Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minuaa ei isketä baarissa?

Vierailija
03.12.2018 |

Olen omasta mielestäni ainakin perusnätti
Pukeudun siististi ja hyvän maun rajoissa
En örvellä ja ole "räkäkännissä".
En ole ylipainoinen
173 cm pitkä
Keskivaaleat pitkät hiukset, eivät ole huonokuntoiset

Missä vika? Yritän positiivisen ja lähestyttävä näköinen. Tarkoitan juurikin sitä, etten ole överi missään asiassa. En sitten tiedä olenko vain ilkeän tai pelottavan näköinen vai mistä kiikastaa. Täällä usein sanotaan kuinka kaveriporukan hoikat ja nätit saavat huomiota. Omassa porukassa tilanne on täysin päinvastoin. Muut saavat poukassa huomiota ja saan pian huomata olla olevani se joka jää ulkopuolelle seinäruusuksi. En tietääkseni haise enkä ole sosiaalisesti lahjaton.

Tiedän ettei kukaan voi anoyymistä mitään sanoa mistä johtuu, mutta osaisiko joku mahdollisesti veikata mistä voisi johtua? Syö itsetuntoa hirveästi kun tuntuu ettei minua haluta. (ja ei, en etsi mitään kourijoita vaan ihan fiksuja huomionosoituksia)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen! Itse sain jonkun ir akilaisen hinkkaajan kimppuuni kun olin ulkona tyttöjen kanssa ilman miestä. Ei uskonut edes sitä kun kaadoin juomat sen syliin. Vaihtoi baaria samaan aikaan kun me. Piti mies soittaa hakemaan kotiin.

Ehkä huippuosaaja olisi halunnut vähän maistiaisia, sovinnolla tai ilman, nyt meni tuo eksoottinen elämysmatka ohi.

Hameen pituus on hyvä määritelmä, minkä kansallisuuden edustajien kanssa haluaa olla tekemisissä :) Tarkoitan, että liian peittävä pukeutuminen voi houkutella itämaan kulkijoita.

Vierailija
22/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleppa jos joku mies valittaisi siitä ettei häntä tulla baarissa iskemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan tosissaan, jos olet hoikka, nätti ja fiksu, niin pukeutumisessa voi olla jotain pielessä. Olet liian huomaamaton, ehkäpä? Pukeutumisneuvojalla käynnistä ei voi olla haittaa, neuvontaa löytyy ilmaiseksikin. Ehkä näin saat paremmin esille parhaita puoliasi?

Vierailija
24/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleppa jos joku mies valittaisi siitä ettei häntä tulla baarissa iskemään.

Siihenkin pätee tyyli. Vaikka olisi minkälainen lällykkä, niin kaulukset pystyyn ja geeliä tukkaan niin mahdollisuudet paranee huomattavasti.

Vierailija
25/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa mallia venäläisten naisten pukeutumisesta, parasta ei suinkaan piilotella.

Venäläiset ovat mauttomia. 

Vierailija
26/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihenkin pätee tyyli. Vaikka olisi minkälainen lällykkä, niin kaulukset pystyyn ja geeliä tukkaan niin mahdollisuudet paranee huomattavasti.

Päivän vitsi. Ellet ole erittäin hyvännäköinen ja pitkä & lihaksikas mies niin ihan turha odottaa että yksikään nainen sanoo sulle ensin mitään baarissa.

Vierailija
27/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa mallia venäläisten naisten pukeutumisesta, parasta ei suinkaan piilotella.

Venäläiset ovat mauttomia. 

Kauniitapa, naiset ovat oikeasti naisellisia. Suomessa naisen pitää näyttää ja käyttäytyä kuin mies.

Vierailija
28/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian nätti tai sitten annat vaikutelman ettet ole kiinnostunut? Miehet useimiten lähestyvät mieluummin varmempaa ja helpommin lähestyttävää nakkia kun ne jatkuvat pakitkaan eivät pidemmän päälle paljoa mieltä lämmitä.

Tämäkin taitaa olla jo enemmän vanha uskomus kuin useimmiten se totuus. Riippuu todella naisesta, antaako hyvän ulkonäkönsä nousta hattuun ja antaa automaattisesti pakit inhottavasti "itseään huonommalle miehelle". On miehiä, jotka eivät ymmärrä omaa tasoaan ja lähestyvät silti hyvin kaunista naista. Itse kauniina saan paljon kehuja ja lähestymisyrityksiä, jopa vaikka olisin mieheni kanssa ulkona, joskus nuo miehet ovat olleet näitä känniääliöitä jotka eivät selvästi ymmärrä, että naista harvemmin innostaa känninen ahdistelu ja limaiset iskurepliikit. 

Vierailija
29/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän vitsi. Ellet ole erittäin hyvännäköinen ja pitkä & lihaksikas mies niin ihan turha odottaa että yksikään nainen sanoo sulle ensin mitään baarissa.

Väärin. Sitten vain pitää olla hauska ja itsevarma.

Vierailija
30/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvännäköisenä, pitkänä ja lihaksikkaana miehenä voin sanoa, että sittenkään ei ole taattu.

Vierailija
31/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että persoonan puuttuminen?

Vierailija
32/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että persoonan puuttuminen?

Joopa jooh...

Vierailija
33/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvännäköisenä, pitkänä ja lihaksikkaana miehenä voin sanoa, että sittenkään ei ole taattu.

Et ole hauska? Ei kukaan jaksa kauan olla jäykkiksen kanssa. Korkeintaan yhden shotin verran :)

Vierailija
34/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut tanssimassa & bilettämässä kaverin kanssa, joka on erittäin lihava. Mutta joka kerta saa miehen. Meikkaa naaman tosi nätiksi ja ilmeet ja kehonkieli tanssiessa viestii miehelle, että "mä oon ihana" "sä oot ihana". Hymyilee ja pitää hauskaa tanssilattialla. Juttelee ja nauraa iloisesti kaikille miehille (tavallisille suomalaismiehille), ehkä johtuu myös humalatilasta.

Itse en varattuna uskalla paljoa vilkuilla miehiin, niin eipä kukaan lähestykään. Tavallisen näköinen muuten. Ja jos en ole juonut niin jännittää koko baarissa olo.

Kokeilepa ap juoda alkoholia enemmän ja örveltää, niin olisitko rennompi miesten mielestä :D

Vierailija
35/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä konservatiivisuuden aalto nykyään oikein vallitsee? Minun nuoruudessani oikein kilpailtiin tyttöjen kanssa, kenellä on lyhin hame.

Yritätkö olla jotenkin hauska vai kun eihän nykyään pidetä edes hameita ollenkaan tai alusvaatteita. Tyttöystävänikin jätti minut naisen takia, kun olin kuulenna liian nössö:(  Tyttöystävänsä kuulemma osaa kaiken, mitä minä en. 

Vierailija
36/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa #MeToo aikakaudelle.

Vierailija
37/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaania legendaa, aloituksen kuvaama tapaus ei ole mahdollinen.

Olen kulkenut aktiivisesti baareissa 24v ajan, ja AINA ja POIKKEUKSETTA joka ikinen hoikka tai sopusuhtainen naisellinen nainen saa seuraa liiankin kanssa. Lihavat naiset yleensä jää seinäruusuiksi, tai joutuvat itse tekemään aloitteita.

Joku harva urheilullinen nainen on niin miehekäs testosteria uhkuva, että miehet kiertää kaukaa, mutta näitä on "yksi miljoonasta".

Vierailija
38/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaania legendaa, aloituksen kuvaama tapaus ei ole mahdollinen.

Olen kulkenut aktiivisesti baareissa 24v ajan, ja AINA ja POIKKEUKSETTA joka ikinen hoikka tai sopusuhtainen naisellinen nainen saa seuraa liiankin kanssa. Lihavat naiset yleensä jää seinäruusuiksi, tai joutuvat itse tekemään aloitteita.

Joku harva urheilullinen nainen on niin miehekäs testosteria uhkuva, että miehet kiertää kaukaa, mutta näitä on "yksi miljoonasta".

Vierailija
39/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä konservatiivisuuden aalto nykyään oikein vallitsee? Minun nuoruudessani oikein kilpailtiin tyttöjen kanssa, kenellä on lyhin hame.

Yritätkö olla jotenkin hauska vai kun eihän nykyään pidetä edes hameita ollenkaan tai alusvaatteita. Tyttöystävänikin jätti minut naisen takia, kun olin kuulenna liian nössö:(  Tyttöystävänsä kuulemma osaa kaiken, mitä minä en. 

Minä ainakin käytän hameita usein ja alusvaatteetkin on alla. Koitin vain auttaa. En voi tietää, miksi tyttöystäväsi jätti sinut naisen takia. Ehkä on kuitenkin parempi, että jätti naisen takia, kuin toisen miehen.

Vierailija
40/43 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin näin miehisen näkökulman tuoda, vahvasti oman mielipiteen ja näkökulman. Miehet baarissa yleisesti jakaantuu kahteen leiriin, pano mielessä taikka hiljaisii (ketkä ei syystä taikka toisesta uskalla lähestyä ja ottaa kontaktia). Kärjistetysti näin.

Itse lukeudun jälkimmäiseen porukkaan. Olen mukava, sosiaalinen ja monella mittarilla haluttava, mutten itse välttämättä uskalla joka kerta ottaa alotetta, vaikka tiedänkin sen antavan positiivista signaalia mikäli rohkenee niin tekemään.

Ainakin selvinpäin Suomalainen jurous taikka ujous on monesti päälimmäisenä ns. estona.

En lähtökohtaisesti epäile sinun avujasi, kauneuttasi taikka muutakaan olemustasi (kuten niin moni muu törkeästi tekee, senkin rontit!!). Ennemmin uskon että jätkät on vielä baarissa ja viihteellä käydessään niin pojankoltiaisia, keskenkasvusia.

Kehoitan sinua rohkeasti olemaan oma itsesi ja ottaa ensiaskel, jos jätkä ei uskalla tulla juttusille.

PS. Baarista ei välttis sitä kaikkein henkevintä seuraa löydä. Etenkään jos mies-/vaimomatskuu meinaa hakea. Ehkä paremmin tärppäis oman harrastuksen parista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi