Joulukalenterin luukussa odotti järkyttävä pettymys - Bounty-suklaa sai aikaan someraivon: ”Tämän täytyy olla sairasta pilaa”
https://www.iltalehti.fi/fiidi/a/95b7ce57-9727-4304-992d-5c7dc40dd16e
Joillakin on vain asiat aivan liian hyvin, ei jumalauta.
Kommentit (34)
Jep. Bounty on kyllä mun inhokki karkki mutta en valittais, varsinkaan somessa, jos mulla ois tollanen kalenteri. Jos Bounty olisi jouluaaton karkki voisin pienen harmistuksen ymmärtää, itse nauraisin ja syöttäisin Bountyn miehelleni ja ite avaisin konvehtirasian ja valkkaisin sieltä itelleni mieleisemmän suklaan.
Vierailija kirjoitti:
No siis itsekin raivoaisin, jos olisi joku sometili jolla raivota. Bountyt on kuvottavia.
Eivät ole vaan hyviä.
Tuoteseloste yleensä noistakin löytyy. Ihan oma vika jos ei sitä viitsinyt vilkaista.Ja kun ei vilassu, turha raivota.
😂 Boyntyt ON ihan hirveitä, mutta että uutinen tällaisesta? Ei jestas. Jo on vaikea elämä.
V..... jengi on ihan sekaisin. Suomessa on asiat liian hyvin.
Noista Celebrations-tekstin kirjaimistakin jo näkee, että Bountyä on mukana, kuten Snickersiä, Marsia, Twixiä...
No en itsekään tykkää bountysta, mutta haloo, jos ostaa tuollaisen kalenterin, niin tietenkin siinä on mukana bounty-suklaatakin. Että ihan omaa tyhmyyttä on, aika noloa siis raivota.
En minäkään bountysta erityisesti pidä, siksi ei tuota muuten hyvältä näyttävää kalenteria edes ostettu. Herranen aika, luulisi että olisi vähän tähdellisempiäkin nillityksen aiheita elämässä...
Aaah, nyt alkoi tehdä mieli Bountya!!
Provot ovat löytäneet tiensä twitteriin. Ja av-mammalle uppoaa iltapäivälehden läppäuutiset.
Heti joka luukun taakse kaikille lempisuklaata, kerta me halutaan, niin kerta.
Äääää, ostin juhlapöydän konvehteja ja siinä on ANANASKONVEHTEJA!!!! En TYKKÄÄ niistä!!!!!!! Ne olisi pitänyt poimia pois minua varten, nyt on elämä pilalla!
siis tulkoon luukusta ennemmin vaikka suklaalla kuorrutettu torakka, mutta ei ikinä, ikinä bountya
Voi luoja. Onko tuo lehtijuttu ihan tosissaan kirjoitettu?
Ps. Minä tykkään Bountysta
Piti lähtee kaupasta hakeen Bountya, ostin Fazerinkin kookos-suklaata, on hyvää! ❤
Siis yksi joulukalenterisuklaa ei ollut mieluinen, niin nousee someraivo?! Sairaat ihmiset...
No siis itsekin raivoaisin, jos olisi joku sometili jolla raivota. Bountyt on kuvottavia.