Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö vaimo? Oli saanut tuntemattomalta mieheltä epäilyttävän whatsupp viestin..

Panu
03.12.2018 |

Viestissä luki

En malta odottaa että nähdään perjantaina ;)

Kysyin vaimolta asiasta ja hän väitti että mies on vain hyvä työkaveri ja loukkaantui kun kyselin lisää.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole tuntematon jos työkaveri? 

Vierailija
22/35 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on myös kulltturillinen ero. Tämä mies on suomalainen? Jos vaimo puhuu avoimesti asiasta, ovat vain ystöviä.

Just olen itse toista iltaa menossa ystäväni kanssa. Hän tuli USAsta ens. kertaa Helsinkiin. Minä olen siis naimisissa oleva nainen ja ystäväni on mies. Molempien puolisot tietävät, että olemme olleet yhdessä päivällisellä ja kierrelleet kaupoissa. Ja molempina iltoina olin miehen hotellilla, tosin istuin respan aulassa häntä odottamassa. Häneltä "En malta odottaa tapaamista" englanniksi on siis vain kohtelias tapa.

Avoimuus, luottamus, rehellisyys, se kuuluu kaikkiin onnellisiin parisuhteisiin. Ja mä muuten kysyin omalta mieheltäni etukäteen, että onko ok, että tapaan tämän ystävän. Kysyin vaikka tiesin jo vastauksen etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sait nämä tiedot, koska pläräsit vaimon puhelinta?

Niin?

Eli olet niin mustasukkainen, että kyttäät vaimon puhelinta ja rikot lakia siinä samalla.

Vierailija
24/35 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta niin mitä ihmettä? Onko sut ap kuohittu tai jotain? Herääppä nyt.

Vierailija
25/35 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen pettää aina jos saa mahdollisuuden. Persettä nakkelee ja suuttuu jos jää kiinni.

Se on niin syvällä niiden geeneissä et sille ei vain voi mitään.

Ne jotka ovat pettäneet, ovat lisääntyneet paljon varmemmin. Evoluutio jatkuu..

Mies pettää aina, jos saa mahdollisuuden. Se on niin syvällä niiden geeneissä, että sille ei vain voi mitään.

Suurin osa miehistä on moraalittomia paskoja.

Kyllähän se näin menee, mutta se ei poista sitä tosiasiaa etteivätkö naiset petä ihan yhtä paljon. :) Vaikeuksia myöntää?

Vierailija
26/35 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt naiset petä,eihän?

Vierailija
27/35 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarkalleen tuota muotoilua tainnut käyttää, mutta olen todennut jossakin viestissä, että on ikävä. Kyseessä siis naispuolinen kollega, joka on samalla läheinen ystävä, näemme kuitenkin hyvin harvoin. Emme sählää keskenämme ja tilaisuuksia olisi kyllä ollut monia vuosien saatossa. Olemme lähes päivittäin viestiyhteydessä, asiat tosin pääasiassa työjuttuja. Olemme kummatkin perheellisiä tahoillaan.

Netissä toki on helppo kertoa tällaisia eikä tässä tiedetä ap:n tapauksesta riittävästi, mutta silti kannustaisin luottamaan lähtökohtaisesti puolisoon. 

Vierailija
28/35 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi teidän yksiavioisuus on vaan saatananmoinen harha. Biologia pakottaa miehen höyläämään jokaista potentiaalista akkaa ja naiset antaa alfamiehille toimiston komerossa jakku korvissa. NIin että siinä teidän avioliittolupaukset ja muu hevonpaska paljoa paina.

alfamiehille

antaa

Olet juuri onnistunut mitätöimään tekstisi.

Vierailija
29/35 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syyllistynyt viestintärikokseen. En ihmettele, jos vaimosi etsii parempaa miestä.

Vierailija
30/35 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn samaa, mitä näissä ketjuissa aina kysyn:

Miksi hän näytti viestin sinulle? Ai ei näyttänyt? Miten siis voit tietää ko. viestistä?

Vinkkaa vaimollesi, että tajuaa laittaa kännyynsä salasanan.

Vierailija
31/35 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nainen ja mulla on miespuolinen työpari, jonka kanssa tehdään tiiviisti töitä ja viestitellään wapin kautta, tosin ainoastaan työpuhelimeen. Jos se tuollaisen viestin lähettäis, niin tulkitsisin sen kyllä flirtiksi tolla viestillä ja silmäniskulla eli jännitettä ilmassa. 

Vierailija
32/35 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet syyllistynyt viestintärikokseen. En ihmettele, jos vaimosi etsii parempaa miestä.

Vaimokin on rikollinen pahimmasta päästä.

Huorintekijä joulunalla!

Vierailija
33/35 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi teidän yksiavioisuus on vaan saatananmoinen harha. Biologia pakottaa miehen höyläämään jokaista potentiaalista akkaa ja naiset antaa alfamiehille toimiston komerossa jakku korvissa. NIin että siinä teidän avioliittolupaukset ja muu hevonpaska paljoa paina.

alfamiehille

antaa

Olet juuri onnistunut mitätöimään tekstisi.

Kohtelias komistus saa helposti toimiston naisilta pikkujouluissa. Olen moneen kertaan todistanut moista. Naimisissa olevat keski-ikäiset naiset ovat kaikkein alttiimpia.

-eri

Vierailija
34/35 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietävät varmasti vain vaimosi ja tämä mies.

Vierailija
35/35 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no haistelitko alkkarit kun akka tuli kotiin, ottiko eteen välittömästi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi