Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minuaa ei isketä baarissa?

Vierailija
03.12.2018 |

Olen omasta mielestäni ainakin perusnätti
Pukeudun siististi ja hyvän maun rajoissa
En örvellä ja ole "räkäkännissä".
En ole ylipainoinen
173 cm pitkä
Keskivaaleat pitkät hiukset, eivät ole huonokuntoiset

Missä vika? Yritän positiivisen ja lähestyttävä näköinen. Tarkoitan juurikin sitä, etten ole överi missään asiassa. En sitten tiedä olenko vain ilkeän tai pelottavan näköinen vai mistä kiikastaa. Täällä usein sanotaan kuinka kaveriporukan hoikat ja nätit saavat huomiota. Omassa porukassa tilanne on täysin päinvastoin. Muut saavat poukassa huomiota ja saan pian huomata olla olevani se joka jää ulkopuolelle seinäruusuksi. En tietääkseni haise enkä ole sosiaalisesti lahjaton.

Tiedän ettei kukaan voi anoyymistä mitään sanoa mistä johtuu, mutta osaisiko joku mahdollisesti veikata mistä voisi johtua? Syö itsetuntoa hirveästi kun tuntuu ettei minua haluta. (ja ei, en etsi mitään kourijoita vaan ihan fiksuja huomionosoituksia)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole mikään sexy hottis, that's why.

Vierailija
42/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo uros kirjoitti:

Voisin näin miehisen näkökulman tuoda, vahvasti oman mielipiteen ja näkökulman. Miehet baarissa yleisesti jakaantuu kahteen leiriin, pano mielessä taikka hiljaisii (ketkä ei syystä taikka toisesta uskalla lähestyä ja ottaa kontaktia). Kärjistetysti näin.

Itse lukeudun jälkimmäiseen porukkaan. Olen mukava, sosiaalinen ja monella mittarilla haluttava, mutten itse välttämättä uskalla joka kerta ottaa alotetta, vaikka tiedänkin sen antavan positiivista signaalia mikäli rohkenee niin tekemään.

Ainakin selvinpäin Suomalainen jurous taikka ujous on monesti päälimmäisenä ns. estona.

En lähtökohtaisesti epäile sinun avujasi, kauneuttasi taikka muutakaan olemustasi (kuten niin moni muu törkeästi tekee, senkin rontit!!). Ennemmin uskon että jätkät on vielä baarissa ja viihteellä käydessään niin pojankoltiaisia, keskenkasvusia.

Kehoitan sinua rohkeasti olemaan oma itsesi ja ottaa ensiaskel, jos jätkä ei uskalla tulla juttusille.

PS. Baarista ei välttis sitä kaikkein henkevintä seuraa löydä. Etenkään jos mies-/vaimomatskuu meinaa hakea. Ehkä paremmin tärppäis oman harrastuksen parista?

Komppaan kuomaseni. Itsekin olen tuota hiljasempaa porukkaa, vaikka joskus olen onnistuneestikin lähestynyt naisia baarissa. Netissäkin tulee ihan hyvää palautetta ja myös livenä paremman tutustumisen jälkeen. Se alku on vaan niin vaikeaa. Minäkin kehotan tekemään niitä ensiaskeleita enemmän lähestymisissä, koska monen meidän kohdalla se jatko sujuukin jo paljon paremmin. Ja on siellä baarissa mies-/vaimomatskuakin joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole mikään sexy hottis, that's why.

Ai sinä tunnet AP:n? Kerro toki lisää vai lopetitko jo?

AP: sinussa ei ole mitään vikaa! Olet luultavasti vain oikeasti todella nätti ja ennen kaikkea fiksu. Moni etsii panoa baarista ja et esim. pukeutumisella provosoi. Luulen että olet ehkä kuitenkin hieman ujo..? Jospa kyse onkin vain siitä ettei todellinen sinä pääse sen takia oikeuksiinsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän