
Zuck joutuu keksimään FB:n uudestaan tai kuolee pian pois koko alusta.
Lastenvaatteita ostan paikalliselta fb-kirppikseltä. Muuhun ei tule käytettyä.
Tapahtumien takia. Niillä harvemmin on muita tiedotuskanavia.
Messenger on tärkein viestikanavani ystävieni kanssa tekstiviestien ja soittelun lisäksi. Instagramin viestiosastoa en käytä, siellä katson vain kuvia. Muita someja ei ole.
n33
En tee fakebookissa mitään muuta kuin pidän yhteyttä vanhoihin kavereihin. En tee tai katso päivityksiä, ryhmiä, tai muuta sellaista.
Töihin. Yritykseni mainontaan, toimii eikä maksa.
Vierailija kirjoitti:
Töihin. Yritykseni mainontaan, toimii eikä maksa.
Jaa, suurin osa minun tuntemistani pienyrittäjistä ja yhdistyksistä manaa päin vastoin sitä, että FB ei näytä päivityksiä kuin pienelle osalle seuraavista ja lisänäkyvyydestä pitää maksaa. Itsekin huomasin tämän pienen järjestön mediavastaavana. Meillä oli noin tuhat seuraajaa, ja yleensä päivitys näkyi noin kolmelle sadalle.
Käytän, omat harrastusryhmäni ovat hyvin aktiivisia.
Hassuinta mitä luin tänään on: Paikallinen sähköyhtiö tiedottaa mahdollisista sähkökatkoista facebookin tai ingstrammin kautta! Ensinnäkin ellet ole (en ole) kummassakaan, ja toiseksi jos on sähkökatkoja, niin kuka käyttää latausta selatakseen noita??? Kolmanneksi vanhuksilla ei usein ole tietsikkaa eikä älypuhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Hassuinta mitä luin tänään on: Paikallinen sähköyhtiö tiedottaa mahdollisista sähkökatkoista facebookin tai ingstrammin kautta! Ensinnäkin ellet ole (en ole) kummassakaan, ja toiseksi jos on sähkökatkoja, niin kuka käyttää latausta selatakseen noita??? Kolmanneksi vanhuksilla ei usein ole tietsikkaa eikä älypuhelinta.
Miksi yhtiöissä kukaan ei ajattele mitään?
Käyttää aika monikin. Itse asiassa moni tuntemani on taas hieman aktivoitunut uudestaan fb:ssa.
Olen itse yli 40-vuotias, mutta olen lahjoittanut paljon tavaraa pois Facebookin roskalavaryhmän kautta. Suurin osa niistä ihmisistä, jotka ovat hakeneet minulta astioita, kenkiä, vaatteita, kankaita, huonekaluja, viherkasveja ynnä muuta tavaraa, ovat olleet alle 40-vuotiaita.
Minulle facebook on pelkkää kännihupia. Usein en edes muista mitä kaikkea olen siellä sekoillut.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse yli 40-vuotias, mutta olen lahjoittanut paljon tavaraa pois Facebookin roskalavaryhmän kautta. Suurin osa niistä ihmisistä, jotka ovat hakeneet minulta astioita, kenkiä, vaatteita, kankaita, huonekaluja, viherkasveja ynnä muuta tavaraa, ovat olleet alle 40-vuotiaita.
Itse taas tehnyt löytöjä noiden ryhmien kautta mutta myös lahjoittanut. Muuten lähinnä seuraan tiettyjä keskusteluja Facebookin kautta. Olen poistanut profiilini ja tehnyt uuden joitain kertoja Facebook historiassani.
Poistin profiilini jo vuosia sitten mutta kirppariryhmiä on välillä ikävä. Siellä oli ainakin ennen helppo myydä ja ostaa.
Olen ollut yhtäjaksoisesti 16-vuotiaasta asti, edelleen ainut some Whatsappin ohella missä olen.
Kahdeksankymppinen äitini viestii väkisin tuota kautta. Muuten en jaksa facea.