Minä vihaan mieheni uutta ystävätärtä!!
Meillä on ollut avioliitto levällään siis jo kuukausia ja mies oli jo sitoutumassa sen kunnostamiseen, kunnes paikalle pelmahti hänen uusi oppilaansa. (mies yliopiston professori, ei asuta Suomessa joten ei voi tunnistaa). Meillä on siis suhteessa ollut se ongelma että minä joustan kaiken vapaa-aikani että saataisiin edes hetki kahdenkeskeistä aikaa, kun taas mies on vaan että Oho kato kaveri soitti. Sori että laitoi just kynttilät mut mä meen ny.
Tää kaveri on siis venäläinen lesbo. On kaikessa mukana mitä mies tekee kun on poissa kotoa. Sellaisissakin paikoissa mihin olis ehkä voinut minut viedä tämän kaverin sijaan.
Nyt vaan katkes kamelin selkä. Olin sanonut miehelle että joulupäiväksi järjestän VIHDOIN meille jotain ihanaa. Olin varannut hotellin ja kaikki paikasta josta hän tykkää. Sit tää mies tulee vaan silleen että "Hei en oo varma että oliko meillä joulupäivänä just se sun joku juttu. Mut (ystävä) haluaa et meen hänen kanssa konserttiin silloin. En kyl tykkää siitä musiikista mut kiva tulee. Hei älä nyt näytä tolta, oon varma et sullekin saadaan lippu jos haluat mukaan."
Sanoin et on ihan p*skaa et ku järjestän jotain ni hän sillonki suunnittelee muuta. Hän loukkaantu verisesti ja sanoi vaan että "Kuule siks suostuin siihen konserttiin että TE kaks tutustuisitte!"
Aha.
Alanko muuttaa takaisin Suomeen täältä?
Mammat, järjen ääniä, mä en enää näe. Eikä mulla ole täällä vielä läheisiä ystäviä jotka ei tuntisi myös miestä. :(
Kommentit (34)
No jaa'a, mitähän tuohon nyt sanoisi. Sinä olet se harmaa kotikissa, joka aina pyörii kotinne nurkissa. Vaikkakin se on ihan kiva kun on jotain seuraa aina niin toisaalta seura on niin yksitoikkoista, että on kiva viettää muuallakin aikaa.
Kun se tuttu ihana ja lutuinen kissa rötköttää sohvan nurkassa, onhan se ihan hellyyttävä näky. Mutta ei siinä ole mitään uutta, se on aina siinä - huomennakin. Miksi siitä mitenkään erityisesti kiinnostuisi? Sama katti, vuodesta toiseen siinä sohvan nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen parempi mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut avioliitto levällään siis jo kuukausia ja mies oli jo sitoutumassa sen kunnostamiseen, kunnes paikalle pelmahti hänen uusi oppilaansa. (mies yliopiston professori, ei asuta Suomessa joten ei voi tunnistaa). Meillä on siis suhteessa ollut se ongelma että minä joustan kaiken vapaa-aikani että saataisiin edes hetki kahdenkeskeistä aikaa, kun taas mies on vaan että Oho kato kaveri soitti. Sori että laitoi just kynttilät mut mä meen ny.
Tää kaveri on siis venäläinen lesbo. On kaikessa mukana mitä mies tekee kun on poissa kotoa. Sellaisissakin paikoissa mihin olis ehkä voinut minut viedä tämän kaverin sijaan.
Nyt vaan katkes kamelin selkä. Olin sanonut miehelle että joulupäiväksi järjestän VIHDOIN meille jotain ihanaa. Olin varannut hotellin ja kaikki paikasta josta hän tykkää. Sit tää mies tulee vaan silleen että "Hei en oo varma että oliko meillä joulupäivänä just se sun joku juttu. Mut (ystävä) haluaa et meen hänen kanssa konserttiin silloin. En kyl tykkää siitä musiikista mut kiva tulee. Hei älä nyt näytä tolta, oon varma et sullekin saadaan lippu jos haluat mukaan."
Sanoin et on ihan p*skaa et ku järjestän jotain ni hän sillonki suunnittelee muuta. Hän loukkaantu verisesti ja sanoi vaan että "Kuule siks suostuin siihen konserttiin että TE kaks tutustuisitte!"
Aha.
Alanko muuttaa takaisin Suomeen täältä?
Mammat, järjen ääniä, mä en enää näe. Eikä mulla ole täällä vielä läheisiä ystäviä jotka ei tuntisi myös miestä. :(
Huonon miehen otit itsellesi. En ikinä kohtelisi sinua noin, jos olisin miehesi.
Olen kunnon ammattilainen (puuseppä) ja osaan valmistaa huonekaluja mielten mukaisesti.
Rakentaisin jykevän sängyn voimakkaalle rakkaudelle. En haihattele teorian maailmassa. Elän tässä ajassa ja erityisesti polttoaineena käytän intohimoa rakkauteen.
Miehesi on yksinkertaisesti huono mies. Jos vain sopisi niin haastaisin hänet kaksintaisteluun ja läksyttäisin hänet moukkamaisuudesta ja avioliiton pilkasta. Vähin mitä voisin tehdä olisi iskeä miestäsi nyrkillä kasvoihin ja pidellä hänen verisiä kasvojaan edessäsi, kun sanot hänelle päin näköä "suorat sanat".
Minä olisin ollut parempi mies kuin miehesi. Silti en voi olla miettimättä sitä, että vakka kantensa valitsee, mutta kenties odotat sitä prinssiä, joka tulee ja pistää miehesi ojennukseen. Ja vasta sitten jätät törkyturvan yksin sateeseen venäläisen lesbonsa kanssa pohtimaan ihmisoikeusasioita.
Kun luin tämän aloituksen, niin ymmärsin sen eräänlaisena hätähuutona.
Jätä se sika ja ota perinteinen suomalainen "duunari" mieheksesi. Sillä miehen sinä naisena itsellesi ansaitset, etkä mitään turhan haihattelijaa.
T: Puuseppää aina tarvitaan
Puuseppä, älä ymmärrä väärin mutta pelkään sinua vähän enkä usko että ajatusmaailmamme kohtaavat kauhean hyvin. En ole väkivallan ihminen.
-ap
En minäkään. Olen romantikko.
Kun kerrot miehestäsi niin paha kuolee minussa kukkaan ja haluan lätkiä miestäsi päin näköä.
Etkö näe että se on ainoa keino että miehesi tulee järkiinsä. Hänen läski päänsä ei enää kuuntele järkeä. Hän näyttää sinulle todelliset kasvonsa.
Haluat edelleen nähdä hänet sellaisena kuin hän valehteli ne sinulle.
Ap, sinä olet uhri ja ajatusmaailmasi miehesi kanssa, sekä arvosi eivät kohtaa.
Olet pohjimmiltasi nainen ja miehesi on viheliäinen rotta. Hän ei ansaitse miehen arvoa.
Kerro hänelle että minä mielelläni antaisin litsarin hänen läskille naamalleen keinonahkaisella hansikkaalla tuollaisesta moukkamaisesta käytöksestä. Ehkä hän tajuaa tehneensä tyhmästi? Kukaan herrasmies ei tuollaista katso läpi sormien, kun hienoa naista kohdellaan kuin ___ (en kykene edes sanomaan sitä kuten miehesi sen sanoo).
Mielestäni miehesi pitäisi saattaa psykiatriseen hoitoon ja poistaa virastaan. Hän ei ole työkuntoinen missään mielessä. Miehesi (otin häneltä jo miehen arvon pois) vain aiheuttaa lukijoissa vihaa ja katkeruutta. En ole ainoa, joka tästä sinulle saarnaa. Pyydän kaikkien lukijoiden puolesta että, jollet ole samaa mieltä kuin me (miehesi vihaajat), niin lopetat ärsyttävästä miehestäsi jaarittelun. Hän ei ole keskustelun arvoinen ja hän ei etenkään ole arvoisesi.
Jätä hänet.
Ei tuollaista voi enää antaa anteeksi. Me tuemme sinua tässä prosessissa.
taitaa ap elää miehen rahoilla, eikä jätä ikinä.
normimeno , ja pitää sietää jos mies kustantaa elämiset
Vierailija kirjoitti:
taitaa ap elää miehen rahoilla, eikä jätä ikinä.
normimeno , ja pitää sietää jos mies kustantaa elämiset
Hiljaa siedetään ja välillä koputetaan jäätä että mihin se valta riittää. Yleensä siihen että se kenen leipää syöt, syö hiljaa ja älä arvostele leivänkantajaa. Muuten loppuu leipä ja kutsuu ulkoruokinta.
Elintasolle on aina ehdot.
Te jotka huutelette lähes joka aloitukseen 'provo': totuus on usein tarua ihmeellisempää.
Etsi itsellesi venäläinen gay-bf.
Mä voin lähteä sun tilalle proffan vaimoksi ulkomaille. Ei haittaa, vaikkei miestä näy, jos rahaa näkyy. Hankin sit oman elämän.
Ei voi tunnistaa? Oletko varma ettei miehesi tiedä mikä on Vauvapalsta?
Ota suomalainen mies tai lopeta valittaminen.
Ilmiselvästi et ole miehelle tärkeä. Olet itsestäänselvyys.
Huomaisikohan tuo vaikka nukkuisit eri huoneessa eri kaupungissa?
Eihän siitä voi vetää muuta johtopäätöstä kuin että tuhlaat aikaasi hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvästi et ole miehelle tärkeä. Olet itsestäänselvyys.
Huomaisikohan tuo vaikka nukkuisit eri huoneessa eri kaupungissa?Eihän siitä voi vetää muuta johtopäätöstä kuin että tuhlaat aikaasi hänen kanssaan.
Ei tuo ainakaan ole rakkautta.
Ootko varma, ettei se nainen oo hetero? Provo kai siltikin..