Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Vierailija
03.12.2018 |

Olen aika väsynyt ja koulu vie paljon voimia, olen siis lukion ensimmäisellä luokalla. Kuulun oman kuntani nuorisovaltuustoon, enkä tiedä, jaksanko jatkaa. Nuorisovaltuustossa on ollut kiinnostavaa ja mukavaa ja olen aidosti pitänyt siitä, mutta en vaan millään meinaa jaksaa kokouksia koulun päälle. En millään haluaisi jättää hommaa kokonaan, mutta on hankalaa jaksamisen kanssa ja joka kerta kun koulun päälle on mentävä kokoukseen, iskee armoton migreeni ja pilaa koko loppuviikon. Opettajat ovat myös kovasti arvostaneet aktiivisuuttani ja on ollut mukava päästä erilaisiin tapahtumiin. Mitä kannattaisi tehdä? En keksi mitään korvaavaa juttua tilalle, koska ei oikein ole muita mahdollisuuksia. Koulu on tietysti ihan etusijalla mutta kaipaisin jotain rentouttavaa tekemistä myös vapaa-ajalle ja tuo nimenomaan oli sellaista, migreeneistä huolimatta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet johonkin oppilaskuntaan tai vastaavaan, saat tehdä samantyylistä hommaa kouluajalla.

Vierailija
2/4 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hainkin, mutta ei siellä ole samanlaisia mahdollisuuksia. Harmittaa hirveästi. Mietin keksisinkö jotain uutta tekemistä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä se sun ongelma olikaan? Jos ei ole kykyä handlata useampaa hommaa kerralla, niin ei kannata tyrkätä lusikkaansa liian isoon soppaan.

Vierailija
4/4 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein kokouksia on? Ovatko heti koulun jälkeen? Syötkö kunnolla välipalaa tms. ennen kokousta? Harrastatko mitään liikuntaa tai ulkoilua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä