Pettääkö vaimo? Oli saanut tuntemattomalta mieheltä epäilyttävän whatsupp viestin..
Viestissä luki
En malta odottaa että nähdään perjantaina ;)
Kysyin vaimolta asiasta ja hän väitti että mies on vain hyvä työkaveri ja loukkaantui kun kyselin lisää.
Kommentit (35)
Käy kostoksi hoitelemassa vaimon siskoa tai parasta ystävää.
Hyvä työkaveri ei malta odottaa, että nähdään perjantaina. Ei mitään hätää.
Kokemuksesta voin sanoa ettei ole pelkkä työkaveri. Olen ollut samassa tilanteessa. Pelkkä työkaveri ei laita tollasta viestiä. Miks pelkkä työkaveri olis niin innoissaan kollegasta, että kaverina laskee tunteja kun näkevät. Eiks niin, että juttelevat projektista mikä on alkamassa. Pakkaa kamas jo nyt ja häivy. Se on mennyt jo muihin pöytiin.
No mene mukaan, onko illanvietosta kyse vai työpäivästä?
Vaimosi haluaa, että olisit mustasukkainen. Keksi kaverin kanssa koko stoorin.
No pitääkö tuollaista edes kysellä ja ihmetellä?! Päivänselvää että pettää ja kunnolla, veikkaan että on korviaan myöten rakastunut ja kiimassa tuohon toiseen mieheen :D Sellaista se elämä on ja ei moni tiiä mitä kaikkee sutinaa tuolla mualimalla tapahtuu!
No kerro nyt mitä vaimo sanoi kun kysyit.
Hullua tässä on, että vaimolla on monia miespuolisia kavereita, mutta ei ketään tämän nimistä. Hain finderistä puhelinnumerolla miehen nimen eikä ketään sen nimistä vaimo ole ennen mainonnut. Nyt vetää mykkäkoulua kun en luota. Mutta onko ihme?
Vierailija kirjoitti:
Ala aisuriksi!
johan hän on
Ja sait nämä tiedot, koska pläräsit vaimon puhelinta?
Ei petä. Mies vain ilmoitti, ettei malta odottaa tapaamista. Miksi päättelet tästä että olisi melaa menossa mekkoon, sekä edestä että takaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja sait nämä tiedot, koska pläräsit vaimon puhelinta?
Niin?
Luultavasti pettää. Tosin voisin kyllä itsekin voinut saada tuollaisen viestin hyvältä ystävältäni, jonka kanssa mulla ei todellakaan ole mitään. Mut sellaisia ystävyyssuhteita on vain yksi miljoonasta joten luultavasti muusta kyse.
Voisin itse pistää jotain tuollaista yhdelle tyttökaverille jota näen tosi harvoin ja siksi olen aina oikeasti innoissani.
Yks ex-työkaveri pisti mulle ton tyylisiä viestejä, oli kai ihastunut. Olin tosin viesteistä rehellinen miehelleni enkä selaillut. En itse tajunnut että ehkä jotain yrittää.
Ootko pyytänyt naistasi näyttämään viestit? Mun mielestä sulla on oikeus siihen jos noin salamyhkäinen on.
Pettää.